aan de motorrijder op de a10 west (+-23.15)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michielg

MF'er
25 feb 2010
173
0
Amsterdam
ik hoop dat je ook op mf zit,

Bedankt voor het redden van je eigen leven, ik had je echt oprecht niet gezien ondanks dat ik over mijn schouder had gekeken. Hoe gek het ook klinkt heeft die kleine kut clio van me een dode hoek.

ik zit hier nu nog met mn hart in mijn keel. Hopelijk ben jij niet zo geschrokken als ik, en ik betaal je big mac menu de volgende MF meeting.

nogmaals dank en hulde voor je oplettendheid.
 
Het maakt niet uit, foutje kan gebeuren joh! Ik neem mn bigmac menu op de volgende mfmm graag in ontvangst. :)

De schrik zat er flink in trouwens, dus ik stel voor dat je me 2 bigmac menu's betaald.
 
Laatst bewerkt:
ik hoop dat je ook op mf zit,

Bedankt voor het redden van je eigen leven, ik had je echt oprecht niet gezien ondanks dat ik over mijn schouder had gekeken. Hoe gek het ook klinkt heeft die kleine kut clio van me een dode hoek.

ik zit hier nu nog met mn hart in mijn keel. Hopelijk ben jij niet zo geschrokken als ik, en ik betaal je big mac menu de volgende MF meeting.

nogmaals dank en hulde voor je oplettendheid.
En een extra Big Mac omdat ie je spiegel er niet af getrapt heeft.
 
Bedankt voor het redden van je eigen leven, ik had je echt oprecht niet gezien ondanks dat ik over mijn schouder had gekeken. Hoe gek het ook klinkt heeft die kleine kut clio van me een dode hoek.
nogmaals dank en hulde voor je oplettendheid.
Misschien was die motor wel gejat en nu is de eigenaar kwaad op je omdat het je niet gelukt is de dief eraf te rijden.
 
ik hoop dat je ook op mf zit,

Bedankt voor het redden van je eigen leven, ik had je echt oprecht niet gezien ondanks dat ik over mijn schouder had gekeken. Hoe gek het ook klinkt heeft die kleine kut clio van me een dode hoek.

ik zit hier nu nog met mn hart in mijn keel. Hopelijk ben jij niet zo geschrokken als ik, en ik betaal je big mac menu de volgende MF meeting.

nogmaals dank en hulde voor je oplettendheid.

Ik kijk over mijn schouder om in de dode hoek te kijken :?
 
Dat je al wil toegeven dat je in een Clio rijd vind ik al vrij kansloos
 
A10 west......daar mag je 80 ivm de trajectcontrole en bij de werkzaamheden moet de snelheid ook aangepast worden. My point.....don't know :?
 
jam dat was ik :+


EDIT : zie dat er hiet ook leugenaars in dit topic zijn, die onterecht MIJN hamburgermenu claimen ...... :o

Jij bent de leugenaar, want je hebt nog een post geplaatst..

Ted in "Het GoPro Hero (HD) Topic"

.. om 23.47. En je IP-adres zegt dat dit vanaf Zwolle gedaan is, en in een half uur rijd jij niet van de A10 West naar Zwolle..

Liegenaar!

;)
 
Laatst bewerkt:
Damn -O-

Hey, ging om een hamburgermenu, dan is alles rechtvaardigd :P

Dat ik aan je IP kon zien dat je bericht vanuit Zwolle geplaatst was, was keiharde bluf.. ;)
Maar je hebt gelijk: het doel heiligt de middelen!
 
Hulde aan dit topic
popcorn.gif
 
Respect, niet iedereen kan een fout toegeven man, alleen maar mooi dat je je excuus aanbied en gelukkig liep het allemaal goed af.
 
zo wat een gratis hamburger wel niet allemaal teweeg kan brengen.

paar toevoegingen:
Clio=lease
was de goedkoopste optie, ga echt mn geld niet aan een of andere dure auto uitgeven aangezien ik hem toch alleen voor mn werk gebruik.
Rotding heeft dode hoek ongeacht of ik over mn schouder kijk.

lijkt ondertussen wel alsof ik het hele motorforum bijna van zn sokken heb gereden, ik denk dat we de mc donalds ff moeten waarschuwen dat er wat extra big macs gekocht moeten worden :)
 
Rotding heeft dode hoek ongeacht of ik over mn schouder kijk.
Hier gaat het mis! Geen enkele auto heeft een dode hoek als jij goed kijkt...
Ik zou zeggen trek er eens 5 minuten voor uit samen met iemand anders: parkeer in een rechte straat, en laat die ander op alle mogelijke plaatsen langs/naast/achter je auto staan. Dan kan je precies zien hoe ver je je nek moet draaien om hem te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan