Aan de ZX-7R rijders..

  • Onderwerp starter Anoniempje283
  • Startdatum
A

Anoniempje283

Guest
Er is een tijd van komen... en er is een tijd van gaan, zo ook voor mijn ZX-7R! ;( heb hem vanochtend weggebracht, maar heb wel een ZX-6R van 2003 mee teruggenomen! *D

Zit duidelijk hoop verschil tussen de twee, en heb ik ook gemerkt... zal de ZX-7R wel missen, maarja je wilt toch een keer wat nieuws proberen eh ;)

De ZX-6R is inmiddels veilig opgeborgen in de garage.. nog maar een paar weekjes wachten tot het weer mooi warm weer is...
 
merkte vanmiddag dat de ZX-6R wat sneller is.. ze hebben bijna evenveel pk's, maar zit wel zo'n 38kg verschil in geloof ik ;)

hij's groen, en nog helemaal standaard... dus dat wordt weer leuk naar spulletjes snuffelen op internet/beurzen e.d.

ik maak van de week wel een paar pic's voor de liefhebbers :P
 
Bij deze wat pics, was bij mijn broer gisteren en hij heeft ze gemaakt...

1.JPG


2.JPG


3.JPG
 
Wat een prachtig ding :}

Maaaarrrrrr...
Wat is die lelijke knobbel die boven je kentekenplaat zit? Daar moet toch wat aan gebeuren dacht ik zo.

Maar hij is echt :9~
En nog een mooi bijpassend pak ook :}
 
Mooi hoor! Goede kleur ook!

Maarum, je gaat toch wel met handschoentjes rijden he? zoveel bescherming bied een ring niet :P ;)
 
jaja, ff sparen nog voor leuke spullen zoals dit...

w340h255_00004706.jpg


en dit...

w340h255_00004710.jpg


leuk ruitje...

w340h255_00004702.jpg


twijfel nog of ik een andere einddemper erop doe, want ben eigenlijk bestwel tevreden met het huidige geluid *D .. nadeel van een andere einddemper vind ik wel is dat hij dan onderin wat zwakker wordt, maarja een powercommander helpt dan wel weer wat... zoals ik al zei, nog weer ff verder sparen ;)
 
Dat is echt een toppertje die fiets!
Heb me er een weekendje heerlijk mee mogen vermaken })

Veel plezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan