Aan diegene die vannacht mijn motor wilde stelen

Wat doe jij als je de dief betrapt?

  • Snel politie bellen

    Stemmen: 14 7,0%
  • Honkbalknuppel halen

    Stemmen: 104 52,3%
  • Mes tussen zijn ribben

    Stemmen: 7 3,5%
  • Nekschot

    Stemmen: 15 7,5%
  • Wurgen met kettingslot

    Stemmen: 12 6,0%
  • Met prikkeldraad achter je bike binden en ...

    Stemmen: 34 17,1%
  • Anders...

    Stemmen: 13 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    199

SandorR

Die hard MF'er
1 okt 2002
520
0
Rotterdam
Hopelijk wordt je bij je volgende poging betrapt en eindig je met een kogel in je kop in de vriezer van het dichtstbijzijnde mortuarium B|
 
Aiai..veel te veel keuze...alles lijkt me wel toepasselijk..

Toch gekozen voor de ketting....

Blijf toch es met je jatten van andermans spullen af!! O-)
 
Foei, een potentiele dief is ook maar een verdachte.
Dus dan mag je geen eigen rechter spelen. O-)







Nee, je zou ze. :(
 
Hopelijk wordt je bij je volgende poging betrapt en eindig je met een kogel in je kop in de vriezer van het dichtstbijzijnde mortuarium B|

Je hebt 'm kennelijk betrapt, of is het 'm om een andere reden niet gelukt?
Meer duidelijkheid graag! ;)
 
Grappig (en soms ook wel eng) om te zien hoe gewone aardige mensen kunnen veranderen in moordlustige killers, als er iets (kennelijk zeer dierbaars) van ze gestolen wordt....

Ikzelf heb er ook een pleurishekel aan, aan (hebzuchtige luie) mensen die geen respect hebben voor andersmans eigendom, maar daar heb je toch je verzekering voor....
 
Grappig (en soms ook wel eng) om te zien hoe gewone aardige mensen kunnen veranderen in moordlustige killers, als er iets (kennelijk zeer dierbaars) van ze gestolen wordt....

Ikzelf heb er ook een pleurishekel aan, aan (hebzuchtige luie) mensen die geen respect hebben voor andersmans eigendom, maar daar heb je toch je verzekering voor....
das wel erug kort door de bocht hoor |(
ze moeten gewoon met hun k!@#$%^klauwen van andermans spullen afblijven,oja nog een optie achter je bike binden en volgas rijden })
 
1. Inderdaad, nota bene een GPZ500, wie gaat zo'n fiets nou stelen? En dan zeker die van mij, met die kuipschade.

2. Niks geen verzekering bij diefstal en/of schade door diefstal; toch niet voor een motor als deze? Dus alle schade is voor mijn eigen rekening, en als de fiets weg was geweest moet ik toch weer een paar duizend euro ophoesten voor een nieuwe. Nekschot dus, welverdiend!

3. Ik denk dat hij tijdens zijn poging is gestoord door een voorbijganger ofzo, of hij besloot dat het toch de moeite niet was om hem te stelen. Het stuurslot is geforceerd en de fiets was meegenomen tot om de hoek van de straat.
 
1. Inderdaad, nota bene een GPZ500, wie gaat zo'n fiets nou stelen? En dan zeker die van mij, met die kuipschade.

2. Niks geen verzekering bij diefstal en/of schade door diefstal; toch niet voor een motor als deze? Dus alle schade is voor mijn eigen rekening, en als de fiets weg was geweest moet ik toch weer een paar duizend euro ophoesten voor een nieuwe. Nekschot dus, welverdiend!

3. Ik denk dat hij tijdens zijn poging is gestoord door een voorbijganger ofzo, of hij besloot dat het toch de moeite niet was om hem te stelen. Het stuurslot is geforceerd en de fiets was meegenomen tot om de hoek van de straat.


Ze hebben ook eens geprobeerd mijn diversion 600 te jatten :? conclusie: mensen zonder hersenen bestaan!! Ik had trouwens ook schade door die grappen. Ik zeg doodschieten .... reanimeren en opnieuw doodschieten. Wordt toch wel door het ziekenfonds vergoed.Ik begrijp je woede.
 
dieven.... geen spat respect voor. zou ik een zakkenroller, inbreker, motordief oid betrappen en ik heb de mogelijkheid hem uit te schakelen dan zal ik dat zeker doen. m.i. bestaat er in dergelijke gevallen geen buitensporig geweld. je weet niet wat je na jouw actie kan verwachten dus op zeker spelen is gerechtvaardigd. dat een onbenullige fietsendief of zakkenroller dan met een met tussen de ribben het leven laat daar kan ik niet wakker van liggen. (poten van andermans spullen houden en je loopt geen gevaar)
 
touw aan de benen en lekker een stukkie slepen.

Andere optie: andere motor(en) erbij en ouderwetsch vierendelen
 
honkbalknuppeltje }) rustig de tijd nemen om de eerste klap goed te geven op ze hoofd en dan elke keer als ie bijkomt eerst ff paar klappen op zijn lichaam en vervolgens weer 1 op ze hoofd totdat hij wel heeeeeeel erg begint te bloeden, dan mag het hondje (duitse herder) zich lekker uitleven })

zulke mensen verdienen gewoon geen respect, bovendien weet je tegenwoordig nooit wat de dief bij zich heeft en hoe die reageert als ie de kans heeft wat terug te doen.
 
Ik heb gestemt op met prikkeldraad achter je bike rijden en je topsnelheid testen op de snelweg om vervolgens nog wat klaverbladjes te pakken (het draad moet wel lang genoeg zijn dat hij nog even tegen de lantaarnpalen geslagen word)

Ongelovelijk wat een tering leiers :N . 220 op je fiets dan leren ze het wel af om met hun handjes aan andermans spullen te komen.
 
maakt toch niet uit haha geweldig om al die creatieve manieren te horen die mensen hebben alleen al bij de gedachte dat iemand hun motor probeert te stelen _O-
 
gewoon total loss meppen en dan op straat gooien en de politie bellen dat er een dronken man op straat ligt.als je toevallig belt dat je motor vernield is.
 
Mijn motor hebben ze dus meegenomen.... en ik moet ze niet tegenkomen.
Doorgaans ben ik een zeer vredelievend mens... maar kom niet aan mijn fiets!

Wat ik zou doen... geen idee, maar het zal niet al te best zijn. En als ik zoiets zeg, berg je maar. Gelukkig heb ik geen honkbalknuppel.
 
Mijn motor hebben ze dus meegenomen.... en ik moet ze niet tegenkomen.
Doorgaans ben ik een zeer vredelievend mens... maar kom niet aan mijn fiets!

Wat ik zou doen... geen idee, maar het zal niet al te best zijn. En als ik zoiets zeg, berg je maar. Gelukkig heb ik geen honkbalknuppel.


denk dat je vast wel iets vind op weg naarbuiten wat hem geen goed zal doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan