Aan diegene die vannacht mijn motor wilde stelen

Wat doe jij als je de dief betrapt?

  • Snel politie bellen

    Stemmen: 14 7,0%
  • Honkbalknuppel halen

    Stemmen: 104 52,3%
  • Mes tussen zijn ribben

    Stemmen: 7 3,5%
  • Nekschot

    Stemmen: 15 7,5%
  • Wurgen met kettingslot

    Stemmen: 12 6,0%
  • Met prikkeldraad achter je bike binden en ...

    Stemmen: 34 17,1%
  • Anders...

    Stemmen: 13 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    199
Met overtuigende meerderheid van stemmen blijkt de honkbalknuppel het meest geliefde instrument der wrake! :D

Het nadeel is dat er dan al snel sprake is van voorbedachte rade! B|

Of je boort er een gat in en hangt je sleutelbos er aan of je schrijft je snel in bij een honkbalvereniging!
Want een sleutelhanger of sportattribuut mag je wel bij de hand hebben! :P
 
Ik zou me eigen eerst even netjes voorstellen aan de dief. Dan een kort babbeltje over motoren ('t is immers toch ook een motorrijder nietwaar!?), en dan eens even kijken of er een probleem is waar ik hem wellicht mee kan helpen.

Dus: bakkie leut, lekkere gevulde koek en een fijn gesprek over zijn jeugd,problemen,geld,die buurvrouw met die dikke noten, enz. enz.
Zul je zien dat zo'n jongen daar lekker van opknapt en vol frisse moed weer naar huis toe gaat.

























En dan beuk je hem op zijn bek :o :(
 
zn bek om de uitlaat vasttapen en gas geven

met spike banden een burnout van bil tot nek

vastbinden in je schuur en prop in zn bek en elke dag uitlachen

laten verkrachten door een geil paard o.i.d

zn handen op zn rug binden, achterop de motor nemen, keihard rijden zodat ie er onderweg vanaf valt!!

*O*
 
zn bek om de uitlaat vasttapen en gas geven

met spike banden een burnout van bil tot nek

vastbinden in je schuur en prop in zn bek en elke dag uitlachen

laten verkrachten door een geil paard o.i.d

zn handen op zn rug binden, achterop de motor nemen, keihard rijden zodat ie er onderweg vanaf valt!!

*O*

Jij trekt zeker ook spinnepootjes uit he? -O-
 
Ach je kan hem ook aan bepaalde schietverenigingen kado doen. Altijd leuk een bewegend doel om op te knallen. _O- _O- :Y :Y

Maar alle gekheid op een stokkie, het is toch te beroerd voor woorden dat je een dubbelloops jachtgeweer naast je bed moet hebben, en 10 duitse herders aan je fiets moet vastbinden, omdat je anders je spullen kwijt raakt :(
 
ik zou niet snel 10 duitse herers eraan vast binden want ik denk dat je dan je motor dan als snel omknikkerd en een hondenslee word!

misschien leuk voor in de winter..
 
Terug
Bovenaan Onderaan