Aan diegene die vannacht mijn motor wilde stelen

Wat doe jij als je de dief betrapt?

  • Snel politie bellen

    Stemmen: 14 7,0%
  • Honkbalknuppel halen

    Stemmen: 104 52,3%
  • Mes tussen zijn ribben

    Stemmen: 7 3,5%
  • Nekschot

    Stemmen: 15 7,5%
  • Wurgen met kettingslot

    Stemmen: 12 6,0%
  • Met prikkeldraad achter je bike binden en ...

    Stemmen: 34 17,1%
  • Anders...

    Stemmen: 13 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    199
De achterdeur openzetten en m'n pekinees naar buiten laten, die gaat hard staan blaffen.
Dief lacht zich rot....

Dan nog een keer de deur open zetten en twee rottweilers naar buiten laten...
Ik lach me rot.....
 
ik weet nie wat ik zou doen, ben niet overdreven agressief aangelegd ofzo en zou hem ook zeker niet met messen knuppels oid gaan bewerken maar ik zou hem toch ook weer niet ongeschonden laten vertrekken (de politie hou ik er maar buiten als hij hem nog niet heeft mee genomen. daar schiet je toch niks mee op. agenten komen hem halen, mits je hem kan overtuigen lang genoeg te blijven wachten tot de politie er is, en na tien min mag hij weer naar huis krijgt hij mischien nog 40 uur taakstraf oid)ik denk alleen wel dat ik hem een goede reden geef om niet terug te komen
 
ik weet nie wat ik zou doen, ben niet overdreven agressief aangelegd ofzo en zou hem ook zeker niet met messen knuppels oid gaan bewerken maar ik zou hem toch ook weer niet ongeschonden laten vertrekken (de politie hou ik er maar buiten als hij hem nog niet heeft mee genomen. daar schiet je toch niks mee op. agenten komen hem halen, mits je hem kan overtuigen lang genoeg te blijven wachten tot de politie er is, en na tien min mag hij weer naar huis krijgt hij mischien nog 40 uur taakstraf oid)ik denk alleen wel dat ik hem een goede reden geef om niet terug te komen

gewoon een aanloop nemen op zijn rug springen en blijven vasthouden ondertussen heel hard schreeuwen.. als ie dan loskomt zal die jou niks doen maar kei hard de benen nemen.. en door jouw geschreeuw belt je vrouw/buren wel de politie

denk dat niemand hier echt een knuppel pakt. is gewoon leuk beetje slap ouwehoeren..
 
eerst aftuigen met honkbalknuppel. Daarna inwikkelen in prikkeldraad en achter bike slepen en tot slot....nekschot.
Gelukkig nog nooit mee geconfronteerd.
Ben aardig,behulpzaam en niet agressief behalve dus met dit soort dingen waar je zo vol onmacht tegenover staat maar goed, zo'n klootzak verziekt dus wel mijn verdere leven want ik zou nooit meer vrijkomen na het bovenvermelde te hebben uitgevoerd.
Mijn grootste mazzel zal nog zijn dat Tonino de straf eist. De lul

groet
 
eerst aftuigen met honkbalknuppel. Daarna inwikkelen in prikkeldraad en achter bike slepen en tot slot....nekschot.
Gelukkig nog nooit mee geconfronteerd.
Ben aardig,behulpzaam en niet agressief behalve dus met dit soort dingen waar je zo vol onmacht tegenover staat maar goed, zo'n klootzak verziekt dus wel mijn verdere leven want ik zou nooit meer vrijkomen na het bovenvermelde te hebben uitgevoerd.
Mijn grootste mazzel zal nog zijn dat Tonino de straf eist. De lul

groet

je bent dan juist zo vrij als een vogel. geen etenskosten geen huur, gas en licht, internet op de kamer af en toe een gesprekje met een geile zeilenknijpster en dan mag je op proef verlof en kan je zo een weekje langer wegblijven dan bedoeld was. TBS tot beschikking stellen ipv ter beschikking stellen :+
 
je bent dan juist zo vrij als een vogel. geen etenskosten geen huur, gas en licht, internet op de kamer af en toe een gesprekje met een geile zeilenknijpster en dan mag je op proef verlof en kan je zo een weekje langer wegblijven dan bedoeld was. TBS tot beschikking stellen ipv ter beschikking stellen :+

Ik loop toch liever zonder enkelbandje rond als je het niet erg vindt haha.
en eraf halen is zinloos want met een gescheurde enkelband kom je niet ver
*D
 
denk dat niemand hier echt een knuppel pakt. is gewoon leuk beetje slap ouwehoeren..


leuk???

Daar zal die dief achter komen hoe LEUK het wel niet is


en idd niet met een honkbalknuppel, die heb ik niet
Maar wel een end hout (vuren balkie ofzo)
 
Je rost hem gewoon in elkaar, en wel zo dat hij de volgende ochtend niet meer weet wat hij gedaan heeft, alla kater.

Gooit hem in de kofferbak, rij naar duitsland. doet de kofferbak open, rost hem nog een keer op zijn harses, en dump hem op het meest afgelegen plekje, doei sukkel!!!! }) :X :X :Y
 
Je rost hem gewoon in elkaar, en wel zo dat hij de volgende ochtend niet meer weet wat hij gedaan heeft, alla kater.

Gooit hem in de kofferbak, rij naar duitsland. doet de kofferbak open, rost hem nog een keer op zijn harses, en dump hem op het meest afgelegen plekje, doei sukkel!!!! }) :X :X :Y


dat is wel een goeie.. drop hem ergens op een flink eind lopen.. maarja de kans dat hij je dan weer komt opzoeken met minder goede bedoelingen is dan ook weer groot dan liever over dragen aan onze (sterke) arm der wet
 
Eerst een can of whoop ass, dan van zijn kleding ontdoen en deze in de fik steken, dan in de achterbak van je auto en hem midden in parijs dumpen... (duitsland is te makkelijk, en frans is een wat moeilijkere taal, en ze verdommen het om engels te praten, laat hem daar maar uitleggen wat er is gebeurd).
:W
 
moet er leuk uitzien, midden in parijs stopt zon kaaskop, stapt uit, haalt een naakte man uit zijn kofferbak en rijd weer weg :+
 
Ik zeg motor op de paddockstand (of middenbok) en vingers 1 voor 1 voeren aan het achtertandwiel.
 
Beste vorm van anti-diefstal beveiliging vind ik een alarm met handzender die afgaat als het alarm afgaat.
De sirene die op de motor geinstalleerd moet worden kun je het beste niet erop zetten, omdat niemand tegenwoordig nog reageerd op een sirene, tenzij jezelf.
De dief is dan alweer gevlogen, óf heeft al snel (bij een motor niet lastig) de juiste bekabeling te pakken om de sirene te laten zwijgen.

Je kunt dan terwijl de dief op zijn gemak aan je motor bezig is en jij gealarmeerd bent door je handzender, alle voorbereidingen treffen.

Het is een redlijk duur systeem, maar de voldoening die je eruit haalt de dief te betrappen ipv de volgende ochtend geen motor/beschadigde motor zonder dief aan te treffen rechtvaardigd alle kosten :Y
 
dat is wel een goeie.. drop hem ergens op een flink eind lopen.. maarja de kans dat hij je dan weer komt opzoeken met minder goede bedoelingen is dan ook weer groot dan liever over dragen aan onze (sterke) arm der wet


Als hij terug komt , dan heb je te zacht geslagen.
Gewoon hard neerossen dat hij de volgende dag niks meer weet.

En idd in frankrijk of De pyrineen (weet niet hoe te schrijven, ligt tussen Spanje en Frankrijk)gozer ff dumpen.

of met de Luchtpost naar Irak zenden als voedselpakket!!! :W
 
Als hij terug komt , dan heb je te zacht geslagen.
Gewoon hard neerossen dat hij de volgende dag niks meer weet.
Jullie hebben wel geluk allemaal dat jullie zo goed kunnen vechten en zo. Ik ben maar een simpel menneke en verlies het zelfs tegen een junk. Soms wou ik dat ik net zo groot en sterk was al 95% van de mensen op dit forum. Maar ja, pech. '(
 
Jullie hebben wel geluk allemaal dat jullie zo goed kunnen vechten en zo. Ik ben maar een simpel menneke en verlies het zelfs tegen een junk. Soms wou ik dat ik net zo groot en sterk was al 95% van de mensen op dit forum. Maar ja, pech. '(


Euh wellus gehoord van een sportschool , of mss een vechtsport gaan beoefenen (laatste werkt beter). Hoe groot iemand dan ook is , dan hak je hem zo de pan in.

8-)
 
Simpel, maar ouderwets en nog steeds doeltreffend: Aan de hoogste boom opknopen. Natuurlijk wel met het stroppie om het nekkie!!
 
Simpel, maar ouderwets en nog steeds doeltreffend: Aan de hoogste boom opknopen. Natuurlijk wel met het stroppie om het nekkie!!
Welnee. Poedelnaakt aan hun enkels in de volle zon, paar uurtjes laten bakken en braden.

Daarna meenemen naar het bos en in een mierenhop flikkeren :Y
 
Jullie hebben wel geluk allemaal dat jullie zo goed kunnen vechten en zo. Ik ben maar een simpel menneke en verlies het zelfs tegen een junk. Soms wou ik dat ik net zo groot en sterk was al 95% van de mensen op dit forum. Maar ja, pech. '(


denk niet dat ik veel in te brengen heb hoor ben maar een knaapie van 18 jaar met maar 54 kg schoon aan de haak..
 
Terug
Bovenaan Onderaan