aan/uit effect injectie cagiva navigator

Status
Niet open voor verdere reacties.
12 aug 2003
28
0
beste motorrijders,

Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende ?

Reeds rijd ik al 2,5 jaar de cagiva navigator. Fantastische motor overigens maar één ding zou ik toch wel verbeterd willen zien.
Daar ik er inmiddels al aan gewend ben zou het een nog fijnere motor zijn als hij iets rustiger op het gas reageerde. Vooral als je lekker aan het toeren :] bent met zijn tweeen.
Ik hoef, neem ik aan, niet uit te leggen wat ik met het aan/uit effect van de injectie bedoel ?
Is er iemand die hier ervaring mee heeft (ik weet dat een tal van motoren hier last van hebben) en een eventuele oplossing hier voor hebben. Ik heb ooit gehoord van een powercommmander maar ik zocht toch een iets goedkopere oplossing.

De motor is al een eens rijker afgesteld in de lage toeren maar dat heeft niet echt resultaat opgeleverd maar wel meer benzine verbruik.

Ik ben misschien van plan om het nieuwe 2004 model van de navigator aan te schaffen. Weet iemand op hier het motormanagment is aangepast. Dus het aan/uit effect is gereduceerd.

Daar ik nog geen specificaties heb van het 2004 model vraag ik me af of er daadwerkelijk iets is veranderd aan de motor buiten dan de kleurstelling ?
Weet iemand iets. Ik zou het ook al inruilen uit economisch oogpunt daar niet van maar zou het motormanagment zijn aangepakt ?????????/

Bedankt voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan