Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Ja, nog exact zoals ik hem verkocht heb. Ik had er nog allerlei dingen als een nieuwe buddy overtrek bij, die zit er zelfs nog niet op. Ik zag laatst op FB dat Sinterklaas er in zat, ze hebben hem dus wel gebruikt. Misschien vinden ze het tijd voor iets zwaarders.
Hij is technisch in orde, je kan hem dus rustig kopen, tenzij ze hem zonder olie hebben laten lopen..
 
weet niet of dat nu echt geschikt is om te proberen of het wat is , is een beetje als " proberen " te zagen met een handzaag als je een cirkelzaag zou willen , ofwel vind je het leuk of wel knap je er op af ..... ik zou het wel weten , ik hoef geen handzaag ... 8-)
 
Een mz is verschrikkelijk leuk. Natuurlijk is het geen EZS van 20k maar ik vind het geen straf. Ik heb deze combi voor ongeveer 1000 verkocht, daar raak je hem ook we weer voor kwijt. Je schrijft er niets op af en hebt een leuke tijd
 
Toch een leuke opstap, ben met een jawa (handzaag) begonnen en nu nog geen jaar later verkocht en over op een gl1100 eml gt1. Ben blij dat ik eerst heb kunnen spelen met de "handzaag".
 
Toch een leuke opstap, ben met een jawa (handzaag) begonnen en nu nog geen jaar later verkocht en over op een gl1100 eml gt1. Ben blij dat ik eerst heb kunnen spelen met de "handzaag".
ja is het ook , maar hoeveel zijn er al niet afgeknapt van zijspanrijden omdat ze het niets vinden omdat het trekt en daverd en niet doet wat ze willen dat het doet ...
Ben ook zo begonnen hoor , niet met een jawa maar onmiddelijk met een gl1100 + squire ..... en ik ben nog steeds op zoek hahaha
 
Op mijn sloop K75 zit nog een zware zijspan achterschokker. Het ding is niet mooi meer, is al wat ouder en heeft wat winters doorgemaakt maar is nog wel functioneel, iemand interesse?
 
Ik weet het niet, het is een Hagon. Als je in staat bent om opvang /adapter schijven te maken kan alles natuurlijk. Ik geloof niet dat de body dikker is als de originele Boge.
 
Hij is VERKOCHT
IMG_20191222_160619954.jpg

IMG_20191222_160633554.jpg
IMG_20191222_160641856.jpg


Zoals hij daar staat kan hij weg. Mij lijkt 400 euro redelijk maar ik sta open voor suggesties.

Het wiel is niet te koop, de remschijven mogen wel weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het een beetje gemist, maar dat is een BMW vork?
Onze rattenvanger heeft de zijne en pas geleden iets krom gereden. Misschien moet ik hem even tippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan