Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Ik vind 2500 euro veel geld als je nog moet beginnen, ik vraag me af wat mijn span, wat klaar is, dan waard is.


Denk dat het meevalt de basis is er al, je moet wel geluk hebben met het blok + de aandrijflijn.
In 2005 kocht ik voor de mijne zo'n frame met kenteken en een voorvork rempedaal en achterbrug voor 900,- en toen was ik al blij dat ik het voor dat geld kon kopen ( bij de 5000,- ben ik gestopt met tellen wat ie mij ging kosten ).
Een R50 of R60 frame uit die jaren betaal je nu bij Thijs Hut al snel 1500,- voor ( ik weet dat hij er 1 heeft staan O-) )
en zo heel veel vind je ze niet op Marktplaats oid
Kijk als je zelf handig bent kun je ook het 1 en ander maken voorvork is misschien apart maar als het werkt en goed stuurt
span frame is wel een beetje een eigenbouw maar dat kan je ook aanpassen
 
Ja, ik heb er al een keer een keer een frame gekocht en al een keer een proefrit gedaan. Erg aardige lui, relaxt en niet te moeilijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Ja, ik heb er al een keer een keer een frame gekocht en al een keer een proefrit gedaan. Erg aardige lui, relaxt en niet te moeilijk.
Ik heb er eens een motor ingeruild op een BMW en dat was een leuke deal. Mijn vader heeft die BMW nu, nog steeds goede koop geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Ik denk dat de prijs wel aardig is. Zoals opgemerkt, een swing arm frame is niet goedkoop en een 1000cc blok ook niet.
Jammer van de tank, een swing arm tank staat mooier op dit frame. Maar ook een /5 of /6 tank is wat waard. Ook de voorremmen staan me niet aan, daar hoort minstens Bremb op.
Al met al, een heel redelijk startpunt, die krijg je onder de 5k wel de weg op en dan heb je ook een beetje de waarde.
 
Zeker als je al een garage vol onderdelen hebt kun je snel en gemakkelijk een degelijke combinatie op de weg zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Mijn maat heeft vfr gekocht daar ook mooie deal

Ik vind de prijs best redelijk

Ik begin er niet aan

Net xj900 gehaald nu wel weer ff genoeg
 
We hebben - mijn vrouw rijdt er vooral op - een GL1500 met Hannigan bak hebben gekocht, gaat mijn project niet door. Ik blijf vooral solo brikken rijden. Daarom is de Velorex 700 bak in de verkoop. Staat in de verkoop draad. En heb nog een schommelvork in de aanbieding.
 
Heeft Iemand toevallig een setje goede remklauwen van een K100 liggen ???
 
Tsja, een beetje wat de gek er voor geeft.
Er zit wat sleutelwerk aan het frame en de achterbrug; hiervoor zijn de onderdelen aanwezig.
Ook zou ik de distributieriemen vervangen; zijn 10 jaar oud.

Verder is de motor in goede staat.
Rode OKI's (vlamversterkers)
RVS uitlaatsysteem
Goede banden
Eventueel nog een tweede goede blok erbij, met carburateurs.

Ik zat te denken als vraagprijs rond de 3.000 euro, incl. reserve blok
Ik heb ook het idee dat de markt niet zo booming is als 12 jaar geleden. :/
Overigens heb ik mijn span nog steeds te koop.

Wie doet een bod ...….. :)

Hij moet weg. '(
gdmiddag nog steeds te koop?????
 
Ik heb een staalomvlochten remleiding in de aanbieding. Hij is zo''n anderhalve peter lang en komt onder mijn Moturist vandaan. Hij zou dus moeten passen onder een eenpersoonsbak naar de achterrem. Ik heb er ook nog een Chinees remklauwtje bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan