Dank je wel Toon. Ik zal haar/hem/het met respect behandelenvandaag is mijn span van eigenaar verwisseld en naar zuid Limburg op transport gegaan.
nieuwe eigenaar en ik beide tevreden. veel plezier er mee Hans.
Ik rij zelf een Lak zijspan en het rijd zeker niet verkeerd. Hiervoor heb ik nog een BMW R1200RT met EML CT 2001 bakje gereden. Was ook prima maar zijn gewoon heel verschillend. Voor mijn gevoel stuurt mijn huidige zijspan veel lichter komt mss door de normale bolle banden ipv de autobanden? Uiteraard weet ik dat ik je een zijspan vooral met het gashendel de bocht door moet sturen en niet met je spierballen maar dan nog . Het Lak zijspan wordt wel echt gebruikt om relaxed te touren maar verder een heel fijn ding.Wat bedoel je precies wat ik zou kunnen vertellen ?
De slechte aanbouw ? Is de techniek van decennia terug zoals die door Harley-Davidson werd gebruikt en door LAK nog steeds wordt gebruikt.
Als wij een LAK zijspan aanbouwen krijgt die een eigen DCA frame of minimaal een aangepast LAK frame.
Is die ook door LAK aangebouwd ?Ik rij zelf een Lak zijspan en het rijd zeker niet verkeerd. Hiervoor heb ik nog een BMW R1200RT met EML CT 2001 bakje gereden. Was ook prima maar zijn gewoon heel verschillend. Voor mijn gevoel stuurt mijn huidige zijspan veel lichter komt mss door de normale bolle banden ipv de autobanden? Uiteraard weet ik dat ik je een zijspan vooral met het gashendel de bocht door moet sturen en niet met je spierballen maar dan nog . Het Lak zijspan wordt wel echt gebruikt om relaxed te touren maar verder een heel fijn ding.