Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

richard n

Die hard MF'er
Donateur
7 aug 2012
334
35
Hoogerheide
Wat bedoel je precies wat ik zou kunnen vertellen ?
De slechte aanbouw ? Is de techniek van decennia terug zoals die door Harley-Davidson werd gebruikt en door LAK nog steeds wordt gebruikt.
Als wij een LAK zijspan aanbouwen krijgt die een eigen DCA frame of minimaal een aangepast LAK frame.
Ik rij zelf een Lak zijspan en het rijd zeker niet verkeerd. Hiervoor heb ik nog een BMW R1200RT met EML CT 2001 bakje gereden. Was ook prima maar zijn gewoon heel verschillend. Voor mijn gevoel stuurt mijn huidige zijspan veel lichter komt mss door de normale bolle banden ipv de autobanden? Uiteraard weet ik dat ik je een zijspan vooral met het gashendel de bocht door moet sturen en niet met je spierballen maar dan nog . Het Lak zijspan wordt wel echt gebruikt om relaxed te touren maar verder een heel fijn ding.

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.158
2.429
Helmond
Ik rij zelf een Lak zijspan en het rijd zeker niet verkeerd. Hiervoor heb ik nog een BMW R1200RT met EML CT 2001 bakje gereden. Was ook prima maar zijn gewoon heel verschillend. Voor mijn gevoel stuurt mijn huidige zijspan veel lichter komt mss door de normale bolle banden ipv de autobanden? Uiteraard weet ik dat ik je een zijspan vooral met het gashendel de bocht door moet sturen en niet met je spierballen maar dan nog . Het Lak zijspan wordt wel echt gebruikt om relaxed te touren maar verder een heel fijn ding.
Is die ook door LAK aangebouwd ?
Want er zijn genoeg LAK zijspannen die niet door LAK zijn aangebouwd en dan kan die dus een stuk stabieler aangebouwd zijn.

richard n

Die hard MF'er
Donateur
7 aug 2012
334
35
Hoogerheide
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik ben de tweede eigenaar en heb hem er dus niet zelf aan laten bouwen. Ik heb er wel een volledig afgestempeld onderhoudsboekje bij maar dat vermeld uiteraard ook niet waar het is gedaan. De dealer die de motor ooit nieuw geleverd heeft en waar ik hem nu van gekocht heb zei in ieder geval van wel. Lak sidecars is schijnbaar een eigenaardige man / bedrijf volgens degene waar ik hem van kocht. Hoe dan ook ik ben er heel blij mee.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan