Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Hmm, ik hou wel van makkelijk geld, €400 kan ik best missen en ik heb K onderdelen zat om een slecht exemplaar voor weinig weer op de weg te brengen. Hmmm. Nu alleen nog even een hoeveelheid vrije tijd scoren.
 
Maar heb ook geen tijd... Maar nog wel een schommel en 1,5 eml Wiel voor een GL liggen...
 
Vind dat niet gek. Oké het is een oude eml, maar hij vraagt er een heel erg schappelijke prijs voor
 
Ik weet niet wie 't is, iemand van hier?
Maar zo'n polyester tank is een ramp met moderne benzine's, vraag maar aan NitroMax. :Y

Of lees dit topic maar vanaf blz. 62: Ook NitroMax kan niet meer omvallen, the Sequel

Niet dat ik weet hij heeft bi mij dat 15 inch voorwiel en 15 inch achterwiel gekocht die hij dan weer als bak wiel ging gebruiken
fiets schijnt weer als solo te worden bereden (was nog niet echt met span op de weg geweest) dus het span zal binnenkort wel op mp oid staan
 
Niet dat ik weet hij heeft bi mij dat 15 inch voorwiel en 15 inch achterwiel gekocht die hij dan weer als bak wiel ging gebruiken
fiets schijnt weer als solo te worden bereden (was nog niet echt met span op de weg geweest) dus het span zal binnenkort wel op mp oid staan


Nog ff dan over de grote (kunststof)tanks; Heinrich en Hoske tanks

En een verloren gelukszoeker: ≥ ALIMINIUM HEINRICH TANK. BMW R50 t/m R69S. ZEER ZELDZAAM. - Onderdelen | Oldtimers - Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan