Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Misschien een idee:+ komen er aan was nog niet zo ver. Maar geloof mij hij is heel mooi! En rood!
 
De kogel is door de kerk, mijn zijspan is te koop..

Motor is een BMW R1100S uit 1999. Combinatie gebouwd door EZS in 2010/2011. Motor is sinds 2011 in mijn bezit. Gekocht bij Dave Engbers van EZS zelf.
De bak is een EZS model RX5 (bouwjaar 2009). Rondom op EZS-wielen. Voorzijde schommelvork
De combinatie is officieel gekeurd door de RDW in Roosendaal, naar L4e.
Huidige km stand ca. 93 dznd, ik heb er zelf totaal ongeveer 11 a 12 dznd mee gereden. Zal wellicht nog iets bij komen.
Begin van het jaar zijn alle vloeistoffen als remvloeistof, olie en cardanolie vervangen, alsmede de remblokken van achter en het zijspan.

Enkele lichte krasjes links en rechts, passend bij de leeftijd.

Vraagprijs Euro 8.000,00
 

Bijlagen

  • weis2.jpg
    weis2.jpg
    305,3 KB · Weergaven: 20
  • weis3.jpg
    weis3.jpg
    151,1 KB · Weergaven: 20
  • weis5.jpg
    weis5.jpg
    168,1 KB · Weergaven: 21
  • weis6.jpg
    weis6.jpg
    188,9 KB · Weergaven: 21
  • weis7.jpg
    weis7.jpg
    145,7 KB · Weergaven: 24
  • weis8.jpg
    weis8.jpg
    107,8 KB · Weergaven: 17
  • weis9.jpg
    weis9.jpg
    154,7 KB · Weergaven: 17
  • weis10.jpg
    weis10.jpg
    193,2 KB · Weergaven: 20
  • weis11.jpg
    weis11.jpg
    157,4 KB · Weergaven: 18
  • weis12.jpg
    weis12.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Proefrit is mogelijk, indien er zijspan-rijd-ervaring aanwezig is. Te bezichtigen midden in Zeeland

Staat verder nog niet op MP en dergelijken (maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer)
 

Bijlagen

  • weis.jpeg
    weis.jpeg
    147,1 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Vanwaar deze beslissing Dropje? Rij je te weinig?

Ja, echt veel te weinig.
Ben er ook tegen gaan opzien om hem telkens helemaal uit te graven uit de (overvolle) garage en hem nadien weer helemaal in te moeten bouwen, waardoor ik al snel maar weer beslis om wat anders te gaan doen ipv een rondje op het span.

Ik vind het erg jammer, maar ja om hem nu zomaar in de garage te laten staan omdat het zonde is om weg te doen, is ook weer zo wat.
Dan stap ik liever weer over naar een solo (die ik ook al weer 10 jaar niet meer heb gehad, en toch ook wel erg leuk is om te rijden) die wel redelijk makkelijk te pakken is uit de garage. Dan kan ik af en toe nog eens effe een spontaan rondje doen. (broerlief is ook weer aan het rondkijken voor een motor, dan kunnen we ook samen weer eens een rondje doen). En we krijgen weer een beetje lucht in de garage.

De meiden hebben ook niet echt een uitgesproken voorkeur voor het span ofzo, zoals je bij jou ziet.
Als ze de keuze krijgen span of auto, dan stappen ze zo de auto in.
 
Laatst bewerkt:
Proefrit is mogelijk, indien er zijspan-rijd-ervaring aanwezig is. Te bezichtigen midden in Zeeland

Staat verder nog niet op MP en dergelijken (maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer)

Het ga je goed :W Ik heb van je genoten.....
Maar de koper was er erg blij mee, ik ben er van overtuigd dat hij nu gebruikt gaat worden waarvoor hij is gemaakt, rijden!!


Tja, en verder? Wie weet wat er ooit nog op mijn pad komt kwa spannetjes.... (maar voorlopig weer een tijdje solo, ben druk aan het zoeken)
 
Heeft ff geduurt, maar zij is echt rood :+ moest even uit de schuur gegraven worden. ook de reden dat ze weg mag.
IMG-20190928-WA0009.jpg
IMG-20190928-WA0009.jpgIMG-20190928-WA0006.jpg
 
Te koop:
Michelin autoband 165/65-15 energie saver. "nieuw". Hij is gebruikt om de auto van de fabriek op de trailer en bij de dealer naar de werkplaatst te rijden. Daar is de auto voorzien van winterbanden.
Daarnaast heb ik drie smalle stalen Smart voorvelgen in de aanbieding. Dus voor de 135 of 145 bandjes.
Ik denk aan 25 euro voor de band en de velgen voor een tientje per stuk.
 
Ik dacht dat je dat bandje onder de RS zou gaan zetten of mis ik zo als gewoonlijk weer iets
 
Ik heb twee van die 165 banden gekocht. Ik kan de tweede natuurlijk koel en donker wegleggen maar als iemand anders er blij van wordt is dat ook prima.
 
Iemand hier die zijn zijspan verkoopt?

Opknapper mag, graag zelfs, is weer wat goedkoper! Ligt wel eraan hoe groot de defecten zijn.

Wil er een leger bike van maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan