Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

vandaag opgehaald
 

Bijlagen

  • 72092513_2405813082787402_8655855339196907520_n.jpg
    72092513_2405813082787402_8655855339196907520_n.jpg
    76,9 KB · Weergaven: 25
weet iemand die zoekende is , idee prijs ?

Tsja, een beetje wat de gek er voor geeft.
Er zit wat sleutelwerk aan het frame en de achterbrug; hiervoor zijn de onderdelen aanwezig.
Ook zou ik de distributieriemen vervangen; zijn 10 jaar oud.

Verder is de motor in goede staat.
Rode OKI's (vlamversterkers)
RVS uitlaatsysteem
Goede banden
Eventueel nog een tweede goede blok erbij, met carburateurs.

Ik zat te denken als vraagprijs rond de 3.000 euro, incl. reserve blok
Ik heb ook het idee dat de markt niet zo booming is als 12 jaar geleden. :/
 
  • Leuk
Waarderingen: HKF
Tsja, een beetje wat de gek er voor geeft.
Er zit wat sleutelwerk aan het frame en de achterbrug; hiervoor zijn de onderdelen aanwezig.
Ook zou ik de distributieriemen vervangen; zijn 10 jaar oud.

Verder is de motor in goede staat.
Rode OKI's (vlamversterkers)
RVS uitlaatsysteem
Goede banden
Eventueel nog een tweede goede blok erbij, met carburateurs.

Ik zat te denken als vraagprijs rond de 3.000 euro, incl. reserve blok
Ik heb ook het idee dat de markt niet zo booming is als 12 jaar geleden. :/
neen , de markt ligt op zijn gat , en er komen geen jonge mensen meer bij , blijven nog enkel de oude r*kkers ..... op zijspantreffens ook , triest als je kijkt wat er nog naar treffens gaat , overal veeeel minder...
 
  • Leuk
Waarderingen: HKF
neen , de markt ligt op zijn gat , en er komen geen jonge mensen meer bij , blijven nog enkel de oude r*kkers ..... op zijspantreffens ook , triest als je kijkt wat er nog naar treffens gaat , overal veeeel minder...


Ik zoek wel actief een zijspan en ben echt geen oude r*kker 😘.

Dus er zijn er wel een paar.

Wilde daarmee met mijn familie gaan rijden of voor evenemten.

Helemaal ombouwen naar leger motor.
 
Die ziet er goed uit. Hij heeft dan wel een Earles vork en geen Webb maar de basis is goed, betrouwbaar blok, stevig zijspanframe en vork en wielen. Matgroen rollen en je bent klaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: HKF
Hey Guys, I hope english is okay an that my posting is in the right thread. I am from Germany and struggling a little with the Dutch language 😁

I want to give an old EML Midi Boat, my father bought 30 years ago, a second life. I just have the boat, no frame, nothing.

Soo, I am looking for a complete Zijspan or sidecar frames hat fits to my Midi.

I wanted to keep it cheap, and more like a midsize bike (no goldwing, etc). k75 would be my favourite, but anything can be interesting for me.

I am constantly searching on German and Dutch sale sites, but no luck so far.

I hope someone of you something interesting for me.

Thanks and cheers
 

Bijlagen

  • DSC_1306.jpg
    DSC_1306.jpg
    216,3 KB · Weergaven: 10
I have an incomplete K75 but without sidecar and a partly destroyed subframe.I do not think this is of any value for
lets_chrian. K75 is a good choice for a sidecar but i think a K100 would be more easy to find cheap in Germany. The K75 was mainly populair in the Netherlands and Spain.
 
Iemand hier had interesse in de schommelvork van mijn K75. Goed nieuws, die gaat er binnenkort uit. De kroonplaat(en) mag(mogen) ook mee. Kanttekening, het wiel zit er niet bij.
BMWoman wordt ook heel gelukkig als iemand de touring koffers wil kopen. Ik heb de dragers er ook bij en de sleutel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan