Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Het moment is daar, de Yamaha XJ900F met EZS RX1 is te koop. Als graag er liefhebbers zijn dan graag via PM. Ik laat 'm hier een paar dagen staan, daarna gaat ie op Marktplaats ed.
 
Het moment is daar, de Yamaha XJ900F met EZS RX1 is te koop. Als graag er liefhebbers zijn dan graag via PM. Ik laat 'm hier een paar dagen staan, daarna gaat ie op Marktplaats ed.
heb ik gemist wat je opvolger is ? En wat is je vraagprijs ? want je hebt er best wel wat tijd energie en geld in gestopt !
 
Ja, als er maar een geldige HU en eingetragen accessoires op zitten hebben Duitsers er veel geld voor over.
 
Hauptuntersuchung:

Der Volksmund sagt: „Mein Auto muss zum TÜV". Der Gesetzgeber regelt: „Alle Fahrzeuge mit einem amtlichen Kennzeichen müssen in regelmäßigen Zeitabständen auf Verkehrssicherheit und Vorschriftsmäßigkeit überprüft werden." Und der gesunde Menschenverstand ergänzt: „Nur wenn mein Auto sicher ist, kann ich mich unbesorgt hinters Steuer setzen." Gemeint ist immer ein und dasselbe: die Hauptuntersuchung oder kurz: Die "HU"
 
Ziet er uit als een heel aardige basis. Zeker met dat 1000cc blok.
Matzwart maken, grove banden er op en raggen maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Er zitten ook al een 16 inch + 15 inch wiel in maar ik heb hier nog genoeg staan waar ik nu niet aan toe kom
denk dat She het even niet kan waarderen als er nog 1 bij komt te staan
 
Er zitten ook al een 16 inch + 15 inch wiel in maar ik heb hier nog genoeg staan waar ik nu niet aan toe kom
denk dat She het even niet kan waarderen als er nog 1 bij komt te staan

Ik vind 2500 euro veel geld als je nog moet beginnen, ik vraag me af wat mijn span, wat klaar is, dan waard is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan