- 28 jul 2014
- 2.032
- 770
Mijn K1100 span gaat ook in de verkoop
BMW K1100 zijspan (Dnepr bak)
-L4e op kenteken, 1992
-15” autowiel achter en zijspanwiel. 1 reservewiel met nieuwe winterband.
-zware schommelvork (hydrauliekpijp 42x6), jaar oude Hagon schokbrekers gebruikmakend van originele voorwiel en as en remmerij (stuurt super makkelijk en remt perfect)
-Brembo klauw op schijf zijspanwiel, gekoppeld aan achterrem
-rondom Hell remleidingen
-Handvatverwarming+handkappen
-Net stoeltje in bak, afdekzeil, 4 punts gordel, ruitje, 10L jerrycan, los erbij een ‘rolbeugel/bagagerek’.
Bak is keihard, frame zijspan, schommel en hulpframe zijn gepoedercoat. Rest gewoon matzwart met spuitbus. No-nonsens zijspan, erg vlot ding door kleine achterwiel. Recent alle oliëen vervangen, alle filters (inc benzinefilter in tank).
Heel af en toe weigert de startkoppeling, recent blok gespoeld en weer voorzien van verse olie. Proefrijden mag voor piloten met zijspan ervaring.
-VERKOCHT-
BMW K1100 zijspan (Dnepr bak)
-L4e op kenteken, 1992
-15” autowiel achter en zijspanwiel. 1 reservewiel met nieuwe winterband.
-zware schommelvork (hydrauliekpijp 42x6), jaar oude Hagon schokbrekers gebruikmakend van originele voorwiel en as en remmerij (stuurt super makkelijk en remt perfect)
-Brembo klauw op schijf zijspanwiel, gekoppeld aan achterrem
-rondom Hell remleidingen
-Handvatverwarming+handkappen
-Net stoeltje in bak, afdekzeil, 4 punts gordel, ruitje, 10L jerrycan, los erbij een ‘rolbeugel/bagagerek’.
Bak is keihard, frame zijspan, schommel en hulpframe zijn gepoedercoat. Rest gewoon matzwart met spuitbus. No-nonsens zijspan, erg vlot ding door kleine achterwiel. Recent alle oliëen vervangen, alle filters (inc benzinefilter in tank).
Heel af en toe weigert de startkoppeling, recent blok gespoeld en weer voorzien van verse olie. Proefrijden mag voor piloten met zijspan ervaring.
-VERKOCHT-
Laatst bewerkt: