Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Zoals PaulRS en ik het gedaan hebben kost het niet de wereld en het rijdt fantastisch, ik kan het je aanraden.
Ik heb destijds een schets van jou opgeslagen, van de naloop verkorting. Zoiets ben ik ook van plan. Gewoon de standaard wielen, niet te moeilijk.
 
Karretje is verkocht
 

Bijlagen

  • 1605376438163.png
    1605376438163.png
    65,6 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Vooral die aan de voorkant onder bij het blok. Zelfinstellend toespoor? Bovendien vind ik dat je je aan een dergelijke fiets geen Velorex moet hangen maar bijvoorbeeld een Watsonian Monza.
 
Vooral die aan de voorkant onder bij het blok. Zelfinstellend toespoor? Bovendien vind ik dat je je aan een dergelijke fiets geen Velorex moet hangen maar bijvoorbeeld een Watsonian Monza.

Ik durf zelfs te beweren dat het gewoon gevaarlijk is om met deze combi te rijden.... ook al gaat het dan allemaal niet zo hard..

Het valt nog mee dat er niet bij staat van "makkelijk te verwijderen om solo te rijden"
 
OP zich wel geinig ding om wat rond te raggen misschien, wat is dit voor bakje? Ik dacht eerst verbouwd Velorex, maar dat is het toch niet geloof ik.

Vering aan weerszijden van de bak? Zou het bakje in de veren hangen?

 
Ziet er best leuk uit. Ik heb het idee dat de neus van de bak van een Jupiter stamt. Ondanks de goede staat vind ik de prijs toch wel stevig voor een Yamaha van 35 jaar oud met nauwelijks aanpassingen voor zijspangebruik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan