Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Leuk ding. Ik vind hem wel duur. Met een originele DR zou het nog gaan maar voor zo'ń eigenbouw, eigensmaak ding te duur.
wat is duur als jezelf alles los moet kopen en samenbouwen ben je het minimaal kwijt. Nog maar te zwijgen van de uren en bijkomstige materialen.. Maar ja sommigen werken voor niets.
 
wat is duur als jezelf alles los moet kopen en samenbouwen ben je het minimaal kwijt. Nog maar te zwijgen van de uren en bijkomstige materialen.. Maar ja sommigen werken voor niets.
Voor mezelf werk ik inderdaad voor niets. Maar ik vind de hele verbouwde DR niets. Je kan er 2000 uur en unobtanium onderdelen in steken, dan wordt hij voor mij niet meer waard. Ik waardeer een onversleutelde DR hoger.
Als ik zo'n dirt track achtig ding wil hebben steek ik zelf de tijd er wel in en maak hem precies naar mijn smaak. Ook dan wordt hij voor een ander niets meer waard.
 
Leuk ding. Ik vind hem wel duur. Met een originele DR zou het nog gaan maar voor zo'ń eigenbouw, eigensmaak ding te duur.
Eensch!! Als die fiets wat meer origineel zou zijn, dan had ik er wellicht wel oren naar om eens een tijdje zo'n schwenker te proberen.

Edit: ik bedoel dan eigenlijjk wat meer "street-legal"
 
Vergis je niet Rutger, dat gaat nog wel een heel project worden hoor. Wordt niet bepaald plug and play...

Geen idee wat er normaal voor blok in heeft gelegen. XS 650 kwam wel eens voor toch?
De ruimte in t frame lijkt niet overdreven groot.
Ik zou zo'n project alleen willen starten als je ook al voor ogen hebt wat er precies in en op moet komen.
En het balhoofd vervangen heeft ook gelijk consequent voor je lagering van je swingarm voor.
Tik dan gewoon t nummer over van die F650 of CB500 of wat je er ook maar in zou willen lepelen
 
Vergis je niet Rutger, dat gaat nog wel een heel project worden hoor. Wordt niet bepaald plug and play...

Geen idee wat er normaal voor blok in heeft gelegen. XS 650 kwam wel eens voor toch?
De ruimte in t frame lijkt niet overdreven groot.
Ik zou zo'n project alleen willen starten als je ook al voor ogen hebt wat er precies in en op moet komen.
En het balhoofd vervangen heeft ook gelijk consequent voor je lagering van je swingarm voor.
Tik dan gewoon t nummer over van die F650 of CB500 of wat je er ook maar in zou willen lepelen

heheheh, daar ga ik ook niet vanuit nee.

Maar even simpel gedacht.

Slijp het motor frame aan de kant, en las er een bmw f650 frame in.
Dan zou je toch al een heel eind moeten kunnen zijn???
Of denk ik nu echt te simpel?

Edit: zo'n xs650 is geweldig en staat hier ook nog op het lijstje. Maar dan wel als caferacer oid. ;)
 
Uhm...
Je kan t zo simpel maken als je wilt, maar wanneer je alleen t bakkie overhoudt van EML, dan schiet je wel een beetje je doel.voorbij... Las dan gewoon een Ural bak aan een F650
 
Gratis.
Moto jas voor de kleintjes
 

Bijlagen

  • 20210124_142946.jpg
    20210124_142946.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 4
  • 20210124_143012.jpg
    20210124_143012.jpg
    190,6 KB · Weergaven: 3
  • 20210124_142946.jpg
    20210124_142946.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 6
  • 20210124_143000.jpg
    20210124_143000.jpg
    190,1 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan