Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

1612887074762.png
 
ter aanvulling:
Te koop: zijspan bak met frame Merk: Velorex 562 Boven deel van de bak redelijke staat Onderkant moet gerepareerd worden Frame is deels kaal gemaakt, klaar voor de coater Wat je op de foto ziet is er. Bieden vanaf 75 euro Met vriendelijke groet Max du Pon Assen, Drenthe
1612894121097.png
 
Met een matje en een potje hars is dat zo weer netjes. Tapijtje er over aan de binnenkant en je ziet er niks van.
 
Ik zie dat ie in mijn woonplaats ligt. Mocht iemand interesse hebben dan wil ik m wel ophalen.
 
Nee dat is geen tpsl (beter bekend als de souvereign) maar de voorloper en die heet gewoon tp als ik me goed herinner.
 
Demontabele trekhaak. Is hier belangstelling voor? Af te halen in Zaltbommel.
Is gratis, maar dat begrepen jullie al *D
 

Bijlagen

  • 20210220_151450.jpg
    20210220_151450.jpg
    265,9 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Ik heb even de foto's gescrollt, het is maar een half ding. Blok is fout, bak is fout, uitlaten zijn fout. Zijspan is maar half. Verfwerk is foute kleur en zonder biezen.
Volgens mij is dit ding even voor de handel in elkaar gezet, daar heb je een pak werk aan om hem netjes te krijgen. Nekkendraaier? Ja je portemonnee uitdraaier. Een nette 75/5 is inderdaad goud waard, maar dit is alleen het frame waar je over praat.

Laatste tenaamstelling 07-2020, L3e








l
 
Laatst bewerkt:
Ik heb aan het eind van de maand een Avon Roadrunner 110-18 achterband over. Het ding is nog vrijwel nieuw, alleen 16 jaar oud, daarom krijgt de solo een nieuw setje rubber. Misschien iets voor een Rus of een zijspanwiel.
 
Ik heb aan het eind van de maand een Avon Roadrunner 110-18 achterband over. Het ding is nog vrijwel nieuw, alleen 16 jaar oud, daarom krijgt de solo een nieuw setje rubber. Misschien iets voor een Rus of een zijspanwiel.
Nou zoiets kun je beter toch weggooien of inleveren
 
Ik neem altijd graag knetterharde banden over voor onder m'n zwabbertje. Die hebben geen andere functie dan rollen. Hoe harder ze zijn, hoe liever, want dan slijten ze minder.
Ik heb nu een Michelin Macadam zonder DOT code, zo oud is die al. Kneiterhard. Ideaal dus.
Ik zou het bandje van Halflive best willen overnemen maar ik ga er echt niet voor rijden en we wonen ook niet bij elkaar in de buurt. Voor de zaak mag ik niet rijden (corona-overheidsbeleid) dus dan blijft het bandje liggen tot er weer een keer een zijspan treffen is.
Als dat geen probleem is neem ik hem wel over maar als dat je te lang duurt mag je hem van mij ook best weg gooien hoor. Ik heb al een flinke voorraad banden liggen.

1615050852230.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan