Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Zie weinig aanbod wel veel geouwehoer over aanhangers ;)

dussuh...

Hier nog een Electra van een bekende die te koop is wegens verandering familiesituatie:
277853254_5335913323086459_5013104774122279021_n.jpg
Jammer geen Shovel. :-)
 
Ik heb hem ook op MP geadverteerd, nul respons. Dus als iemand hem alsnog wil hebben, voor nop.
Hoe lang istie ongeveer?

Veer op mijn bak maakt vooral heel veel herrie bij actief, maar ik weet niet zeker of die past. (33 cm ongeveer)
 
Wat een leuke combinatie!
Neem contact op. Die voorrem is al een vermogen waard, een 90S brengt een vermogen op en een Clipper, mits niet doorgerot is een heel gaaf bakje. Als hij hem onder de 5k laat gaan heb je een heel goede deal.
Mits je het leuk vindt, als verdienmodel zit er nog wel wat werk aan,
 
Neem contact op. Die voorrem is al een vermogen waard, een 90S brengt een vermogen op en een Clipper, mits niet doorgerot is een heel gaaf bakje. Als hij hem onder de 5k laat gaan heb je een heel goede deal.
Mits je het leuk vindt, als verdienmodel zit er nog wel wat werk aan,

Ik zou als eerste een langere achterswing d'r in lepelen. Dit ziet er niet uit zo.
 
Als je het nog nooit gedaan hebt, hoe weet je dat dan. Een beroemd persoon heeft ooit gezegd:

“Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan”​


“Tja, als we eens begonnen”, zei Pippi. “Allereerst zou ik een zijspan willen kopen.”
“Ja maar Pippi”, zei Tommy, “je kunt toch niet zijspan rijden?”
“Hoe kan ik dat nou weten, als ik het nog nooit geprobeerd heb”, antwoordde Pippi. “Ik heb nog nooit een zijspan gehad om het te proberen. En laat ik je zeggen, Tommy, zijspan rijden zonder zijspan, dat kost ontzettend veel moeite om te leren.”
 
Geen idee wat Halflive tegenhoudt maar ik heb al teveel onafgemaakte projecten momenteel.

Ik heb trouwens een zeer zwaar EZS zijspan frame staan dat de verkoop in kan. Niet duur, wel goed.
Iemand interesse?
 
Ook, ook, maar ik heb hier nog wat meer projecten. Gisteren zonnepanelen op het dak gelegd, vandaag een Kymco scootertje. Er ligt hier in de huiskamer nog 35m2 laminaat tegen de muur. Het zijspan wacht op nieuwe voorvorkkeeringen en een koppelingskabel. En dan heb ik ook nog een Guzzi. Volgend weekend eerst een sloopblok voor de R1100 halen en Leotje bezoeken. En dan ook nog de deegroller.
Nee, Halflive zit niet om een project te wachten.
 
Ook, ook, maar ik heb hier nog wat meer projecten. Gisteren zonnepanelen op het dak gelegd, vandaag een Kymco scootertje. Er ligt hier in de huiskamer nog 35m2 laminaat tegen de muur. Het zijspan wacht op nieuwe voorvorkkeeringen en een koppelingskabel. En dan heb ik ook nog een Guzzi. Volgend weekend eerst een sloopblok voor de R1100 halen en Leotje bezoeken. En dan ook nog de deegroller.
Nee, Halflive zit niet om een project te wachten.
Rare plek voor een scooter :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan