Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Screenshot_20220106-200738_Samsung Internet.jpg
Dit bakje is ook te koop.
 
Ik neem aan dat je er meer tekst bij gebruikt hebt? Volgens mij is een Jupiter bak best goed te verkopen.

Maar voodat je hem verkoopt, er staat aan jouw kant van het land een K100 te koop voor weinig met een zijspanframe waar volgens mij zo de Jupiter bak op past ≥ Bmw k100 motor met zijspan — Motoren | BMW — Marktplaats
Het gaat om de verkoop van de complete zijspan. Ik heb niet de kennis om zoiets verantwoord te maken
Ik heb er de hele zomer omheen gelopen en geloof dat t verstandig is er mee te stoppen. Evt mag de Suzuki ook mee in de verkoop. Iets met zelfoverschatting of zo O-)
 
Toch mooi dat je het geprobeerd heb, maar veel mensen denken ook ooo even een bakje er aan maken maar voordat je een goed sturend en veilig ding bouwt ben je wel even bezig.
Je weet nu misschien wel hoe een redelijk goed zijspan er uit hoort te zien en te werken.
Tip van mijn kant ga op zoek naar een echte EML / EZS en koop zo'n ding, vaak zit alles als een schommelarm voorvork, kleine wielen etc al op.
En mocht het niet bevallen na een tijdje dan kun je ze vaak ook weer goed doorverkopen
 
Toch mooi dat je het geprobeerd heb, maar veel mensen denken ook ooo even een bakje er aan maken maar voordat je een goed sturend en veilig ding bouwt ben je wel even bezig.
Je weet nu misschien wel hoe een redelijk goed zijspan er uit hoort te zien en te werken.
Tip van mijn kant ga op zoek naar een echte EML / EZS en koop zo'n ding, vaak zit alles als een schommelarm voorvork, kleine wielen etc al op.
En mocht het niet bevallen na een tijdje dan kun je ze vaak ook weer goed doorverkopen
Ik heb voorlopig al m n zijspanplannen uit m n hoofd gezet.
Misschien na m n nieuwe knie maar eens weer aan beginnen.

.
 
knie is een fluitje van een cent, je kunt gewoon door met je voorwerk tot de operatie en twee weken later ga je verder.
ik gebruik sindsdien alleen een stuk schuimrubber om op mijn knieen te zitten.
 
knie is een fluitje van een cent, je kunt gewoon door met je voorwerk tot de operatie en twee weken later ga je verder.
ik gebruik sindsdien alleen een stuk schuimrubber om op mijn knieen te zitten.
Ik heb ervaring, na 2 weken hoefde ik nog niks. Duurde een weer of 6 tot het weer een beetje ging.
 
Hallo mensen.
Leuk hier!
Ik heb o.a. een verbouwde Guzzi Cali 1100 waar ik mogelijk een zijspan aan wil knopen. Lijkt me tof, en dan de hond mee! Daarover ook een topic op het Guzzi forum. Eind okt heb ik een zijspancursus bij Anke in Breda.
Nu denk ik echter dat ik dat misschien toch beter niet zelf kan doen (als staat er een aardige EZS bak op marktplaats met al Guzzi bevestigingen voor 500) en misschien als zijspan beginner beter een cheap ass combi kan zoeken.
Iemand advies? Of iemand in de buurt van Breda met wie ik eens kan sparren en/of checken of de hond het überhaupt leuk vindt? (Ps. een 1 jaar oude Heidewachtel)
Sinds ik de hond heb ik het OF hond uitlaten OF (na het uitlaten) motor rijden. Ik wil dat graag combineren.
 
Hallo mensen.
Leuk hier!
Ik heb o.a. een verbouwde Guzzi Cali 1100 waar ik mogelijk een zijspan aan wil knopen. Lijkt me tof, en dan de hond mee! Daarover ook een topic op het Guzzi forum. Eind okt heb ik een zijspancursus bij Anke in Breda.
Nu denk ik echter dat ik dat misschien toch beter niet zelf kan doen (als staat er een aardige EZS bak op marktplaats met al Guzzi bevestigingen voor 500) en misschien als zijspan beginner beter een cheap ass combi kan zoeken.
Iemand advies? Of iemand in de buurt van Breda met wie ik eens kan sparren en/of checken of de hond het überhaupt leuk vindt? (Ps. een 1 jaar oude Heidewachtel)
Sinds ik de hond heb ik het OF hond uitlaten OF (na het uitlaten) motor rijden. Ik wil dat graag combineren.
 Heb je deze al gezien: Cali + ural Geeft je misschien een beeld van het werk en de technische vaardigheden die nodig zijn bij zelfbouw.
 
Hallo mensen.
Leuk hier!
Ik heb o.a. een verbouwde Guzzi Cali 1100 waar ik mogelijk een zijspan aan wil knopen. Lijkt me tof, en dan de hond mee! Daarover ook een topic op het Guzzi forum. Eind okt heb ik een zijspancursus bij Anke in Breda.
Nu denk ik echter dat ik dat misschien toch beter niet zelf kan doen (als staat er een aardige EZS bak op marktplaats met al Guzzi bevestigingen voor 500) en misschien als zijspan beginner beter een cheap ass combi kan zoeken.
Iemand advies? Of iemand in de buurt van Breda met wie ik eens kan sparren en/of checken of de hond het überhaupt leuk vindt? (Ps. een 1 jaar oude Heidewachtel)
Sinds ik de hond heb ik het OF hond uitlaten OF (na het uitlaten) motor rijden. Ik wil dat graag combineren.
Is de Jupiter van Truusjetrap niets voor je?
 
Hallo mensen.
Leuk hier!
Ik heb o.a. een verbouwde Guzzi Cali 1100 waar ik mogelijk een zijspan aan wil knopen. Lijkt me tof, en dan de hond mee! Daarover ook een topic op het Guzzi forum. Eind okt heb ik een zijspancursus bij Anke in Breda.
Nu denk ik echter dat ik dat misschien toch beter niet zelf kan doen (als staat er een aardige EZS bak op marktplaats met al Guzzi bevestigingen voor 500) en misschien als zijspan beginner beter een cheap ass combi kan zoeken.
Iemand advies? Of iemand in de buurt van Breda met wie ik eens kan sparren en/of checken of de hond het überhaupt leuk vindt? (Ps. een 1 jaar oude Heidewachtel)
Sinds ik de hond heb ik het OF hond uitlaten OF (na het uitlaten) motor rijden. Ik wil dat graag combineren.
Klinkt als een mooi plan :Y

Hebben wij elkaar al niet eens in de ouwe tijd van MF ontmoet en samen gereden?
 
Haha, jazeker! Ergens begin jaren 2000. Toen studeerde ik in Tilburg en was een cb500 aan het opknappen. Volgens mij een keertje tijdens een sleuteldag met cb'tjes in Tilburg? Of bij jou in de buurt, weet ik ff niet meer. Heb zelf in die tijd diverse cb's gehad. Had jij geen gele cb400 en kwam je vanuit omgeving Eindhoven/Helmond??

Grappig zeg. Ja die nickname van jou vergeet je niet... 😉
 
Hmmm.... interesting.
Kun je me wat foto's etc sturen via pb?
Ik heb zon jupiterbak aan mijn R100RT geknoopt was een leuk project hoe het er uit ziet vind je wel als je mijn naam zoekt in het zijspanforum
toon van hoek. ik heb hem nog en in Brabant.
 
Haha, jazeker! Ergens begin jaren 2000. Toen studeerde ik in Tilburg en was een cb500 aan het opknappen. Volgens mij een keertje tijdens een sleuteldag met cb'tjes in Tilburg? Of bij jou in de buurt, weet ik ff niet meer. Heb zelf in die tijd diverse cb's gehad. Had jij geen gele cb400 en kwam je vanuit omgeving Eindhoven/Helmond??

Grappig zeg. Ja die nickname van jou vergeet je niet... 😉
Pruts en pruttel meeting in Tilburg inderdaad. Was mooi dagje toen. :Y
Ik had toen al de rooie en de gele cb400f.
Aan die laatste zit al behoorlijk lang een derde wiel. En het rood/gele spul is omgeruild op het moment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan