aanbeveling organisatoren trackday's Assen

7/8/9 augustus Ecuyers zijn ook definitief. Niveau 3 geboekt en 3 sessies training. Motormaatje gaat mee voor de morele ondersteuning en om een beetje in de omgeving te touren :).

Lekker een hotel in de buurt geboekt dus het mag wat mij betreft snel augustus worden. Voorruit 17 april is ook goed.8-)
heb je daar ook prive les geboekt dan ?
 
Ik heb idd voor Ecuyers privé training geboekt voor 3 sessies. Leek me wel handig om het circuit goed te leren kennen.
 
Ik heb idd voor Ecuyers privé training geboekt voor 3 sessies. Leek me wel handig om het circuit goed te leren kennen.
ik ken het daar niet word 1e keer daar maar ik heb al vaker op assen gereden maar in april heb ik toch prive les gedaan om de reden omde baan beter te leren ( en dat leert makkelijker voor mij ) voor ecuyers is dat meschien ook wel handig idd ;);)
 
1 op 1 zal je vast en zeker meer van opsteken. Ik ga dan niveau 2 doen en mei vrij rijden bij de crt. 17 april is een mooie opwarmer voor het seizoen.*D
 
ik ken het daar niet word 1e keer daar maar ik heb al vaker op assen gereden maar in april heb ik toch prive les gedaan om de reden omde baan beter te leren ( en dat leert makkelijker voor mij ) voor ecuyers is dat meschien ook wel handig idd ;);)
Goed besluit. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Als je nog niet heel veel ervaring hebt dan leer je sneller en meer. Zul je volgende sessies en dagen
alleen maar voordeel van hebben.

Hoe meer ervaring je hebt, hoe sneller je zelf een circuit leert kennen.
Ikzelf heb jarenlang elk jaar minstens één nieuw circuit toegevoegd aan
de lijst. Is leuk om te doen.
 
Op ecuyers kan je de eerste avond gelijk een trackwalk doen dit is echt een aanrader.
vervolgens ben je nog de eerste dag bezig om de baan te leren kennen en weten waar je bent.

Maar het is wel een super leuk baantje
 
Bedankt voor de tip. Zeker handig om het een keer te lopen. Dan gaat alles lekker rustig. Ben ook van plan om wat filmpjes vooraf te kijken. Was dit jaar heel bleu aan Assen begonnen en toen kwam ik er achter dat het toch wel fijn was geweest als ik enig idee had gehad hoe het circuit zou lopen.*D
 
Allen bedankt voor de input.

Als het goed is gaan mijn maatje en ik de volgende data rijden sommige onder voorbehoud of wij dit met het werk kunnen regelen:

zaterdag 17 april Racecracks (ik)
maandag 3 mei CRT (ik)
dinsdag 4 mei Racecracks (maatje)
dinsdag 13 juli Circuitschool (maatje)
donderdag 15 juli CRT (ik) Blijven dan 14 juli ook in Assen geen zin om meer dan 400 km op en neer te rijden
maandag 30 en dinsdag 31 augustus Circuitschool weten nog niet wie welke dag

De eerste 3 dagen zijn reeds geboekt en de laatste 4 moeten wij nog boeken. Eerst even kijken of dit kunnen regelen met het werk.

Ik zit er ook nog aan te denken om 7/8/9 augustus met Racecracks naar Ecuyers te gaan maar ik moet dan alleen gaan dus daar moet ik nog even een ei over leggen. :) Ik heb wel een aanhanger en auto maar om alleen die kant op te kant houd mij nog wat tegen. Begreep dat er een technische dienst aanwezig is. Ik ben namelijk absoluut niet handig. Onderhoud aan de fiets word dan ook door mijn maatje gedaan. Dit jaar eens wat beter opletten tijdens het onderhoud.*D
Alles uit dit bericht is inmiddels geboekt inclusief een plekje om te slapen. Ik rijd zelf dus 4 maal op Assen en 3 dagen op Ecuyers. Op naar april.
 
Bedankt voor de tip. Zeker handig om het een keer te lopen. Dan gaat alles lekker rustig. Ben ook van plan om wat filmpjes vooraf te kijken. Was dit jaar heel bleu aan Assen begonnen en toen kwam ik er achter dat het toch wel fijn was geweest als ik enig idee had gehad hoe het circuit zou lopen.*D

filmpjes lijkt wel heel leuk, maar door het hoogte verschil enzo is het lastig herkenen waar je rijd.
avond van aankomst gezellig over de baan lopen.

klein filmpje van vorig jaar:

 
Bedankt voor de tip. Zeker handig om het een keer te lopen. Dan gaat alles lekker rustig. Ben ook van plan om wat filmpjes vooraf te kijken. Was dit jaar heel bleu aan Assen begonnen en toen kwam ik er achter dat het toch wel fijn was geweest als ik enig idee had gehad hoe het circuit zou lopen.*D
Of gewoon racespelletjes op je Nintendo ( of hoe die dingen ook mogen heten tegenwoordig :+ ) schijnen de pro's ook te doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan