Aanbevolen banden SZR 660?

SjeeleBrik

Die hard MF'er
14 aug 2006
276
78
Gilze
Ik heb op mijn SZR voor een Bridgestone bt090 en achter een pirelli dragon erop liggen,maar de voorband geeft een heel onzeker gevoel ,bij de wat snellere bochten(90+ km/h)heb ik het idee dat ie ieder moment onderuit kan schuiven en zodra ook maar iets van een oneffenheid in het wegdek zit begint ie gelijk te trillen e.d. in het stuur ,wat pas ophoud zodra ik weer de bocht uit ben.
De vork is mooi afgesteld dus daar ligt het niet aan.

Iemand een beter idee voor een andere voorband?

Alvast bedankt.
 
Ik heb op mijn SZR voor een Bridgestone bt090 en achter een pirelli dragon erop liggen,maar de voorband geeft een heel onzeker gevoel ,bij de wat snellere bochten(90+ km/h)heb ik het idee dat ie ieder moment onderuit kan schuiven en zodra ook maar iets van een oneffenheid in het wegdek zit begint ie gelijk te trillen e.d. in het stuur ,wat pas ophoud zodra ik weer de bocht uit ben.
De vork is mooi afgesteld dus daar ligt het niet aan.

Iemand een beter idee voor een andere voorband?

Alvast bedankt.


Hey Stafke!

Toen ik mijn SZR kocht zat er een niet al te beste voorband op en toen had ik ook dat onstabiele gevoel in de voorkant. Toen eerst een nieuwe voorband gekocht en toen een andere achterband en nu is het genieten! Ik heb zelf gekozen voor Michelin Pilot Power en vind dit echt een super band. Erg sportief en lekker bochtengedrag en dan komt de SZR echt tot zijn recht.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan