Aanbieding: Suzuki RF-900 met lichte schade!

Status
Niet open voor verdere reacties.
27 jun 2005
213
0
hellevoetsluis
Ik heb een Suzuki RF-900 uit 1996 te koop met 26500 km op de teller.

Hij is altijd goed onderhouden en zitten div. nieuwe dingen onder:

* Nieuwe banden
* Nieuwe tandwielen
* Nieuwe ketting
* Begin dit jaar een beurt gehad.

1 maand na de beurt ben ik onderuitgegaan. Ik moest uitwijken voor een auto en ben met 30 km per uur op een stoep rand gereden en onderuit gegaan.

Schade:

* Topkuip gescheurd.
* Zijkap geschaafd.
* Uitlaat deukje erin (niet gescheurd en doet het nog goed)
* Achtervelg in gedeukt maar inmiddels vervangen door nieuwe velg.
* Pedaal, voetrem afgebroken.

Nieuw gekocht:

* Topkuip alleen in andere kleur
* Achtevelg ook in ander kleur.
* Nieuwe knippperlicht

Nog liggen:

* Uitlaat demper. (origineel)
* onderhoud spulletjes
* div knipperlichtjes

De nieuwe topkuip heb ik los liggen en de velg zit er al onder..


Wat moet je nog doen om hem perfect te krijgen:

* Topkuip en zijkap spuiten
* Zijkuip mischien een beetje plamuren en anders weet ik een adres waar je
zijkappen kunt kopen voor +/- 75 euro.
* Rem kopen en eronder zetten.

Motor rijd nog steeds perfect alleen heeft ie schade en nog geeneens erge schade maar ik heb me buikje vol van motor rijden en doe hem daarom weg.

Prijs: 1800,-

Mail naar Remennades@orange.nl of remennades@wanadoo.nl
Omgeving Rotterdam en als je meer info wilt hebben kan ik je van alles geven mailen, bellen alles kan.


full

full


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/392591/254bc419f5dea3f017632df6438be010 (zijkap helemaal.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Als je de foto's ook nog eens zichtbaar maakt dat krijg je helemaal een mooi topic ;)

Doe ik er eentje voor (dat moet je eigenlijk na een jaar MF ook zelf kunnen)

met [img*]http://www.motor-forum.nl/forum/misc/392600[*/img] zonder sterretjes krijg je :

full
 
waar. Ik denk alleen dat je beter de schade zelf kunt herstellen. Ik vind het nog een boel geld voor een fiets die nog afgebouwd en gespoten moet worden...

Heb je trouwens een keurings rapport oid waaruit blijkt dat hij nog helemaal recht is?
 
waar. Ik denk alleen dat je beter de schade zelf kunt herstellen. Ik vind het nog een boel geld voor een fiets die nog afgebouwd en gespoten moet worden...

Heb je trouwens een keurings rapport oid waaruit blijkt dat hij nog helemaal recht is?

Waarde van de motor ligt tussen de 3500 en 4000 euro als ie perfect is zonder schade, ik vraag nu 1800 euro.
Je heb voor maximaal 400 euro spuitwerk, voor 150 a 200 euro heb je een rem en pedaal en dan praat ik originele Suzuki onderdelen....

1800 + 400 + 200= 2600 euro voor een goeie motor met weinig Km en de schade is gebeurd met lage snelheid dus van vervorming van bijv. voorvork kan je niet praten.
 
Laatst bewerkt:
Waarde van de motor ligt tussen de 3500 en 4000 euro als ie perfect is zonder schade, ik vraag nu 1800 euro.
Je heb voor maximaal 400 euro spuitwerk, voor 150 a 200 euro heb je een rem en pedaal en dan praat ik originele Suzuki onderdelen....

1800 + 400 + 200= 2600 euro voor een goeie motor met weinig Km en de schade is gebeurd met lage snelheid dus van vervorming van bijv. voorvork kan je niet praten.


full


Helaas werkt het zo niet in "schademotorland", en je geeft zelf al het bewijs.

Ik zie bijvoorbeeld nergens je uitlaat in het verhaaltje terug komen, ook nergens een stickerset, en ga zo (misschien) nog maar even door...

Dit is ook schade, en dat drukt de prijs.

Mijn bod ken je, we kunnen misschien nog wat praten maar verwacht iig geen wonderen.

:)
 
(Afbeelding)

Helaas werkt het zo niet in "schademotorland", en je geeft zelf al het bewijs.

Ik zie bijvoorbeeld nergens je uitlaat in het verhaaltje terug komen, ook nergens een stickerset, en ga zo (misschien) nog maar even door...

Dit is ook schade, en dat drukt de prijs.

Mijn bod ken je, we kunnen misschien nog wat praten maar verwacht iig geen wonderen.

:)

Stickersetje zou ik persoonlijk weg laten staat mooier, er staat alleen 900 in paars.
Over de uitlaat staat er wel degelijk iets.

Ik zou zeggen kom eens kijken.... omg Rotterdam
 
Stickersetje zou ik persoonlijk weg laten staat mooier, er staat alleen 900 in paars.
Over de uitlaat staat er wel degelijk iets.

Ik zou zeggen kom eens kijken.... omg Rotterdam


Kijken kan, maar dat zal dan altijd pas over 2 weken worden, we gaan over 2 dagen nl op vakantie...
In je OP vermeld je wel dat de uitlaat gedeukt is, maar die schade zie ik nergens meer terug in "je berekening" , net als de stickerset en joost mag weten wat nog meer... (ik zeg hiermee NIET dat er meer schade is, maar houd daar wel rekening mee ;) )

Op de topkuip staat ook een sticker als het goed is (suzuki).

Schade:

* Topkuip gescheurd.
* Zijkap geschaafd.
* Uitlaat deukje erin (niet gescheurd en doet het nog goed)
* Achtervelg in gedeukt maar inmiddels vervangen door nieuwe velg.
* Pedaal, voetrem afgebroken.

Nieuw gekocht:

* Topkuip alleen in andere kleur
* Achtevelg ook in ander kleur.
* Nieuwe knippperlicht

De nieuwe topkuip heb ik los liggen en de velg zit er al onder..


Wat moet je nog doen om hem perfect te krijgen:

* Topkuip en zijkap spuiten
* Zijkuip mischien een beetje plamuren en anders weet ik een adres waar je
zijkappen kunt kopen voor +/- 75 euro.
* Rem kopen en eronder zetten.

Met zo'n uitlaat is ie verre van perfect, maar dat zul je zelf ook wel inzien denk ik. :)
 
Kijken kan, maar dat zal dan altijd pas over 2 weken worden, we gaan over 2 dagen nl op vakantie...
In je OP vermeld je wel dat de uitlaat gedeukt is, maar die schade zie ik nergens meer terug in "je berekening" , net als de stickerset en joost mag weten wat nog meer... (ik zeg hiermee NIET dat er meer schade is, maar houd daar wel rekening mee ;) )

Op de topkuip staat ook een sticker als het goed is (suzuki).

Geen suzuki op de zijkant alleen 900.

Met zo'n uitlaat is ie verre van perfect, maar dat zul je zelf ook wel inzien denk ik. :)


Wat ik wel ben vergeten te vermelden is dat ik nog een stuk uitlaat heb liggen voeg ik gelijk eraan toe.
Moet alleen de deuk uitgedeukt worden in de pijp van de uitlaat die niet geschaafd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan