Aandachtspunten aanschaf KX 250

Nelis

MF veteraan
22 feb 2004
1.673
2
Ik sta op het punt een Kawa KX 250 uit 1989 te kopen. Schijfie voor+acher, upsd vork en dergelijke. Ik ga daar woensdag naar kijken, maar aangezien ik geen specifieke 2-takt crosser-kennis heb, ben ik benieuwd waar je met name op moet letten. Als iemand ook wat specificaties als gewicht en vermogen weet hoor ik het graag.
Groeten Niels.

Oh, hoe zit het met de smering van een ketting van een crosser? Gewoon m'n dagelijkse Shell advance spray erop doen? Ik vraag me af of het de bedoeling is dat alle zooi eraan blijft hangen als je aant zandhappen bent...

Ik sta op het punt een Kawa KX 250 uit 1989 te kopen. Schijfie voor+acher, upsd vork en dergelijke. Ik ga daar woensdag naar kijken, maar aangezien ik geen specifieke 2-takt crosser-kennis heb, ben ik benieuwd waar je met name op moet letten. Als iemand ook wat specificaties als gewicht en vermogen weet hoor ik het graag.
Groeten Niels.

Tja , het uiterlijk van een crosser zegt niet alles... nadeel van een oudere 2-takt is vaak allerlij technische problemen enz... Ik zou er dus iig een stukje mee rijden :-).
Specs: vermogen zal een 45pk zijn , gewicht een 95-100kg....

Terug
Bovenaan Onderaan