Ik heb net een paar maanden geleden mijn 1997 Transalp weggedaan (de PD10 versie). 80.000km op de teller en motorisch geen enkel probleem.
Wel last gehad van een defecte spanningsregelaar, daar staan Honda's sowieso om bekend, maar dat zijn ook geen mega kosten. En nooit problemen met de velgen gehad maar wel vastgeroeste spaaknippels in het achterwiel en wat speling op de spaking. Achterwiel heb ik om laten spaken, dus dat is ook wel even iets om op te letten.
Ik heb hem weggedaan omdat de uitlaat toch wel flink begon te roesten en er wat kosmetische dingen moesten worden aangepakt. En weer eens iets heel anders was ook wel leuk.
Voor snelwegritten zou ik er een hogere ruit op zetten.
Wel last gehad van een defecte spanningsregelaar, daar staan Honda's sowieso om bekend, maar dat zijn ook geen mega kosten. En nooit problemen met de velgen gehad maar wel vastgeroeste spaaknippels in het achterwiel en wat speling op de spaking. Achterwiel heb ik om laten spaken, dus dat is ook wel even iets om op te letten.
Ik heb hem weggedaan omdat de uitlaat toch wel flink begon te roesten en er wat kosmetische dingen moesten worden aangepakt. En weer eens iets heel anders was ook wel leuk.
Voor snelwegritten zou ik er een hogere ruit op zetten.