Aandrijflijn Yamaha xv950 slipt, getande snaar

Dikbeer

Rookie
19 mrt 2017
10
0
Net nieuwe snaar zelfs in z'n 3e versnelling kan gas nog niet open.
Ben bang dat ze gaan zeggen dat de poelie ook versleten is, wie herkent dit, heeft dit ook gehad, heeft tips?? :} :} 33.000 km staat op de teller
 
Laatst bewerkt:
Net nieuwe snaar zelfs in z'n 3e versnelling kan gas nog niet open.
Ben bang dat ze gaan zeggen dat de poelie ook versleten is, wie herkent dit, heeft dit ook gehad, heeft tips?? :} :} 33.000 km staat op de teller


Zelf de snaar vervangen of laten doen? Want het lijkt me stug dat een monteur een versleten poelie(s) over het hoofd ziet. En kan je foto's plaatsen ter beoordeling?
 
Net nieuwe snaar zelfs in z'n 3e versnelling kan gas nog niet open.
Ben bang dat ze gaan zeggen dat de poelie ook versleten is, wie herkent dit, heeft dit ook gehad, heeft tips?? :} :} 33.000 km staat op de teller

Je bent bang dat ze gaan zeggen... waarom ben je daar bang voor ?



En wie zou wat moeten herkennen, bang zijn dat ze zeggen dat de poelie versleten is :?




In een topic met een technische vraag is het handig relevante technische info te verstrekken als je een technisch antwoord terug wil krijgen.
Je geeft nauwelijks technische info, dus zal je ook geen of weinig bruikbare informatie terug krijgen.
 
Thx voor reacties, is nieuwe belt, oude had steenslag, door motoport garage gedaan, en die beamen dat de riem slipt, maar na winterstalling en grote beurt hadden ze ook wat los laten zitten in achterrem, piepte als een idioot, Yamaha Nederland herkent dit ook niet. Ben dus bang dat een stageloper of zo heeft liggen klooien. THX allemaal om mijn vermoeden te ondersteunen, het stinkt......
 
Thx voor reacties, is nieuwe belt, oude had steenslag, door motoport garage gedaan, en die beamen dat de riem slipt, maar na winterstalling en grote beurt hadden ze ook wat los laten zitten in achterrem, piepte als een idioot, Yamaha Nederland herkent dit ook niet. Ben dus bang dat een stageloper of zo heeft liggen klooien. THX allemaal om mijn vermoeden te ondersteunen, het stinkt......



Waarom hebben ze het dan niet opgelost voor ze de motor aan je mee hebben gegeven?
Ik zou er mee terug gaan, reparatie is blijkbaar niet goed uitgevoerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan