aangeboden: Caferacer (cb750f2)

cb750f2Sjaak

MF'er
10 nov 2003
33
0
Zutphen
Wegens omstandigheden (herhalend vandalisme) aangeboden: caferacer op basis van een Honda cb750f2 uit '77, belastingvrij dus. Afgelopen winter en voorjaar technisch helemaal klaargemaakt, slechts zo’n 500 km mee gereden tot nu toe.
Het volgende is eraan gebeurd: uitlaatklepgeleiders vernieuwd, kleppen ingeslepen, nieuwe pakkingen, carbs gereinigd en vlotternaalden vervangen, rempomp voorrem gereviseerd, stalen remleiding voor + achter, olie blok/voorvork/remmen ververst, nieuwe bougies, km-teller vervangen voor een digitale, clipons, zitje etc etc. Banden, accu, ketting en tandwielen zijn prima, remblokken voor moeten binnenkort wel worden vervangen. Op dit moment zijn de powerfilters eraf gejat waardoor de motor boven de 6000 toeren moeilijk begint te doen en er uberhaupt niet op kan worden gereden. Ik heb geen mogelijkheid de motor binnen te stallen, dus vandaar de verkoop. Doe een aannemelijk bod!

full

Das balen. Kun je niet een deal maken met iemand die ruimte heeft om hem binnen te zetten. Lijkt me zonde om zo'n ding weg te doen

Het is inderdaad flink balen, en het zou me niet verbazen als er ongelukken zouden gebeuren als ik de dief op heterdaad zou betrappen..
Helaas heb ik maar plaats voor 1 motor (in de schuur) en die plaats is bezet door een hele mooie originele cb500f. Bovendien is het veel te onpraktisch om bij dagelijks gebruik een overdekte stalling ergens anders te gebruiken vandaar de verkoop. Ik heb ook geen zin om elke week nieuwe onderdelen te gaan zoeken omdat de oude gejat zijn. Waarschijnlijk komt het door het uiterlijk van de motor, opvallend dus, ik heb 1,5 jaar lang een ander motor hier buiten laten staan, nooit wat gebeurd.

Zo Sjaak, dus dat is jouw motor? Leuk ding! Zie hem regelmatig staan, woon bij je in de buurt namelijk. Heb wel een garage maar die staat al vol met rommel (lees: brikken) :X :X , dus kan je even niet verder helpen.

He Ralfie dat is toevallig! Hebben we toevallig uitzicht op elkaars huis? Lijkt me sterk dat je de motor anders herkend vanwege de afstand tussen parkeerplek en weg. Stalling is trouwens niet meer nodig, de motor heeft al een veilige plek gevonden (locatie is topgeheim :P ) en blijft daar tot hij verkocht is, kan het geld nl ook wel gebruiken op het moment.

das fijn dat je nu al een veilig plekje gevonden hebt. Geld is altijd een probleem, merk ik toch zelf ook steeds meer (van voltijd werken weer naar voltijd student)

He Ralfie dat is toevallig! Hebben we toevallig uitzicht op elkaars huis? Lijkt me sterk dat je de motor anders herkend vanwege de afstand tussen parkeerplek en weg. Stalling is trouwens niet meer nodig, de motor heeft al een veilige plek gevonden (locatie is topgeheim :P ) en blijft daar tot hij verkocht is, kan het geld nl ook wel gebruiken op het moment.

Kon em vanaf de weg onder je flat zien staan als ik 's morgens naar mijn werk tuf. En ik heb je wel eens zien rijden volgens mij, op de IJsselbrug. 8-)

Terug
Bovenaan Onderaan