Aangeboden mijn Honda VTR-SP1met Helm/leder pak

hey kerel nog steeds niet gelukt zie ik je wilt hem zker ook niet ruilen tegen gixx750 haha op moment niet de noodzakelijk financiele middelen anders was ie al weg geweest die fiets van je

suc6 verder
 
hey kerel nog steeds niet gelukt zie ik je wilt hem zker ook niet ruilen tegen gixx750 haha op moment niet de noodzakelijk financiele middelen anders was ie al weg geweest die fiets van je

suc6 verder

Bedankt voor je reactie,
maar stop er echt mee.
Wellicht in de "verre" toekomst ooit nog een keertje een chopper.

Maar nu even niets
 
echt mooie fiets, ik rijd/reed firestorm en ik heb altijd wel met een verlangende blik gekeken naar de sp's.
nu ongeluk gehad, wacht af wat de verzekering doet. Maar dat kan wel even duren...
 
echt mooie fiets, ik rijd/reed firestorm en ik heb altijd wel met een verlangende blik gekeken naar de sp's.
nu ongeluk gehad, wacht af wat de verzekering doet. Maar dat kan wel even duren...

Vervelend om te horen dat je een ongeluk hebt gehad, hoe ben je er zelf aan toe ?

Mijn vorige fiets was ook een Firestorm(zilver) veel plezier mee gehad
wat betreft de SP-1 die is niet zo 1.2.3.... weg volgens mij

Verzekeringen vertragen vaak(geld in de zak houden) bellen,bellen,schrijven wil wel helpen om de zaak onder de aandacht te houden

Ook vragen naar namen met wie je gesproken hebt, dat doet wonderen(ze zijn dan niet meer annoniem)en zullen dus beter hun best doen

Om wat voor ongeluk ging het eigenlijk(als ik mag vragen)
 
Kick

full
 
Om wat voor ongeluk ging het eigenlijk(als ik mag vragen)

Ik vrees dat ik weinig kans maak. Ik kwam uit een bocht waarna iemand met twee honden op z'n dooie gemak overstak. Ik moest heel hard remmen, maar gleed toen onderuit en raakte 1 van de honden in de glij. Volgens mij is het dan met voetgangers, dat je buiten je schuld alsnog aansprakelijk kan worden gesteld. ;(
Volgende week ga ik mijn verzekering bestormen ;)
 
Via deze weg laat ik even weten dat de prijs is verlaagd naar 7750,- All-in :]
 
Via deze weg laat ik even weten dat de prijs is verlaagd naar 7750,- All-in :]

Hey heb je de fiets nog ??

ik heb wel interesse....

mail me even met wat extra foto's
Kohen@wanadoo.nl

neem vervolgens wel even contact op.
mvg
Kohen
 
Hey heb je de fiets nog ??

ik heb wel interesse....

mail me even met wat extra foto's
Kohen@wanadoo.nl

neem vervolgens wel even contact op.
mvg
Kohen
Goedendag,
Ik verneem niets meer van je
Heb je nog interesse ??
 
Ik wil je aanraden het otpic niet zo vaak omhoog te schoppen.

Ten eerste lees het topic lastig met al die kicks en het is sowieso niet de bedoeling :)
 
kom op mannen , let op de extra's

Volle tank
nieuwe banden
20l vat Shell olie

Aangeboden mijn Honda VTR-SP1 compleet met Helm/Handschoenen/leder Aikito PAk(Zwart)
Nu met vol vat Shell Advance Utra 4 10W40 100% Motorolie

plus volle tank benzine !!!

Kleur motor: Rood
Km Stand 33000
Bwj:2000
Voorzien van Lazer uitlaatdempers(echt geluid)
Bubble ruitje(werkt goed)
En voor aanvang van het Seizoen olie plus filter vervangen
maand geleden hagelnieuwe Conti's gemonteerd(sport contact)(stuurt Perfect)
Richtprijs compleet €.8250
Op biedingen via marktpklaats zal niet worden gereageerd
Motto = eerst kijken dan reeel bieden
Motor MOET niet weg, maar rij er zeer weinig op, staat altijd binnen
Foto's eventueel via mail


Moet niet weg staat er toch??? waarom dan zo aandringen of iemand een VTR wil 8-)
zou bijna denken dat er wat aan mankeert
 
Aloha,

Ik best enige interesse, maar zou eigenlijk eerst mijn eigen motor nog moeten verkopen dan. Ik rijdt op dit moment nog een ZX-9R uit 95.

Dat VAT olie volle tank en Pak+helm heb ik eigenlijk niet nodig mocht ik overgaan tot het bezichtigen van je motor. Voor de rest ziet hij er op de foto's netjes uit.

Als ik een bieding zou moeten doen a.d.h.v. een foto wordt het lastig dus een keer kijken lijkt me dan de beste optie. Als het zo ver is dan contact ik je wel even via het forum o.i.d.

Als je het mij vraagt tussen de 6000 en de 6250. Je biedt hem compleet aan voor 7250 dus......(1000 euri eraf voor het pak+helm+olie enz...)

Groeten Viper
 
Laatst bewerkt:
Aloha,

Ik best enige interesse, maar zou eigenlijk eerst mijn eigen motor nog moeten verkopen dan. Ik rijdt op dit moment nog een ZX-9R uit 95.

Dat VAT olie volle tank en Pak+helm heb ik eigenlijk niet nodig mocht ik overgaan tot het bezichtigen van je motor. Voor de rest ziet hij er op de foto's netjes uit.

Als ik een bieding zou moeten doen a.d.h.v. een foto wordt het lastig dus een keer kijken lijkt me dan de beste optie. Als het zo ver is dan contact ik je wel even via het forum o.i.d.

Als je het mij vraagt tussen de 6000 en de 6250. Je biedt hem compleet aan voor 7250 dus......(1000 euri eraf voor het pak+helm+olie enz...)

Groeten Viper


Goedenmorgen,

Goed voorstel

Kom hem maar halen voor € 6250
mail even naar:

MPlaat63@lycos.nl

Groet

AvH
 
Terug
Bovenaan Onderaan