Aangeboden voor redelijk bod. CBF 1000 abs

Status
Niet open voor verdere reacties.

HildaB

Rookie
29 aug 2011
13
0
Hellevoetsluis
Wegens een probleem met mijn gezondheid aangeboden (helaas) mijn mooie CBF 1000 abs, met slechts 16.000 km op de teller. Hij is voorzien van huggers, automatich smeersysteem op de ketting, mooie uitlaatset van Maxtreem (originele zijn ook aanwezig), TomTom ryder, De slofjes zijn ditjaar nog vervangen (nu slechts 300 km mee gereden)......... wie doet er een redelijk bod... bellers zijn sneller 06 28 95 40 84.
Foto,s worden op verzoek toegezonden ( ik weet niet hoe ik ze hier kan plaatsen).
BIJDEWEEE..... de fiets is van 2008. en zwart van kleur.
 
www.tinypic.com


Hoi! :W

Vraagprijsje zou overigens niet gek zijn.
Enne.. als je allemaal vieze mannen achter je aan wilt moet je zeker je 06 even laten staan.. :)
 
Laatst bewerkt:
Ja.... een nieuwe gebruiker, dat wel. Maar een bieding zou zo rond de € 7000,- moeten zijn. Lijkt mij in het geheel niet teveel.
BIJDEWEE...... er zit ook nog een tanktas en zadeltassen bij.
 
Stuur anders eens een mailtje met foto's naar mij, zal ik ze voor je plaatsen. Mail staat in mijn profiel (op mijn nickname clicken).
 
En bij deze een foto van de motor, is iedereen weer tevreden ;)

Laat deze man toch gewoon zijn motor verkopen, negatieve opmerkingen heeft hij ondertussen wel genoeg gekregen. Hij is niet zo handig met een PC, met een beetje hulp wordt het een goede advertentie.

full



ps. mooi motortje hoor!
 
Werkelijk een heerlijke fiets, en nogmaals ik wilde dat ik gewoon kon blijven rijden. Helaas mijn bloeddruk (en natuurlijk de tabletten die ik daarvoor moet blijven slikken) laten dat niet toe. De vraagprijs ?????? hij moet wel minstens € 7000,-- opbrengen. Er zit trouwens een heerlijk geluid in deze fiets, de killers worden natuurlijk gewoon mee geleverd, voor als je b.v. een duitstochtje wild gaan maken.
Vragen over deze fiets????? schroom niet.
Toon.
 
weekend schopje.......
Na dit weekend, ga ik hem bij de dealer aanbieden.
En ga er maar vanuit dat hij daar meer gaat kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan