Aangeboden:Yamaha YZF-R6 van 2002

nou bied es geld heren(of dames) ,word er simpel van.Wel goed voor mn posts zoon verkoop topic :P
 
Wat voor motor wil je er voor terug kopen? Sorry als je dat al gezegd hebt, dan heb ik er overheen gelezen *O*
 
Ik wil een Suzuki Gsx-R 600 hebben,zoon nieuw type :9 Vind dat verschrikkelijke mooie motoren en schijnen goed te rijden, sportief maar niet oncomfortabel Maar dan zou t mooi wezen als ik deze kwijt ben natuurlijk. :) T wordt anders zo vol in de schuur |(
 
hallo bennie, zou je me wat meer informatie kunnen geven over deze mooie machine..

is er hier een mogelijkheid om private messages te sturen?

mvg

kevin
 
Laatst bewerkt:
Wat ik niet snap is dat deze prachtmachines, volgens meerdere bronnen, als warme broodjes bij dealers weg gaan, terwijl dit imo mooiere deals zijn.
Misschien voelt een dealer wat vertrouwder voor de meesten, maargoed, ik zelf heb liever een motor van een liefhebber dan van de dealer, bij de liefhebber kan je toch wel een bepaald gebruikspatroon verwachten (warmdraaien etc), al blijft dat gokken natuurlijk.
Niet elke dealer geeft garantie en die garantie is de meerwaarde van vaak, pakmbeet 500 euro niet echt waard denk ik.
Gewoon contract maken dat als de motor met 1 a 2 weken verborgen gebreken vertoont dat er iets geregeld wordt.

Maar omdat R6'en zo lekker gaan krijg je misschien een gunstige inruil?

Ik heb al een deal lopen voor mn R6 dus helaas Vienus en Bennie.
 
Laatst bewerkt:
Tja ik snap t ook niet hoor,tuurlijk bij een dealer heb je garantie.Maar wat moet er aan mankeren?? Die japanse fietsen zijn zulke goede motors,tuurlijk niks is onmogelijk maar zie hier ook genoeg verhalen met dealers die geen kant op willen,en ja na 3 of 6 maand kan er ook iets stuk gaan....

Maarja misschien denk ik te makelijk maar heb nog nooit een auto of motor met garantie gekocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan