Aangehouden bij de PPP..

Gister avond even een eindje wezen rijden. Was in de buurt van de PPP en dacht even een rondje te rijden. Na de linker en rechter bocht genomen te hebben zat er op eens een Mercedes politie auto achter mij. Ik de eerste afslag er weer af en ja hoor ze kwamen naast mij rijden en ik moest ze volgen.
Krijg ik een boete omdat ik met 80 door die bocht reed i.p.v 50 km. Ik heb gevraagd of ze daar een meting van hebben, zeggen ze dat ze achter mij reden in de bocht. Ik heb geen auto achter mij gezien, alleen toen ik de bocht uitkwam zaten ze achter mij.
Het hele irritante was dat ik hele tijd aangesproken werd met ‘jullie’. Jullie veroorzaken hier veel te veel overlast en jullie rijden veel te hard en jullie komen hier alleen maar om bochtjes te draaien. Het was de 2e keer in mijn leven dat ik daar was en prompt krijg ik een boete.
Mijn kenteken werd meteen gecheckt en toen bleek dat ik geen ‘bekende’ was, werd de snelheid gecorrigeerd op 72 km/u, wat dus een boete is van € 92,-

Ik zoek dus een getuige die mij heeft zien rijden en de politie auto heeft gezien. Ik wil namelijk bewijzen dat de politie niet achter mij zat in de bocht, maar dat ze naar mij toe zijn gereden en zo dus nooit een nauwkeurig meting hebben kunnen doen.

Even ter illustratie
full

Ik ben nog nooit op PPP geweest, maar het bochtje waar je door reed was dat een afrit van ee snelweg en stond daar een bord max. snelheid 50 km/u?

Eerste vraag JA en tweede vraag NEE, altijd bezwaar aantekenen
 
Op dinsdag 30 juli 2002 23:16 schreef Redgixx het volgende:Als ie vol is krijg je een gratis beurt :+ bij fun 4 2 :9

Dus als je op zoek bent naar Maximum dan weet je waar ie zit (of ligt natuurlijk) ;)
Afgelopen zondag was hij er in ieder geval niet!
Wel lekker druk :9
 
Waar was ik nie zondag? Heb wel gerede, alleen kweenie meer waar... :P

Het wordt nog leuker...ik ben net weer aangehoude, of staandegehoude....net klaat met klootviolen in mn huis, ff hapje ete bij de mac met een vriend van me die meehielp, mac is dicht, dus door de macdrive, ete halen, 500 meter verder in de auto op zitte ete...zie ik een auto zonder licht van achter op me af kome rijde...hadden 1 papiertje uit me raam geflikkerd, hele preek enzo...met zn lampie in mn auto schijne...ziet ie mn kogelvrije vest liggen...vraagt ie: mag ik vragen wat jij met een vest in je auto doet? ik zeg: ja dat mag je...en hou verder mn mond, wachtend op de vraag wat ik met die vest in mn auto doe :P zegt ie na 20sec ofzo? Nou, vertel...dus ik antwoord: Nou, dragen he :+ wat doe je anders met een vest *D Hij weer stil...vraagt ie of ik aan de deur sta...Juistem, u gaat door voor de koelkast...en toen waren ze opeens wel vriendelijk :?
Moest alleen papiertje wel oprapen en netjes weggooien...is goed jongens, fijne avond... :j
 
Hé Max,zal ik dat vest eens uittesten?
Hangen we hem ergens in een boom en als de gaten erin ziten doe je hem weer aan!
Staat lekker stoer.
Die Russische zooi gaat overal doorheen ;)
 
Hee Max, als we weer es gaan rijden met een groep....ga jij gewoon ergens anders rijden, jij trekt toch alle politie aan. Kunnen wij mooi ongestoord gek doen. :P ;) :]
 
Hee Max, als we weer es gaan rijden met een groep....ga jij gewoon ergens anders rijden, jij trekt toch alle politie aan. Kunnen wij mooi ongestoord gek doen. :P ;) :]

Max noemen we dan de Bram... Bewust Rijdende Afleidings Manoeuvre :}
 
Op dinsdag 30 juli 2002 11:16 schreef Ohjajoh het volgende:
...
Omdat de kilometeropnemer vaak is gemonteerd op het rechterwiel (tenslotte gaan we het meest rechtsom in Nederland de snelweg op en af) is een indicatie van de snelheid in een bocht vaak tot 10% afwijkend.
...
ik wil ook zo'n oldtimer, scheelt wegenbelasting 8-)
 
Eigenlijk moet jullie niet zo zeiken. We doen allemaal dingen die niet mogen, ook ik }) Ik rij ook te hard, ook bij PPP, en als je daar dan voor bekeurd wordt heb je niet goed uit je doppen gekeken! :z
 
"Gisteravond heeft er een gewapende overval plaats gevonden op de plaatselijke MaC-D. De overvaller(s) droeg(en) een kogelvrije vest(en). De politie had wel in een 'verdachte' auto gekeken, maar had niet gevraagd waar het 'vest' voor was. Bij de overval raakten meerdere mensen dodelijk gewond". Logisch dat ze vragen waar dat vest voor dient, toch? Het is nou niet bepaald standaard in een auto... :r
 
Dit is nu precies een van de redenen waarom ik niet meer op de motor op de PPP kom. Er wordt gewoon een ontmoedigingsbeleid gevoerd door den polisie. Je trekt altijd aan het kortste eind, dus gewoon een andere plek zoeken. Te%^&%&%&*%*bloed&%^$#%ers :j
 
Op woensdag 31 juli 2002 00:28 schreef Maximum het volgende:
.... vraagt ie: mag ik vragen wat jij met een vest in je auto doet? ik zeg: ja dat mag je...en hou verder mn mond, wachtend op de vraag wat ik met die vest in mn auto doe :P ....


LOL!!! :}
Mijn standaard antwoord op de vraag "Mag ik u iets vragen?" is "dat doe je toch al?"
 
Het wordt nog leuker...ik ben net weer aangehoude, of staandegehoude....net klaat met klootviolen in mn huis, ff hapje ete bij de mac met een vriend van me die meehielp, mac is dicht, dus door de macdrive, ete halen, 500 meter verder in de auto op zitte ete...zie ik een auto zonder licht van achter op me af kome rijde...hadden 1 papiertje uit me raam geflikkerd, hele preek enzo...met zn lampie in mn auto schijne...ziet ie mn kogelvrije vest liggen...vraagt ie: mag ik vragen wat jij met een vest in je auto doet? ik zeg: ja dat mag je...en hou verder mn mond, wachtend op de vraag wat ik met die vest in mn auto doe :P zegt ie na 20sec ofzo? Nou, vertel...dus ik antwoord: Nou, dragen he :+ wat doe je anders met een vest *D Hij weer stil...vraagt ie of ik aan de deur sta...Juistem, u gaat door voor de koelkast...en toen waren ze opeens wel vriendelijk :?
Moest alleen papiertje wel oprapen en netjes weggooien...is goed jongens, fijne avond... :j

Ik ben blij dat jij dat papiert opgeraapt hebt 8-)



;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan