roetietoe
MF'er
- 27 feb 2012
- 52
- 16
Ik was ff een dagje naar de eifel .. Op de terugreis in bad munstereifel dacht ik laat ik eens olie controleren .. was te laag .. nergens een pomp die motorolie verkocht.. dus een man zegt moet je even eindje terug dan rechts, links.. Dus ik heel zachtjes terugrijden naar de pomp die wel olie verkocht.. Komt er van voren een polizei auto..Ik rij rustig dus let er geeneens op ..
1 min later.. zit die achter me met zwaailichten en sirene.. ik denk die moet erlangs.. Maar dat was dus niet het geval..
Wij stoppen .. Hun stappen uit.. Het eerste wat ze zeggen is ist to loud.
Ik denk waar hebben ze het over.. Ik weet van duitsland dat je niet boven een aantal db's mag zitten maar ik heb thuis wel s gemeten met zo'n app.. ik had rond de 90-95 db dacht ik ff zo uit het hoofd.. Dus hij wijzen naar mn identificatie plaatje op de motor waar op staat hoeveel db die mag.. das 93 Hij zegt je moet een db killer hebben en je band heeft te weinig profiel.. hier in duitsland moet je 1.6 profiel diepte hebben en je hbt 0.6.. In holland das ist anders.. Hier is het volgensmij min 0.6. Ging die ook meten met een dieptemeter.. Dus toen zei ik .. Die band is idd bijna op ja maar ik kom van vakantie.. die motor gaat zo de garage in en komt er volgendjaar met vers rubber uit. Maar hij zat nog net boven de verklikkers.. ..Ik zeg ik ga nu naar nederland immer grade aus ajuu.. kein probleem.. Daar dachten hun dus anders over.. Hij zegt je kan die motor hier laten staan .. dan mag je eerst alles maken en dan pas verder rijden of.. ik kan je een boete geven voor de band 60 euro en voor de db killer 50 euro.. Ik zeg nou doe beide maar niet.. Die uitlaat heeft een E1 keurmerk.. en die banden tjah.. ik ben op de terugreis.. Uiteindelijk hebben ze me een boete van 50 euro voor geen db killer uitgeschreven..
Dus joepie de banden niet..
Nu begon hij dus te hameren op teveel DB je hebt geen db killer maar het gaat om een honda cbr met een acrapovic MH10SO3HLT met keurmerk E1 0485
Ik heb deze eens gegoogled maar er is zover ik weet geeneens een db killer voor te krijgen het is gewoon een legale slip on..
Ik heb ze net een mailtje gestuurd met foto's van het keurmerk.. ff afwachten ..
Hij ging er dus vanuit omdat er geen db killer inzat dat ik fout zit... Terwijl er geeneens gemeten is..
1 min later.. zit die achter me met zwaailichten en sirene.. ik denk die moet erlangs.. Maar dat was dus niet het geval..
Wij stoppen .. Hun stappen uit.. Het eerste wat ze zeggen is ist to loud.
Ik denk waar hebben ze het over.. Ik weet van duitsland dat je niet boven een aantal db's mag zitten maar ik heb thuis wel s gemeten met zo'n app.. ik had rond de 90-95 db dacht ik ff zo uit het hoofd.. Dus hij wijzen naar mn identificatie plaatje op de motor waar op staat hoeveel db die mag.. das 93 Hij zegt je moet een db killer hebben en je band heeft te weinig profiel.. hier in duitsland moet je 1.6 profiel diepte hebben en je hbt 0.6.. In holland das ist anders.. Hier is het volgensmij min 0.6. Ging die ook meten met een dieptemeter.. Dus toen zei ik .. Die band is idd bijna op ja maar ik kom van vakantie.. die motor gaat zo de garage in en komt er volgendjaar met vers rubber uit. Maar hij zat nog net boven de verklikkers.. ..Ik zeg ik ga nu naar nederland immer grade aus ajuu.. kein probleem.. Daar dachten hun dus anders over.. Hij zegt je kan die motor hier laten staan .. dan mag je eerst alles maken en dan pas verder rijden of.. ik kan je een boete geven voor de band 60 euro en voor de db killer 50 euro.. Ik zeg nou doe beide maar niet.. Die uitlaat heeft een E1 keurmerk.. en die banden tjah.. ik ben op de terugreis.. Uiteindelijk hebben ze me een boete van 50 euro voor geen db killer uitgeschreven..
Dus joepie de banden niet..
Nu begon hij dus te hameren op teveel DB je hebt geen db killer maar het gaat om een honda cbr met een acrapovic MH10SO3HLT met keurmerk E1 0485
Ik heb deze eens gegoogled maar er is zover ik weet geeneens een db killer voor te krijgen het is gewoon een legale slip on..
Ik heb ze net een mailtje gestuurd met foto's van het keurmerk.. ff afwachten ..
Hij ging er dus vanuit omdat er geen db killer inzat dat ik fout zit... Terwijl er geeneens gemeten is..