Aangehouden duitsland geen db killer..zonder db te meten toch boete 50 euro

Potver, ik was vol in de overtuiging dat de mijne gewoon goed was.. Ook heb ik gekeken met een decibel app of ik onder het aantal db zat 5 jaar geleden ..
Want lees ik het nou goed of ? Gaat het niet om het geluid wat de maakt ? Wel of geen decibel killer.. Ik heb een keurmerk .. ga eerst maar s bewijzen dat ik erboven zit.. Laat ik het anders zeggen .. Mijn eerste motor was een fzr met laserpijp.. Daar wist ik zeker van dat die erboven zat )) Deze klinkt nog best beschaaft
 
Ik was eigenlijk vol in de overtuiging dat ik wel goed zat ook omdat ik het had gecontroleerd met een decibel app op mn telefoon.. Want ik heb een keurmerk E 1
Moeten ze niet eerst bewijzen dat je boven dat aantal db zit dan ?
Mn eerste motor was een fzr 89 met laser uitlaat daar wist ik zeker van dat die erboven zat )) Die maakte een herrie. ) Deze klinkt nog best beschaaft
 
Ok mensen thanks voor het luisterende oor dan maar.. Dan ga ik hm nog beschaafder maken en opzoek naar een db killer
Thanks voor die site.. Maar dan wil ik hm ook origineel van acra.. ik ga zoeken
 
We leven in een tijd waarin iedereen over alles getriggerd word of wat te vinden heeft...

Als je de killer erin hebt beginnen ze over je kleding en als je in leer rijd dan zaniken ze over dat je niet zwaait of ze te dichtbij inhaalt of te hoog in de toeren doortrekt..

welkom in de nieuwe wereld 8-)

wil je nog een klein beetje van de oude wereld, zet je er een killer in en dan verkort je de killer, dan gaat het weer wat harder maar kun je wel weer problemen krijgen met die vrouw met die doek voor de ogen
 
Potver, ik was vol in de overtuiging dat de mijne gewoon goed was.. Ook heb ik gekeken met een decibel app of ik onder het aantal db zat 5 jaar geleden ..
Want lees ik het nou goed of ? Gaat het niet om het geluid wat de maakt ? Wel of geen decibel killer.. Ik heb een keurmerk .. ga eerst maar s bewijzen dat ik erboven zit.. Laat ik het anders zeggen .. Mijn eerste motor was een fzr met laserpijp.. Daar wist ik zeker van dat die erboven zat )) Deze klinkt nog best beschaaft


hoe is dit ooit een betrouwbare manier van meten man :')
 
Wat is kijken een betrouwbare manier van meten dan ?? Hun hebben helemaal niet gemeten .. Mja ik hd misschien beter kunnen weten omdat er wel een klein gaatje aan de onderkant van mn pijp zit …..
 
Beetje achter die langzaam rijdende hollander aan die opzoek is naar olie.. Als ik niet zo rustig had gereden hddn ze me nooit meer gezien ..
 
Zitten ze een beetje te zeuren over mn fiets.. Ik had eigg moeten zeggen waar is mn opa's fiets
 
Kijkt iemand wel s DDE die gasten komen uit canada.. en rijden hun Canadese auto's in Amerika... maar omdat dat canadese auto's zijn hoeven ze niet te voldoen aan de amerikaanse eisen .. .. In Amerika is nu ingegaan dat de auto's niet zoveel geluid meer mogen maken .. Maar die jongens rijden met open pijpen omdat de auto canadees is..
 
Deze maat is net terug en trekt nu de eerste open en gaat opzoek naar een db killer
Volgass de vrije blije wereld in.
 
En van die fiets dat meen ik niet hoor ) die Kriek is al zolang geleden daar mogen wij het geeneens over hebben … Das mn oma's tijd.. niet de mijne..
Net zo min de mijne als van elke duitser van onze leeftijd.
 
Hun hebben helemaal niet gemeten ..
Hoeven ze niet. In Duitsland geldt e-keur + dB-killer.
Mja ik hd misschien beter kunnen weten omdat er wel een klein gaatje aan de onderkant van mn pijp zit …..
Als je zo'n demper aanschaft zit er normaal gesproken een dB-killer erbij.

En een app op een telefoon is niet echt een betrouwbare meet methode...
 
In welke (droom) wereld bevind jij je....................wees blij dat ze zo soepel zijn geweest met je daar in de Eiffel. Door NL "wijs neuzen" zoals jij zijn er hele routes af gesloten in de Eiffel voor motorrijders die er wel met normaal geluid een toertje willen maken. Geluid heeft niets te maken met snelheid of de kunst van het echt sturen met een motorfiets. Kijk maar eens op de parkeer plaatsen daar naar de banden..............de motorfietsen met de zg. bler-pijpen die daar staan hebben de grootste schaamranden aan de banden................eigenlijk durven ze alleen maar recht uit :+:?
 
50 tientjes, betaal ze en laat het los.

Dan even naar pajic, weer 5 tientjes betalen en weer pret hebben.

Klaar.
 
Ahh je moet geen verkeerd woord praten over andere mensen op 2 wielen .. Iedereen doet zn ding en we vallen allemaal net zo hard. Dat mensen schaam randen hebben dat boei niet het gaat erom of ze veilig thuiskomen .. En dat zeg ik als me 1 ding opvalt is hoe gedisiplineerd die duitsers de bochten aansnijden
 
Laatst bewerkt:
Soms voel ik me echt te lang met mn 1.90 .. dan zie ik gasten rijden met hun hooft naast de spiegel.. Ik moet nog helemaal bedenken waar k mn lange armen laat joh.. Echt op dag 3 leer je pas rijden in de eifel..Je leert meer op dag 3 in de eifel dan een jaar rondjes door nl
 
Liever een wijsneus die erlangs is voordat ze me überhaupt gezien hebben dan een braverik die eraf wordt getikt bij de stoplichten omdat hij blind op andere vertrouwt
 
Laatst bewerkt:
Nja fijn dat t nog een keer gezegd wordt.. E keur plus db killer... want wat dat betreft droom ik nog een beetje.. hij klinkt goed.. ik dacht dan is het prima...
 
Dat stukkie vlakbij Aken/national park eifel.. daar zetten auto's hm gewoon ff aan de kant voor je om je erdoor te laten... Ik heb wel 5 min achter 2 Hollandse motoren gezeten die het vertikte me er voorbij te laten. Of gewoon nooit in de spiegel kijken
 
Nja fijn dat t nog een keer gezegd wordt.. E keur plus db killer... want wat dat betreft droom ik nog een beetje.. hij klinkt goed.. ik dacht dan is het prima...
Ik snap je volkomen ik heb hetzelfde ik heb een akra slip on met nog een katalysator ertussen en killer is eruit maar door die katalysator maakt hij nog een normaal geluid. Mijn motor mag 94db met 5000 toeren maken dat haalt hij denk ik niet eens maar nu wel wijzer geworden door deze topic in Duitsland moet die killer er dus gewoon in klaar hahahah
 
Terug
Bovenaan Onderaan