aangehouden en er uit geluld..

wouterktm

MF veteraan
15 mei 2007
1.202
0
de lutte
ik ben net aangehouden door de blauwtjes.
mijn koplamp deed het niet doordat er een soldeer verbinding was los geknapt.

ik vertelde de heren dat ik het stekkertje van de koplamp er even uit had getrokken, anders kon ik de motor niet starten door een zwakke accu.

ze geloofde mij en ik kon weer rijden. (stekkertje vast geknoopt toen ze weer weg liepen naar de auto)

motor weer aangetrapt en weer rijden.

(ps ik heb een ktm lc4 uit 95..... dus zonder accu!!! *O* })
 
Als ze je een prent hadden willen geven hadden ze dat wel gedaan .. wellicht reeds voldoende bonnen geschreven deze maand.
 
jij rijdt zonder verlichting? succes

wel mooi verhaaltje voor het slapengaan :)
 
Laatst bewerkt:
Hard werken is ook helemaal niet goed. Dus ik snap die blauwe soms wel.
 
je ziet wel steeds vaker dat van die achterlijke brommerrijdertjes zonder licht gaan rijden
laatst ging zelfs zo'n mongool naast me op de provinciale weg staan (waar je 100 mag)

een keer in het koekblik:
ik stapte in, startte de motor en zette het licht aan. op de muur voor me zag ik in ene een felle flits en toen aan 1 kant minder licht (kapotte koplamp). Het was laat en had geen reservelampje bij me, dus evengoed rijden.
zie een auto tegemoet komen met ook 1 kapotte koplamp en deze passeert mij. in de achteruitkijkspiegel zie ik de auto keren en achter me aan komen met een groot rood bord met de tekst: 'stop politie'.
ik ga netjes aan de kant staan en draai m'n raam open. oom agent pakt zijn boekje en zegt: 'u heeft een kapotte koplamp, daarvoor krijgt u een bekeuring.'. ik antwoord: 'u ook.'.
De agent kijkt naar zijn eigen auto, wenst mij een fijne avond en stapt in z'n eigen auto.
 
je ziet wel steeds vaker dat van die achterlijke brommerrijdertjes zonder licht gaan rijden
laatst ging zelfs zo'n mongool naast me op de provinciale weg staan (waar je 100 mag)

een keer in het koekblik:
ik stapte in, startte de motor en zette het licht aan. op de muur voor me zag ik in ene een felle flits en toen aan 1 kant minder licht (kapotte koplamp). Het was laat en had geen reservelampje bij me, dus evengoed rijden.
zie een auto tegemoet komen met ook 1 kapotte koplamp en deze passeert mij. in de achteruitkijkspiegel zie ik de auto keren en achter me aan komen met een groot rood bord met de tekst: 'stop politie'.
ik ga netjes aan de kant staan en draai m'n raam open. oom agent pakt zijn boekje en zegt: 'u heeft een kapotte koplamp, daarvoor krijgt u een bekeuring.'. ik antwoord: 'u ook.'.
De agent kijkt naar zijn eigen auto, wenst mij een fijne avond en stapt in z'n eigen auto.
Hehe... tja, ook geen reservelampje bij zich zeker.

Is natuurlijk geen reden om je geen bekeuring te geven, maar wel netjes van de agent :)
 
ik ben net aangehouden door de blauwtjes.
mijn koplamp deed het niet doordat er een soldeer verbinding was los geknapt.

ik vertelde de heren dat ik het stekkertje van de koplamp er even uit had getrokken, anders kon ik de motor niet starten door een zwakke accu.

Je verhaaltje klopt van geen kant.

Huhuhhh...... Een beetje agent snapt toch wel dat dit kul is ???? Je kunt altijd de motor starten zonder verlichting.
 
ik ben net aangehouden door de blauwtjes.
mijn koplamp deed het niet doordat er een soldeer verbinding was los geknapt.

ik vertelde de heren dat ik het stekkertje van de koplamp er even uit had getrokken, anders kon ik de motor niet starten door een zwakke accu.

ze geloofde mij en ik kon weer rijden. (stekkertje vast geknoopt toen ze weer weg liepen naar de auto)

motor weer aangetrapt en weer rijden.

(ps ik heb een ktm lc4 uit 95..... dus zonder accu!!! *O* })

Had dat stekkertje vastgeknoopt voordat je staande gehouden werd, dan was je ook niet staande gehouden.

Anyway...t heeft op jouw meer indruk gemaakt als op hun, dat is een ding wat zeker is ;)



Uuuh, er lopen ook A technische agenten rond. ;)

:^ 90% van de M-F ers zal niet weten dat een KTM van dat bouwjaar geen accu heeft.

Wat zeg ik.... 95 % durf ik ook nog wel op te gokken.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag, ik wou ergens in het centrum wat eten. En ik wou de motor niet buiten het centrum zelf zetten (met tanktas ed.). Dus besloot ik een voetgangerszone in te rijden, waar je eigenlijk alleen mag komen om te laden en lossen (wel gewoon normale weg dus). Zie ik direct een politiewagen keren ik denk nee he...

Dus ik zet de motor uit, doe net of ik hem niet in z'n vrij krijg, en blijf een beetje aan het trappen op de versnellingspook (ook naar de versnellingspook kijkend). Ik zie de politiewagen naast me stoppen. Ik doe of ik niks door heb en ga gewoon door, rijd ie na 20sec zo weg *O*

Ohja lekker gegeten trouwens :P

Kom je later thuis... licht er een CJIB brief op de mat -O- mwah 16 euro valt te doen.
 
:^ 90% van de M-F ers zal niet weten dat een KTM van dat bouwjaar geen accu heeft.

Wat zeg ik.... 95 % durf ik ook nog wel op te gokken.
Ik wist het in ieder geval niet. kun jij mij uitleggen waarom er geen accu in zat?

In mijn Honda MT8 zat al een accu dus ik snap het niet zo.
 
Vandaag, ik wou ergens in het centrum wat eten. En ik wou de motor niet buiten het centrum zelf zetten (met tanktas ed.). Dus besloot ik een voetgangerszone in te rijden, waar je eigenlijk alleen mag komen om te laden en lossen (wel gewoon normale weg dus). Zie ik direct een politiewagen keren ik denk nee he...

Dus ik zet de motor uit, doe net of ik hem niet in z'n vrij krijg, en blijf een beetje aan het trappen op de versnellingspook (ook naar de versnellingspook kijkend). Ik zie de politiewagen naast me stoppen. Ik doe of ik niks door heb en ga gewoon door, rijd ie na 20sec zo weg *O*

Ohja lekker gegeten trouwens :P

Kom je later thuis... licht er een CJIB brief op de mat -O- mwah 16 euro valt te doen.

16 euro ....??

Sterk verhaal, maar bull shit.
Er bestaat nl geen enkel bekeuring die 16 euro kost en rijden in voetgangersgebied zowiezo al helemaal niet.
 
16 euro ....??

Sterk verhaal, maar bull shit.
Er bestaat nl geen enkel bekeuring die 16 euro kost en rijden in voetgangersgebied zowiezo al helemaal niet.


bron Verkeer - Openbaar Ministerie

Tarieven snelheidsovertredingen


U heeft aangegeven:

U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed op de autosnelweg.
U reed met een snelheid van 128 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 120 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 8 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 4 km/u.

Het boetebedrag:

Het boetebedrag: € 16,-.
Dezelfde overtreding binnen de bebouwde kom: € 19,-.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: € 16,-.


:9 bestaan wel. })
 
Laatst bewerkt:
bron Verkeer - Openbaar Ministerie

Tarieven snelheidsovertredingen


U heeft aangegeven:

U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed op de autosnelweg.
U reed met een snelheid van 128 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 120 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 8 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 4 km/u.

Het boetebedrag:

Het boetebedrag: € 16,-.
Dezelfde overtreding binnen de bebouwde kom: € 19,-.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: € 16,-.


:9 bestaan wel. })


:+ _O-

Oke, ik denk teveel in de hokjes... voor bekeuringen die in de hoek zitten zoals hij omschreef bestaan ze niet.... :P Rijden in voetgangersgebied is verdomd duur ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan