Aangehouden met Mf sticker

Kaasszje

MF veteraan
25 okt 2002
4.749
15
Zoetermeer
Nou volgens mij ben ik de eerste.
Ik reed vandaag op de a10, zag in mijn spiegels een motor agent..
En dacht kut.. stuk daarvoor niet echt zachtjes gereden, lekker bochtje gepakt de a10 op. (kwam ik dus al veel te hard uit.)
Stuk daarvoor, na schiphol tunnel ook al niet al te zacht gereden...

Vervolgens gaat deze motoragent mij voorbij.
En zet me aan de kant..

Ik denk dus kut, ik ben nu goed de lul.

Loop hij naar me toe, wat heb jij nou op je kentekenplaat.
*zucht*
Anyways, ik moest de sticker er af halen en dan zou hij het bij een waarschuwing laten.
Vervolgens stapt hij op zijn motor en rijdt weg.

Ik ben dus flink verbaasd, en enigzins geirriteerd, hierdoor nog 10 min later op werk. En mijn mf sticker kwijt..

Orpheus ik wil een nieuwe :+

Kijk dus uit voor het lieve agentje omgeving amsterdam :P
 
Ah neeeeeee!!!!

Altijd wel IETS om over te zeiken he. Die snorren van tegenwoordig, zucht.. ;)

Maar je wist het, eigenlijk mag het niet. En dat is gebleken :+ Vond ie hem buiten het feit dat het niet mocht ook niet mooi ofzo? Niet gevraagd wat het betekende?
 
Yep wist dat het niet mocht.
Wel uit gelegt wat het was, maar vond dat het niet mocht..
Zei iets over controle op nieuwe nummerplaten, en dat ik daarom opviel
 
Loop hij naar me toe, wat heb jij nou op je kentekenplaat.
*zucht*
Anyways, ik moest de sticker er af halen en dan zou hij het bij een waarschuwing laten.
Vervolgens stapt hij op zijn motor en rijdt weg.

Ik ben dus flink verbaasd, en enigzins geirriteerd, hierdoor nog 10 min later op werk. En mijn mf sticker kwijt..
Haha, volgens mij weet ik nu een agent met een m-f sticker op z'n plaat. Hij wou 'm gewoon voor zichzelf hebben. :P
 
Wat een onzin. Die sticker zit niet over de letters/cijfers heen of er vlak bij dus waar doet 'ie nou moeilijk over?

Had je maar meteen meer dan 1 sticker moeten bestellen, krent :P
 
Welligt ligt hier voor R(emco)1 de schone taak om zijn collega's te heropvoeden???
en last but not least!! dat motoren met een MF sticker bij een snelheids overtreding korting krijgen ?? :+ :+ :+ :} :} :} R(emco)1 B.v.d O-)






























Meschien is hier voor R(emco)1 een schone taak weg gelegt om zijn collega's te heropvoeden?? en te vertellen dat zo sticker voortaan wel mag en dat de gene die er mee rijden ook wel lichte snelheid overtredingen mogen maken ? :+ :+ :+ :+
Anyways, ik moest de sticker er af halen en dan zou hij het bij een waarschuwing laten.
Vervolgens stapt hij op zijn motor en rijdt weg.

Ik ben dus flink verbaasd, en enigzins geirriteerd, hierdoor nog 10 min later op werk. En mijn mf sticker kwijt..

Orpheus ik wil een nieuwe :+

Kijk dus uit voor het lieve agentje omgeving amsterdam :P
[/quote]
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij ben ik ook een keer weggekomen met een waarschuwing omdat ik de M-F sticker erop had .
kenteken was niet leesbaar :) maar wel de de M-F sticker. :}
Krijg je toch dispensatie met zo'n sticker
 
hmm maar goed dat ik nog 9 losse stickers heb liggen hier :)

ik doe er direct een setje in mijn kenteken bewijs bij zo is ie er af en een afslag verder er weer op rara hoe kan dat :+
misschien toch niet goed gekeken meneer agent O-)
 
ik ben benieuwd op welke gronden ze het kunnen verbieden en wat uiteindelijk de sanctie dan wel is? :P stelletje MF lozen zijn het :+ (behalve 1 dan }) )
 
Tja... Je kon er natuurlijk op wachten dat het een keer zou gebeuren bij iemand.

Om die reden heb ik pas Baksteen eens gevraagd of hij eens wou kijken hoe het precies zit: Post van Baksteen in topic 'MF kentekenplaat stickers NIEUWE bestellingen'.

Nogmaals bedankt daarvoor, Baksteen. :}

Blijft wel erg zielig van die agent, natuurlijk... Maar ik denk dat je mazzel hebt gehad dat je er zo vanaf gekomen bent... (Jouw rijstijl kennende... :P )
 
Tja... Je kon er natuurlijk op wachten dat het een keer zou gebeuren bij iemand.

Om die reden heb ik pas Baksteen eens gevraagd of hij eens wou kijken hoe het precies zit: Post van Baksteen in topic 'MF kentekenplaat stickers NIEUWE bestellingen'.

Nogmaals bedankt daarvoor, Baksteen. :}

Blijft wel erg zielig van die agent, natuurlijk... Maar ik denk dat je mazzel hebt gehad dat je er zo vanaf gekomen bent... (Jouw rijstijl kennende... :P )


Zo zeg das tenminste duidelijk voor me hoe of wat
Nu maar hopen dat ze bij mij ook nie gaan zeuren
Ikke heel blij met me motor en daar MOET een sticker op
Zonder sticker voel ik me GEEN volwaardig lid :9~
 
zat er dik in dat dat zou gebeuren... de kentekenplaat is eigendom van de staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan