Aangehouden met Mf sticker

Ik heb zo'n alarm sticker. Is nog nooit wat van gezegd:

TN_IMG_3987.JPG
 
Nou vandaag was het weer feest.
Ongeluk aan begin van de a10.

Agent stond al druk te gebaren dat ik echt niet op de rechterbaan auto's mocht inhalen.. rij ik langs het ongeluk.
Staat daar de zelfde motor agent.
Ziet mij langsrijden...
Ziet de sticker (welke ik weer terug had geplakt)
Springt op zijn motor en rijdt achter me aan.
Ik dus al iets xtra gas gegeven.. om hem kwijt te zijn voor de afslag...

File... dacht dus shit, dat word een bekeuring... dus op moment dat hij me aan wilde houden, rijdt er een auto over de vluchtstrook, met redelijk hoge snelheid voorbij, agent daar achteraan.
Kom ik hem bij dat slachtoffer tegen...
Staat ie nog te wijzen.. van jij hebt echt geluk...

Wel melig eigenlijk... denk alleen dat ik morgen toch maar ff zonder sticker langs ga....


Zo spannend jongen.... adrenaline op factor 10 !!! hahahhahahah
Vind je het gek het zijn a'damse agenten.... van die zeurders. ;)

Toch maar even een tijdje zonder MF sticker.


ps. misschien is een klapmechanisme alleen voor je sticker wel iets ?
Ik ken het gevoel om lullige bekeuringen te krijgen hoor. :X


succes de komende tijd
 
Zo spannend jongen.... adrenaline op factor 10 !!! hahahhahahah
Vind je het gek het zijn a'damse agenten.... van die zeurders. ;)

Toch maar even een tijdje zonder MF sticker.


ps. misschien is een klapmechanisme alleen voor je sticker wel iets ?
Ik ken het gevoel om lullige bekeuringen te krijgen hoor. :X
Yep het is een waar trauma, mijn mf sticker zit nu maar beetje gemoffeld naast mijn achterligt, helemaal verfomfaaid, heb echt nieuwe nodig '(
succes de komende tijd
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 30 juli 2003 21:26 schreef doov het volgende:Ik zal wel voor moraalridder worden uitgemaakt, maar om die reden heb ik mijn sticker op mijn topkoffer geplakt.
Ik heb geen zin om voor een lullige sticker een prent te krijgen.
Je hebt nog mazzel gehad dat je een motoragent trof.

Niet voor moraalridder, wel voor pakezel! :+

Om nu speciaal een topkoffer aan te schaffen om die sticker op te gaan plakken??? Nee, dat doe ik dus niet! ;)
 
ik heb er een heeeeel klein stikkertej van mij dealer zitten. tis een rondje met een dm van zo'n drie cm, en daar deden ze bij mij al moeilijk over. laat staan een mf stikker.....

helaas geen stikker voor mij met de kwallekoppen in ehv (uitzonderingen nagelaten natuulijk!!!!)
 
Bij een routine controle in Zuid Limburg nabij Wittem afgelopen zondag werd bij mij ALLES gecontroleerd RBW, kentekenbewijs, motor nagekeken, maar GEEN WOORD over mijn MF sticker, gelukkig: dus in Zuid Limburg valt men daar gelukkig niet over 8-)
 
Het rare is ook nog steeds dat er twee uitvoeringen in de loop zijn van "het nieuwe kentekenplaatje". Bij de één staan de eerste twee letters direct in het midden (MF sticer past hier het best/ symetrisch verdeeld dus)) en bij de tweede uitvoering staan de eerste twee letters meer naar rechts zodat de MF sticker eigenlijk niet mooi komt te zitten.

Helaas heb ik die laatste - dus nieuwe plaat aanschaffen voor de MF sticker? ;)
Yamaha en aprilia kopen de eerste versie, Honda de tweede. Van de rest weet ik het niet.
Het verschil is er niet een van model, maar van fabrikant.

Een fabrikant die de letters in het midden plaatst, is Wim van Dorp in Oegstgeest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan