Aangehouden met Mf sticker

Toch blij weer bevestigd te zien dat de NL politie hun prioriteiten goed voor elkaar hebben.
Ben de afgelopen weken in Spanje geweest en daar kan je dit soort stickertjes kopen met "CAT", voor de die-hard Catalanen. Deze plakken ze gewoon over de officiele landcode "E" heen. Mocht daar een bekeuring uit voortvloeien (uit het buitenland, in Spanje heeft de politie hun prioriteiten nog niet zo goed voor elkaar), kan je deze opsturen naar de Catalaanse Overheid en die betaalt 'em dan. Dit werd mij verteld door een Spanjaard. Heb helaas nagelaten dit ook bij de betreffende instanties te verifiëren. :+
 
Eigenaar of huurder, je bent ten alle tijden houder, dus verantwoordelijk...
 
Als ik het goed heb gaat het niet om het stickertje op zich, maar om het feit dat je het reflecterend oppervlak vermindert. En dat mag niet volgens de wet.

maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk :X
 
Bla zal allemaal wel bla,
kan je deze opsturen naar de Catalaanse Overheid en die betaalt 'em dan.

Catalaanse Overheid, is dat niet het probleem daar?
ETA weet n.l. nog van geen overheid af,als ik het nieuws zo bekijk. *D
 
Als ik het goed heb gaat het niet om het stickertje op zich, maar om het feit dat je het reflecterend oppervlak vermindert. En dat mag niet volgens de wet.

maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk :X

Dus 't volgende stickertje op reflecterend materiaal printen!

@Kaasszje: was die agent jaloers dat jij meer haar had dan hij?
 
Op dinsdag 29 juli 2003 13:54 schreef koezzi het volgende:
Mocht daar een bekeuring uit voortvloeien kan je deze opsturen naar de Catalaanse Overheid en die betaalt 'em dan.

Kan dat hiero ook? }) :+
 
heej Martijn HAHAHAHAHAHAHAHA crimmineel
lekkerpuh.gif
lekkerpuh.gif

Maarre dat word niks donderdag natuurlijk, ik ga niet met je rijden ZONDER MF stikker, dat geeft ongeluk.

Dat ze nou precies jouw er tussenuit moeten halen zeg.
Half nederland rijdt zo onderhand met HET stikkertje (zelfs baksteen op zijn dienstfiets) en jouw moeten ze weer hebben, toch wel typisch.
 
Nou volgens mij ben ik de eerste.
Ik reed vandaag op de a10, zag in mijn spiegels een motor agent..
En dacht kut.. stuk daarvoor niet echt zachtjes gereden, lekker bochtje gepakt de a10 op. (kwam ik dus al veel te hard uit.)
Stuk daarvoor, na schiphol tunnel ook al niet al te zacht gereden...

Vervolgens gaat deze motoragent mij voorbij.
En zet me aan de kant..

Ik denk dus kut, ik ben nu goed de lul.

Loop hij naar me toe, wat heb jij nou op je kentekenplaat.
*zucht*
Anyways, ik moest de sticker er af halen en dan zou hij het bij een waarschuwing laten.
Vervolgens stapt hij op zijn motor en rijdt weg.

Ik ben dus flink verbaasd, en enigzins geirriteerd, hierdoor nog 10 min later op werk. En mijn mf sticker kwijt..

Orpheus ik wil een nieuwe :+

Kijk dus uit voor het lieve agentje omgeving amsterdam :P
was al bekend...t mag niet...ik geloof dat er meerdere hier van mf aangehouden waren... :(
 
even goed geluk dat het geen prent is geworden,
maar ik vraag me af, zou baksteen ook op zijn
werkmotor zo'n mooie mf sticker hebben hij heeft
tenslotte 2 gekocht??
 
Wanneer rij jij dan over de a10 ? en welke kant ?

Ik zit meestal tussen 7:15 en 7:45 op de a10 (zuid-oost-noord) maar heb nog nooit een MF sticker gezien :( Heb wel al een hoop agentjes gezien maar nog nooit iets gehoord over de MF sticker (zowieso nog niets gehoord van agentjes :) ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan