Aangehouden met Mf sticker

Op dinsdag 29 juli 2003 17:13 schreef RFerko600R het volgende:jep

[betweter]
Volgens mij deelt Baksteen z'n dienstfiets met collega's en heeft hij daarom de sticker op z'n helm zitten.

Je bent trouwens niet de eerste Martijn, maar de tweede ;) Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand zijn sticker van z'n plaat moest afhalen tijdens een verkeerscontrole.... op aanwijzen van een motoragent |(
[/betweter]
 
[betweter]
Volgens mij deelt Baksteen z'n dienstfiets met collega's en heeft hij daarom de sticker op z'n helm zitten.

Je bent trouwens niet de eerste Martijn, maar de tweede ;) Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden iemand zijn sticker van z'n plaat moest afhalen tijdens een verkeerscontrole.... op aanwijzen van een motoragent |(
[/betweter]

In fact, baksteen heeft een device aan de achterkant van zijn spatbord waar het stickertje op zit, en dat dingetje kan hij er af halen naar wens.(weet niet precies hoe het werkt). Derhalve hangt het MF stickertje enkele centimeters onder zijn nummerbord...
 
Ik vraag me af waar die gasten zich wel niet allemaal druk om maken.
om zo stickertje op een nmr plaat, hebben ze dan echt niks anders te doen :(
Ik hoop dat ik binnekort ook ff aan de kant word gezet op de A10.
en ik neem dan gewoon de bekeuring aan en laat me stickertje lekker zitten :P .

Buiten dat je motor-dealer ook vaak een spyball sticker op je nmrplaat plakt.
dat mag wel??? ow ik hoop dat ik word aangehouden daarvoor ga ik een lekker lange discussie aan met zo'n knakker heb er nu al zin an :} .


( ja , ik weet het discussie zal weinig zin hebben maar het lucht wel op als je ff je zegje gedaan hebt. misschien zet het hem aan het denken als ie de volgende motorrijder pakt )
 
Gewoon die MF sticker over dat blauwe NL blokje heen plakken. Dat valt echt niet op bij die agenten.
 
Wanneer rij jij dan over de a10 ? en welke kant ?

Ik zit meestal tussen 7:15 en 7:45 op de a10 (zuid-oost-noord) maar heb nog nooit een MF sticker gezien :( Heb wel al een hoop agentjes gezien maar nog nooit iets gehoord over de MF sticker (zowieso nog niets gehoord van agentjes :) ).
afhankelijk hoe veel zin ik heb tussen 7.30 en 9.00 op de a10 west (moet er af bij s105 vanaf de a4, dus maar heel kort)
 
Gewoon die MF sticker over dat blauwe NL blokje heen plakken. Dat valt echt niet op bij die agenten.



Ja da's pas slim, dan herkend in ieder geval niemand je meer als Forummer.

Ik herken een ander juist omdat ze aan de andere kant ook een sticker hebben.

En Kaazssje zou een nieuwe sticker gratis moeten krijgen van Orpheus, want dit is natuurlijk gewoon pech. (maar geen bon is natuurlijk ook geluk)
 
En Kaazssje zou een nieuwe sticker gratis moeten krijgen van Orpheus, want dit is natuurlijk gewoon pech. (maar geen bon is natuurlijk ook geluk)
Weinig kans dat Orph stickers gratis weg gaat geven. Sterker nog, ik denk dat de prijs met een factor 100 omhoog is gegaan...
:(
 
Nou vandaag was het weer feest.
Ongeluk aan begin van de a10.

Agent stond al druk te gebaren dat ik echt niet op de rechterbaan auto's mocht inhalen.. rij ik langs het ongeluk.
Staat daar de zelfde motor agent.
Ziet mij langsrijden...
Ziet de sticker (welke ik weer terug had geplakt)
Springt op zijn motor en rijdt achter me aan.
Ik dus al iets xtra gas gegeven.. om hem kwijt te zijn voor de afslag...

File... dacht dus shit, dat word een bekeuring... dus op moment dat hij me aan wilde houden, rijdt er een auto over de vluchtstrook, met redelijk hoge snelheid voorbij, agent daar achteraan.
Kom ik hem bij dat slachtoffer tegen...
Staat ie nog te wijzen.. van jij hebt echt geluk...

Wel melig eigenlijk... denk alleen dat ik morgen toch maar ff zonder sticker langs ga....
 
Het rare is ook nog steeds dat er twee uitvoeringen in de loop zijn van "het nieuwe kentekenplaatje". Bij de één staan de eerste twee letters direct in het midden (MF sticer past hier het best/ symetrisch verdeeld dus)) en bij de tweede uitvoering staan de eerste twee letters meer naar rechts zodat de MF sticker eigenlijk niet mooi komt te zitten.

Helaas heb ik die laatste - dus nieuwe plaat aanschaffen voor de MF sticker? ;)
 
jaja, wel posten maar nog steeds geen mailtje he :P :(
Ik zit dus ECHT NIET iedere avond achter mijn PC om al die mailtjes te verwerken... :P

Eén a twee keer per week, dan vind ik het wel mooi. ;) Je krijgt voordat ik op vakantie ga (as. maandag) iig een mailtje. :)
 
Het rare is ook nog steeds dat er twee uitvoeringen in de loop zijn van "het nieuwe kentekenplaatje". Bij de één staan de eerste twee letters direct in het midden (MF sticer past hier het best/ symetrisch verdeeld dus)) en bij de tweede uitvoering staan de eerste twee letters meer naar rechts zodat de MF sticker eigenlijk niet mooi komt te zitten.

Helaas heb ik die laatste - dus nieuwe plaat aanschaffen voor de MF sticker? ;)

Tja, die knakker die die dingen voor honda maakt snapt het niet helemaal. Mario heeft ook een nieuwe besteld voor z'n Blade. Gewoon de oude inleveren, krijg je ook geen duplicaat code op de plaat.
 
Nou vandaag was het weer feest.
Ongeluk aan begin van de a10.

Agent stond al druk te gebaren dat ik echt niet op de rechterbaan auto's mocht inhalen.. rij ik langs het ongeluk.
Staat daar de zelfde motor agent.
Ziet mij langsrijden...

laugh.gif
 
Loop hij naar me toe, wat heb jij nou op je kentekenplaat.
*zucht*
Anyways, ik moest de sticker er af halen en dan zou hij het bij een waarschuwing laten.
Vervolgens stapt hij op zijn motor en rijdt weg.


Ik zal wel voor moraalridder worden uitgemaakt, maar om die reden heb ik mijn sticker op mijn topkoffer geplakt.
Ik heb geen zin om voor een lullige sticker een prent te krijgen.
Je hebt nog mazzel gehad dat je een motoragent trof.
 
Ik zal wel voor moraalridder worden uitgemaakt, maar om die reden heb ik mijn sticker op mijn topkoffer geplakt.
Ik heb geen zin om voor een lullige sticker een prent te krijgen.
Je hebt nog mazzel gehad dat je een motoragent trof.
noem i dat geluk :?
Ik heb wel meer politie achter me gehad, nog nooit never problemen gehad. IK VIND hem gewoon een mierenneuker
bozetong.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan