Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die dragen ook een schutkleur.Dit jaar twee weekenden in de Eifel doorgebracht en zelfs amper politie gezien.
einde seizoens actie, leg deze bijna beginnend rijder dit eens uit.
Ik betaal een half jaar wegenbelasting maar mag in nl hele jaar rijden. In duitsland niet?
Vraag maar aan Spider.Die dragen ook een schutkleur.
Dank dankVandaag nog even met SV-Mille eens stukje van Fastcruisers Rursee route wezen rijden. Hele seizoen nog geen geluidscontrole gezien, en vanddaag gewoon 2x naar de kant gehaald voor een controle op "E-keur".
huh ??
Zo'n reactie 5 jaar later ?
Hij moest er ff goed over nadenken.......
Meestal zit de killer aan het eind van de demper volgens mij, maar het kan natuurlijk een ontwerp van Laser geweest zijn.Ik las ergens een berichtje in dit topic dat de politie controleert doormiddel van een stokje die ze in de uitlaat stoppen om te zien als een holle pijp is.
Ik heb jaren geleden een Laser uitlaat met CE keurmerk gehad op mijn zxr400.
De DB killer bestond uit een stukje ijzer met een grof gaas motief in de vorm van een halve golfbal.
De Safe monteur zei dat ik het moest monteren aan het begin van de demper net waar de uitlaatbocht eringaat zeg maar, werkte perfect geluid was gedempt en deed niks af aan prestatie van de motor.
Dus dat peilen met een stok om te kijken als de demper open is, klopt dan niet helemaal toch omdat deze DB killer aan het begin van de pijp zat, en daardoor open lijkt?
Of had de monteur het dan mis met de locatie van de killert?
In Nederland, Belgie en Luxemburg worden mijn uitlaten gedoogd, ik heb daar nooit een boete gekregen.