Aangehouden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahaha kostelijk vermaakt hiero op de vrijdag!!! oh oh oh er zal inderdaad maar een Sonic the hedgdehog oversteken met 77m/s
Chillon als je nog eens een sterk verhaal hebt, ik houd me aanbevolen hihihi nouja ik ga afsluiten, borrelze mensen..
 
Eerlijk gezegd snap ik al die negatieve reacties niet.
Toevallig reed ik daar ook rond die tijd, en heb alles gezien:
ik reed jullie net voorbij de lichtmis met ruim 300 rechts over de vluchtstrook voorbij.
Daar heb je lekker de ruimte tenminste.
Kijk Chillion, als je 280 km/u rijdt veranderen de bomen langs de weg in een schutting, wordt de snelweg zo smal, dat het lijkt alsof je door een wc rolletje kijkt.
En ik garandeer je, dat je al helemaal niet ziet wat er zich langs de kant van de weg bevindt, al helemaal geen politieagenten.....
Ik heb zelf een Hayabusa, die ik regelmatig even (in Duitsland) 'warmstook', dus ik weet echt waarover ik praat.
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd snap ik al die negatieve reacties niet.
Toevallig reed ik daar ook rond die tijd, en heb alles gezien:
ik reed jullie net voorbij de lichtmis met ruim 300 rechts over de vluchtstrook voorbij.
Daar heb je lekker de ruimte tenminste.
Kijk Chillion, als je 280 km/u rijdt veranderen de bomen langs de weg in een schutting, wordt de snelweg zo smal, dat het lijkt alsof je door een wc rolletje kijkt.
En ik garandeer je, dat je al helemaal niet ziet wat er zich langs de kant van de weg bevindt, al helemaal geen politieagenten.....
Ik heb zelf een Hayabusa, die ik regelmatig even (in Duitsland) 'warmstook', dus ik weet echt waarover ik praat.


Pfff een Hayabusa..... die gaat helemaal niet zo hard
 
:^ Helemaal omdat de A28 gisteren ter hoogte van Zwolle helemaal vol stond met motorwouten _O- Niet dat ze iets deden, behalve toekijken hoe al die sukkels vol in de ankers gaan *OMG OMG politie, ik rijd vast te hard met 79km/u ;( *

Ja,

Wegebruikers zijn banger voor politie dan mocro's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan