Aangekomen in Barcelona!

Kaper

MF'er
27 sep 2008
69
0
Rotterdam
Hola!

Ben net na een 3-daagse tocht aangekomen in Barcelona, mijn thuis voor minimaal het komende jaar. Dit was mijn eerste grote tocht, en ik heb het noodgedwongen vrijwel allemaal via de snelweg moeten doen omdat ik er max. 3 dagen over kon doen, morgen weer college weet je. Het heeft voor de rest niet zoveel reden om dit hier te posten, behalve dat ik het gewoon supergaaf vind dat ik het heb gedaan! Een motor is hier toch verreweg het beste vervoersmiddel, en het was zo zonde om te weten dat ik er 1 thuis had staan, maar dat ik er geen gebruik van kon maken.. Dus heb ik hem maar even opgehaald!

Heeft me uiteindelijk heel wat liters benzine gekost, 4,5 liters olie moeten bijvullen onderweg (op 1600 km.. bijna een 2-takt jaja), maar nu staat ie hier dan toch voor de deur! Mijn eigen witte GPz 750 uit '87. En hier ben ik zo blij om dat ik het even van me af moest schrijven, vandaar.

Wel ff een opmerking voor de veteranen hierzo, is het normaal dat je onderrug en armen zo veel spierpijn hebben na zo'n tocht? Want man, soms moest ik even stoppen om uit te rusten want alles zeurde gewoon, ik wist soms niet meer hoe ik moest zitten..

Adios!
Geert Jan
 
succes.....

En als je niks gewend ben dan klopt jouw verhaal..... stijf als een plank....
 
Laatst bewerkt:
Nice, Barcelona staat voor mij op de planning in 2010. Alleen had er nog niet aan gedacht om met de motor te gaan *D. Heb je het hele stuk in je eentje gereden of met iemand?

Hoop dat jij daar beter weer hebt dan wij de komende weken ;).
 
goe gedaan jochie. geniet ervan daar, de temperaturen zullen wel aangenamer zijn daar hier...
 
Het is zeker een mooie stad, en ik weet uit ervaring ook dat je daar met de auto niet moet willen komen :P. Veel plezier met je moto.
 
netjes, en die stijfheid is normaal, zeker als het allemaal snelweg kilometers zijn. Veel plezier daar, geniet van de zon en siesta's
 
Hola!

Ben net na een 3-daagse tocht aangekomen in Barcelona, mijn thuis voor minimaal het komende jaar. Dit was mijn eerste grote tocht, en ik heb het noodgedwongen vrijwel allemaal via de snelweg moeten doen omdat ik er max. 3 dagen over kon doen, morgen weer college weet je. Het heeft voor de rest niet zoveel reden om dit hier te posten, behalve dat ik het gewoon supergaaf vind dat ik het heb gedaan! Een motor is hier toch verreweg het beste vervoersmiddel, en het was zo zonde om te weten dat ik er 1 thuis had staan, maar dat ik er geen gebruik van kon maken.. Dus heb ik hem maar even opgehaald!

Heeft me uiteindelijk heel wat liters benzine gekost, 4,5 liters olie moeten bijvullen onderweg (op 1600 km.. bijna een 2-takt jaja), maar nu staat ie hier dan toch voor de deur! Mijn eigen witte GPz 750 uit '87. En hier ben ik zo blij om dat ik het even van me af moest schrijven, vandaar.

Wel ff een opmerking voor de veteranen hierzo, is het normaal dat je onderrug en armen zo veel spierpijn hebben na zo'n tocht? Want man, soms moest ik even stoppen om uit te rusten want alles zeurde gewoon, ik wist soms niet meer hoe ik moest zitten..

Adios!
Geert Jan


Goetjos gedanos, moetsjos plezieros :] 4,5 literos olios :?
 
Ja 4,5 liter olie, is veel ik weet het, maar de motor heeft mij dan ook maar 600 euro gekost. Heb het hele stuk alleen gereden, maar er is genoeg verkeer op die wegen dus je rijdt nooit alleen ;) Het weer is hier zekers een stuk beter, ik zat hier al 3 weken en ben ff teruggevlogen, zeker 20 graadjes verschil. Hier nog een paar weken strandweer, dus ik zou zeggen: come and find out!
 
Ik sta op het punt om de mijne op te halen. Zit nu in Madrid. Blijf hier sowieso een half jaar maar daarna misschien ook richting Barcelona voor een stage. Zit nu hier op school. Ik wil em in November ophalen.

Hoeveel was je in totaal kwijt? En waar zet je em neer, gewoon op straat?
 
ik zit een half jaar in engeland, maar laat me motor mooi thuis, kut weer hiero, _O- _O- volgende keer ga ik ook gwn in spanje stage lopen :+
 
Zeker een aanrader. Vandaag was het weer zo als gewoonlijk 25 graden:D. En de wegen hier zijn super!!
 
Ik zeg HULDE, de avonturen zijn de wereld nog niet uit :} . En dit bedoel ik niet negatief. Ondanks dat hij de nodige olie verbruikt, gewoon lekker gaan. :]

Je hebt idd beter weer dan hier om lekker te blijven rijden.

Veel plezier nog daar in Spanje :)
 
Laatst bewerkt:
Drie dagen? Pfff dat kan in één dag :P

Nou, lijkt me wel errug veel voor 1 dag hoor... Zou er zelf 2 of misschien ook wel 3 dagen over doen...
@TS: Hoe kwam je trouwens aan die motorolie? Verkopen ze volgens mij niet bij die pompen langs de snelweg..
En ja. 4.5 liter is wel erg veel voor 1600 kilometer....
 
Nou, lijkt me wel errug veel voor 1 dag hoor... Zou er zelf 2 of misschien ook wel 3 dagen over doen...
@TS: Hoe kwam je trouwens aan die motorolie? Verkopen ze volgens mij niet bij die pompen langs de snelweg..
En ja. 4.5 liter is wel erg veel voor 1600 kilometer....

Hij kent zn motor ;) Zo rijder zo motor, beide zuiplappen :+
 
dat is wel een hoog olieverbruik, maar goed je bent er, en barcelona is een topstad!

Felicidades senor!

es su derecho amigo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan