Aangenaam!

Batwoman

Rookie
24 aug 2006
8
0
Den Haag
Hoi, mijn naam is Helen en ik woon in Den Haag. Ik rij op dit moment nog een gele! Honda Nighthawk 650 (uit 1983) maar ik heb afgelopen week een CBR 600F gekocht uit 1987. Het sportievere rijden trekt! })

Bijlage: CBR600F.jpg
 
:W

full
 
Welkom :W :]

Heb je ook een fotootje van jezelf :? :)


Ach, als ik het niet vraag, dan doet iemand anders het wel
 
Oppie is met vakantie.

De strekking van zijn verhaal is ongeveer als volgt:

Hoi Helen en welkom.

Kom eens een keer in Rotterdam kijken op een Woensdag avond..
Kijk ook hier ff, kan je een beetje inlezen wat er allemaal te doen is en wie er allemaal komen.
Parking meetings part III

Groet, Oppie
...maar in dit geval dus ook namens mij een groet :W ;)
 
Guy s... :} Thx 4 the warm welcome!

the_bladerunner: thx 4 putting the pic of my bike there!! Bij de weg, how do I do that? Knippen/plakken? Of is dat te simpel gedacht??

Enneh... een foto van mij? Patience is a vertue! O-)
 
Guy s... :} Thx 4 the warm welcome!

the_bladerunner: thx 4 putting the pic of my bike there!! Bij de weg, how do I do that? Knippen/plakken? Of is dat te simpel gedacht??

Enneh... een foto van mij? Patience is a vertue! O-)


staat ook in de faq: maar heb je bijlage ff aangeklikt en daarna copy & paste ([img*] ervoor en [/img] erachter, zonder sterretje) ét voilá!!!
 
Laatst bewerkt:
Guy s... :} Thx 4 the warm welcome!

the_bladerunner: thx 4 putting the pic of my bike there!! Bij de weg, how do I do that? Knippen/plakken? Of is dat te simpel gedacht??

Enneh... een foto van mij? Patience is a vertue! O-)


virtue O-)
 

als je moeilijke woorden wilt gebruiken moet je ze wel goed schrijven :P
Anders zit dadelijk 90% van MF in het woordenboek te zoeken en kunnen ze het niet vinden :+



[me]Viccie heeft trouwens een paar weken terug tentamen gehad van Philosophy of the Economy en is doodgegooid met het woord virtue B| [/me]
 
als je moeilijke woorden wilt gebruiken moet je ze wel goed schrijven :P
Anders zit dadelijk 90% van MF in het woordenboek te zoeken en kunnen ze het niet vinden :+



[me]Viccie heeft trouwens een paar weken terug tentamen gehad van Philosophy of the Economy en is doodgegooid met het woord virtue B| [/me]
Je dwaalt af....

terug naar die foto ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan