Aangenaam! :-)

GurtenV

Rookie
22 jan 2020
26
11
Hallo,

ik ben Gurt en woon in Amsterdam met vrouw en twee kids en doe interim werk in digitale media. Ik rij vooral woon-werk verkeer. Heel soms een ritje in het weekend.
Ik ben een redelijke klusser, maar zodra er pakkingen los moeten haak ik af. Maar zelf heated gripjes plaatsen, plaatwerk doen, remmen, kettingen, veren etc is geen probleem.

Ik heb bijna een jaartje een MT09 uit 2014. Daarvoor geen eigen motor gehad maar af en toe gehuurd. Met het dichtslibben van het verkeer in en rond Amsterdam toch maar een eigen machine aangeschaft.

ik hoop hier af en toe wat antwoorden te kunnen vinden maar uiteraard ook wat bij te kunnen dragen :)

groeten,
Gurt
 
Welkom!

Rondom Amsterdam is een motor erg fijn inderdaad. En OV is ruk tenzij je van stadskern naar stadskern reist.

Mocht je een reden zoeken om af-en-toe eens een omweg te nemen, check dan onze spelletjes. ;)
 
Beetje goeggelen, zoveel mogelijk bij elkaar speuren en dan een mooie route plannen om ze te bezoeken. Als je hoog wil scoren loont het om met andere MF'ers te gaan rijden. Is nog gezellig ook. ;)
 
Welkom! Alle spelletjes zijn de moeite waard om een extra dimensie aan je standaard woon-werk ritje te geven, spreek uit ervaring! :Y ;)
 
:W Gurt
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan