Aangepaste motor of niet

Doe voorzichtig met je vrouw achterop. Afhankelijk van het formaat vrouw verplaatst dat het zwaartepunt naar links en maakt het heel makkelijk om het bakje van de grond te tillen, soms heel onverwacht.
 
Doe voorzichtig met je vrouw achterop. Afhankelijk van het formaat vrouw verplaatst dat het zwaartepunt naar links en maakt het heel makkelijk om het bakje van de grond te tillen, soms heel onverwacht.
:^

Zeker zonder enige zijspanervaring (?) zou ik je liefhebbende gezinnetje even laten wachten tot je terug bent......
Liever dan even een zak zand in de bak dan je kind...

Waarom dat is zul je snel weten als je er (zonder ervaring?) op weg rijd. Doe even rustig aan aub!
 
Zonder ervaring? Nou niet echt, zijspancross, quad, crossmotor, verschillende autosport takken beoefend en reeds vele jaren een motor.
We doen gewoon rustig aan. Het is me om de ervaring van onze dochter (25) te doen. Zij heeft een beperking.
En we gaan er geen aankomen zonder dat zij en mijn vrouw dit leuk vinden. De bedoeling is om niet allen, niet met z'n twee, maar met z'n drie te genieten.
 
Oh, dat scheelt, ik ging uit van een kind van een jaar of vijf.
In je ervaring schuilt ook het gevaar. Een zijspan is iets heel anders als een auto of een motor, maar als je zelf een cross zijspan gereden hebt weet je dat.
 
Zonder ervaring? Nou niet echt, zijspancross, quad, crossmotor, verschillende autosport takken beoefend en reeds vele jaren een motor.
We doen gewoon rustig aan. Het is me om de ervaring van onze dochter (25) te doen. Zij heeft een beperking.
En we gaan er geen aankomen zonder dat zij en mijn vrouw dit leuk vinden. De bedoeling is om niet allen, niet met z'n twee, maar met z'n drie te genieten.
Ah, ik dacht even dat je zonder zijspan ervaring was... Het was goed bedoeld.

En zoals Halflive ook al zegt, autosport en quad is iets heel anders natuurlijk, maar dat weet je dan wel.
 
de eerste foto op onze oprit
 

Bijlagen

  • tempImagex3gp8l.png
    tempImagex3gp8l.png
    951,1 KB · Weergaven: 59
Heel blij mee. dit is echt een stevige combi , en heel stabiel.
Beetje kleine herstellingen en een goed poetsbeurt is nodig.
 
Kleine herstellingen en een keer poetsen is mooi om hem gauw "eigen" te maken.
Veel plezier ermee.
Het goeie weer komt eraan dus je hebt hem mooi op tijd gekocht.
 
Aan allen, bedankt voor de reeds geleverde info en felicitaties.
Hoop hier nog leuke dingen te ontdekken, en zal mijn best doen om mijn inbreng te doen.
Vandaag eerste grondige poetsbeurt. De afwerking volgt
 
Terug
Bovenaan Onderaan