Aangereden door bestelbus!

Yep, nu rijden we op deze Suzuki's...
Heee....lekker speelgoed. Baksteen heeft de keuze uit BMW K1100 of Honda NX250.
Deze zou het gat mooi een beetje opvullen. O-)
En dan nog een XR600, Trans Alp, Africa Twin, TDM, en een ST1300 en een FJR 1300. Of zo iets voor de afwisseling.....

Zonder gekheid, lijkt me in jou omgeving een heel fijn vervoermiddel :} :} , lekker spelen.
Alleen waarschijnlijk geen blauw/sirene/mobilofoon??
 
Ik heb ze zelf niet meer meegemaakt, maar deze zijn geweldig. Alle wijkteams in Amsterdam, behalve die in de Bijlmer, rijden nu op TransAlp's, die ook gewoon striping en zwaailicht en sirene hebben. Deze zijn absoluut ongeschikt voor de Bijlmer, want bij ons moeten er regelmatig steile trappen en taluds bereden worden....ze zijn dan ook niet herkenbaar als politiemotor...alleen door het pak wat erop zit....

Ah schitterend :] Vooral die trainingen ervoor met trappetjes op en af... hoorde ik m'n oom vaak over lullen.
Met een transalp kan je idd minder doen, misschien nog net over een stuk gras blazen achter een scooter o.i.d. aan, maar dan is het ook opletten dat je niet gaat glijden. In elk geval is het op zo'n DRZ wel beter rijden dan op een XT denk ik, met een DRZ kan je gekkere dingen uithalen als je niet op de weg rijd.

Je bent wel een mazzelaar hoor... wou dat ik tijdens m'n werk kon spelen op zo'n ding. Ik mag het alleen in m'n vrije tijd ;)
 
Heee....lekker speelgoed. Baksteen heeft de keuze uit BMW K1100 of Honda NX250.
Deze zou het gat mooi een beetje opvullen. O-)
En dan nog een XR600, Trans Alp, Africa Twin, TDM, en een ST1300 en een FJR 1300. Of zo iets voor de afwisseling.....

Zonder gekheid, lijkt me in jou omgeving een heel fijn vervoermiddel :} :} , lekker spelen.
Alleen waarschijnlijk geen blauw/sirene/mobilofoon??
Als je nou eens die baksteen van jou inruild voor een GS, heb je in een keer bijna al die fietsen tegelijk ineen. :)
 
Op donderdag 17 juli 2003 11:56 schreef Baksteen het volgende:Heee....lekker speelgoed. Baksteen heeft de keuze uit BMW K1100 of Honda NX250.

Heb hier nog een ex-politie NX250 staan, kopen? ;)
Leuk als je achter auto's aan zou moeten op een NX250 heb je toch een probleem.
 
[off-topic]He Remco, was jij het toevallig die mij (rode ZX9R)en een zwarte Blackbird verleden jaar aanhielden op de A10 om even een praatje te maken en de motors te bewonderen? :?
Of zijn er nog meer motorliefhebbers werkzaam bij de politie in Amsterdam? O-)

[/off-topic]
 
Moet niet gekker worden.
Hoezo blind en nergens op letten |(

Als je al die kneuzen van de weg haalt word het ook heel rustig...
 
[me]superfrog wil ook zo'n baan.
[/me]

Ik spuit desnoods mijn supermotard wel in stijvol "flikken-blauw". Ik wil ook scooters pesten, echt niet dat ze ontkomen aan een Husqvarna 8-)
 
[me]superfrog wil ook zo'n baan.
[/me]

Ik spuit desnoods mijn supermotard wel in stijvol "flikken-blauw". Ik wil ook scooters pesten, echt niet dat ze ontkomen aan een Husqvarna 8-)
Ga bij de Duitse politzei,kan je gewoon in 't groen blijven. :) (z)
 
typisch weer een agent. achteruit tegen een bestelbusje aanrijden en het busje de schuld geven :o

leuk zo'n crosser voor erbij }> kan ik me nog laten omscholen tot motor-agent? en rijden jullie ook als het regent of vriest? (ik zie dan namelijk echt nooit een motoragent) als dat niet hoeft is het een droombaan :9~

helemaal als ik ook nog op deze mag rijden: Politie op SP2

:P dan hoef ik helemaal geen eigen motor meer.

-een Pan (met striping en zwaailichten) voor het beter snelweg-werk
-een crosser om mee door de bebouwde kom te 'rijden' (natuurlijk wel met zwaailichten, want iedereen moet wel opzouten en me erlangs laten natuurlijk)
-de almachtige SP2 om de motorrijders op de klaverbladen/baars/ppp 'in de gaten te houden'

oh. ze zullen echt blij met me zijn bij de politie :X

Ga bij de Duitse politzei,kan je gewoon in 't groen blijven.
:} geweldig idee. kun je eindelijk de hele dag duiters pesten! geweldig gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Sta je af en toe ook bij het AMC bonnen aan foutparkeerders op invalideplaatsen uit te schrijven? of zijn dat je collega's? Anders zal ik volgende keer ff zwaaien...
 
Ik heb ze zelf niet meer meegemaakt, maar deze zijn geweldig. Alle wijkteams in Amsterdam, behalve die in de Bijlmer, rijden nu op TransAlp's, die ook gewoon striping en zwaailicht en sirene hebben. Deze zijn absoluut ongeschikt voor de Bijlmer, want bij ons moeten er regelmatig steile trappen en taluds bereden worden....ze zijn dan ook niet herkenbaar als politiemotor...alleen door het pak wat erop zit....


Wanneer post je dit soort dingen een keer op MIJN community... |(

T staat een beetje stil... kunnen dit soort verhaaltjes wel gebruiken.. :X

Compliment aan jou oom Agent... je zelfbeheersing bewaard.. en geen boete uitgschreven???? :9~
 
Op donderdag 17 juli 2003 11:56 schreef Baksteen het volgende:Alleen waarschijnlijk geen blauw/sirene/mobilofoon??

Nope, alleen een porto aan je koppel, gelukkig wel met spreeksleutel aan het stuur en ingebouwde spreek/luister set in de BMW helm.....

Ennuh de andere vragen:
- Nee dat was ik niet op de A10 vorig jaar...want in principe komen we van het wijkteam niet op de snelweg :]
- Ik kom wel eens bij het AMC en heb ook wel eens een bon geschreven voor invalideplek dus het zou kunnen..
- 's Winters rijden de meesten van ons gewoon door, je rijdt gemiddeld niet erg hard op zo'n dag en het thermo-ondergoed van de KLPD is :} , en los daarvan is het juist erg leuk om met een beetje sneeuw of ijzel op zo'n crosser te rijden :]
 
Compliment aan jou oom Agent... je zelfbeheersing bewaard.. en geen boete uitgschreven???? :9~

Neu, het is niet integer om de boete te schrijven bij een aanrijding waar je zelf een van de betrokken partijen bent.....en los daarvan...hij was al niet echt blij :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan