aangereden met opzet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou jullie op de hoogte! en nu graag even stoppen met ruzie maken, want straks is dit het meest onbeschofte topic van het hele forum en dat was uiteraard niet mijn bedoeling...

Je hebt iig wel veel reacties losgemaakt, en dat alles in één dag!
Ík hoop dat je vanavond rustig slaapt, en wens je veel succes met de afhandeling, duim voor je dat men er wat mee doet....
Wat een eikels zijn er toch :N
 
Vandaag, ook bijna aangereden door een bordeaux rode auto van het zelfde kaliber. Misschien zelfs wel het zelfde model.
Ik reed door de bebouwde kom rechtdoor. Komt die auto van links en rijd gewoon door. heel rustig. Dus ik denk. die stopt nog wel. Maar nee dus. Hij begon heel rustig langs me te rijden en me steeds verder naar rechts te duwen. Dus ik geef gas om d'r maar voorbij te gaan en toeter nog maar een keer uit frustratie.... Hoe kan iemand zo blind zijn :?
 
In ieder geval props voor je koele reactie op de weg..je fiets recht houden en zoveel details onthouden?

strak man.

Als ik een oudbrabantse vloek onder de oude eik vandaan moet halen zeg je t maar..
 
Laatst bewerkt:
Zozo, levendig topic zeg. Ik heb een aantal berichten langs zien komen waarvan ik denk, tikkeltje minder agressief mag ook wel... Wat dat betreft zijn die posters geen haar beter dan de bestuurders van dat busje :j
 
Goeiemorgen... wellicht dat jullie motor-forummers mij kunnen helpen...

Ik rijd dagelijks via de A9 (alkmaar --> Amsterdam) naar mijn werk.

Vanmorgen reed ik rustig op de linkerbaan (dus niet tussen de auto's door) ter hoogte van Haarlem zuid, net na de bocht richting badhoevedorp / A5.

Vanuit de rechter-rijstrook wil een auto naar links, hij knippert en gaat direct! terwijl ik daar al naast zit.

Ik geef een toetertje om het gevaar af te wenden...

vervolgens gaat de kneus achter mij rijden, en rijd me tot 2x toe opzettelijk in mijn achterwiel!

Ik kon mijn motor nog maar net onder controle houden! (gelukkig reed ik op een 1200)

Nu ben ik o zo benieuwd waarom deze vriendelijke kerel dit deed. Ik gedroeg me niet asociaal en het was echt HEEL gevaarlijk. Poging tot doodslag als je het mij vraagt. Daar stoppen had geen zin, ik was alleen en had een helm op, het waren 2 grote kerels en dan veroorzaak ik gelijk 25km file...

Vanavond doe ik uiteraard aangifte!

Auto:

Chrysler Voyager Van 3.3i SE op LPG (bedrijfswagen)

Kleur: bordeaux-rood (met krassen, redelijk afgeragt)

Kenteken: VV-PB-61

bestuurder en bijrijder leken bouwvakkers en bestuurder was ±40/50 jaar oud, had grijzig haar en droeg een houthakkersoverhemd/werkvest.

Hopelijk is dit genoeg info voor jullie en wie weet woont hij bij je in de buurt!

DUS: kijk goed uit voor deze idioot!!!

Aangifte doen??!!!????!!!????

Zou deze persoon zelf opzoeken en persoonlijk het licht uit zijn ogen slaan!!!

Wat een randdebiel zeg..
Hier word ik echt giftig van!
 
Zozo, levendig topic zeg. Ik heb een aantal berichten langs zien komen waarvan ik denk, tikkeltje minder agressief mag ook wel... Wat dat betreft zijn die posters geen haar beter dan de bestuurders van dat busje :j
moedwillig iemand voor zijn sokken rijden tot 2x toe..
Das wat anders dat ik bij zo'n figuur het licht uit zijn ogen mep als reactie daarop..
T'is gewoon een hals
 
he gelukkig, kan ik na 5 pagina`s eindelijk deze weer eens posten

Retarded.jpg
 
:^


Topicstarter gaf in een PM zelf al aan dat er wellicht een slotje op dit topic moest komen en zo langzamerhand kan ik het moderatortechnisch :P best met m eens zijn.

Ik hoop dat de busjebestuurder aangesproken kan worden op zijn gedrag !!
Veelal volgens mensen een patroon en zal de diversionrijder volgende week, zelfde dag zelfde tijd op dezelfe route te vinden zijn.
De politie zal er in gevolge prioritering van zaken geen tijd aan spenderen maar misschien kan topicstarter wel zelf iig het kenteken van deze Yamaharijder noteren en doorgeven aan de politie zodat zij m kunnen benaderen voor een getuige verklaring.
Dat lijkt mij de beste kans op een succesvolle afloop....

Zo... slotje dan dus maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan