aangereden met opzet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat de persoon gewoon even zijn dag niet had, wellicht meermalen op zijn duim geslagen, of gewoon gefrustreerd dat hij niet meer in huis en in de kroeg mag roken. wie weet. Ja, dat kan dan resulteren in b.v. pogen mensen van hun motorfiets af te rijden...Sommige mensen schijnen nog al korte lontjes te hebben. :X :X Snap de frustratie volkomen, van de motorrijder dan gezien ;) . Ja voor hetzelfde wordt je invalide gereden door zulke mongolen, de enige wraakactie die je dan nog kan uitvoeren is over hun tenen rijden. }) , denk dat de politie dan nog evenveel begrip heeft voor de zaak. Dit soort dingen moet je relatieveren, maar dan wordt ik tot andere dingen toe gedreven :+ :+ :+
 
Heb zelf twee van dit soort ervaringen gehad, eentje op de motor, en eentje op de fiets. In beide gevallen aangifte gedaan, in het geval met de fiets ben ik daadwerkelijk met een brommer van mijn fiets gereden, opzettelijk nadat de betreffende pizzakoerier me een kilometer achterna had gereden.

In beide gevallen ben ik gelukkig rustig gebleven en heb ik alleen aangifte gedaan. In het geval van de pizzakoerier heeft hij ook meteen bekend en is voor de rechter gekomen.

Natuurlijk, net als TS heb ik daarna ook wel eens gedacht dat ik het anders had moeten aanpakken en heb ik stoere gedachten gehad. In mijn geval heb ik die gedachten echter alleen in mijn hoofd gehouden ;)

Maar ben wel benieuwd, inmiddels aangifte gedaan? En wat was de reactie?
 
het gaat niet om leeftijd, het gaat om wat je in je hoofd hebt. jij niet zo veel... :+

ik vind het alleen gek dat je meteen begint te lachen als de TS die klojo's wilt aanklagen voor poging tot moord. alsof dat grappig is. wat noem je wat er gebeurd is? een beetje lol hebben, of niet? van koekblikker naar motorrijder... want tjah, als ie valt en hij schuivt op een andere rijstrook onder een vrachtwagen, dat is toch maar een grap, of niet, oude motorrijder? of hij komt tegen de vangrail die nog niet aangepast is voor motorrijders. maar ja, voor jou maakt dat niet uit... want jij hebt je rijbewijs meer dan 19 jaar. jij bent superman! nee sorry, batman! :D

nou ga slapen want je bent vrij moe volgens mij...

Weet je ? Ik ken Clown persoonlijk.. en wat me toen opviel was dit

Hij is een persoon die DIEP nadenkt, En vooral WEET wattie post.. En ook.. Meer verstand heeft en zeer zeker veel respekt verdiend van jeugdige lammetjes als jou :W

Zo lang je, iemand NIET persoonlijk kent, zou het heel verstandig wezen EERST iemand te leren kennen, hoe hij echt is, welke achtegrond er achter bepaalde postings zitten enz

Tot slot zou ik liefst zeggen, ik hoop dat je niet ECHT meen wat je postte over dattie weinig in zn hoofd heeft , komt erg lomp over en betuigd van weinig of geen respekt voor een mede motorrijder ;)
 
nou, dan moet ie nog dieper nadenken want wat ie hier heeft gepost... da's pure onzin. en ik heb respect voor motorrijders die respect hebben voor andere motorrijders. hij heeft bewezen dat dat niet het geval is, dus ja, wat ik net zei, dat meen ik heel erg!

ik hoop alleen maar dat ie zelf op deze manier wordt opgejaagd door een gefrsuteerde. hij reageert zo kinderachtig, die clown, die vindt het vast niet erg als dat gebeurt. want tjah... het is ook niet gevaarlijk! nee hoor, hoe kom je nou daar bij???

'trusten...
 
nou, dan moet ie nog dieper nadenken want wat ie hier heeft gepost... da's pure onzin. en ik heb respect voor motorrijders die respect hebben voor andere motorrijders. hij heeft bewezen dat dat niet het geval is, dus ja, wat ik net zei, dat meen ik heel erg!

ik hoop alleen maar dat ie zelf op deze manier wordt opgejaagd door een gefrsuteerde. hij reageert zo kinderachtig, die clown, die vindt het vast niet erg als dat gebeurt. want tjah... het is ook niet gevaarlijk! nee hoor, hoe kom je nou daar bij???

'trusten...

Zie je? Je bent al haast net zo erg als die automobilist, je wenst Clown t zelfde toe

Jochie, pak je Fopspeentje en je Tutteslappie en ga ZELF lekker slapie doen.. :j :') :W

Truste :z
 
en ik heb respect voor motorrijders die respect hebben voor andere motorrijders.

Wat een onzin? Waarom zou een motorrijder respect moeten hebben voor andere motorrijders?

Ik heb respect voor mensen die dat verdienen en daaronder vallen motorrijders en niet-motorrijders. Maar respect hebben voor iemand omdat die persoon motor rijdt? Grotere kolder heb ik nog maar zelden gehoord?
 
Wat een onzin? Waarom zou een motorrijder respect moeten hebben voor andere motorrijders?

Ik heb respect voor mensen die dat verdienen en daaronder vallen motorrijders en niet-motorrijders. Maar respect hebben voor iemand omdat die persoon motor rijdt? Grotere kolder heb ik nog maar zelden gehoord?
:}

Respekt heb je voor elk mens die het verdiend.. of t nu een wandelaar, fietser, koekblikker of motor rijder is
Of ze nu putjesgraver , advocaat of de koningin is..
 
Politie kan sowieso achterhalen welk adres bij welk kenteken hoort, ik denk alleen niet dat ze die informatie willen/mogen geven.


voor het adres even vertellen dan je een kentekenplaat gevonden hebt e deze graag naar de eigenaar wilt opsturen.
O-)
 
Weet je ? Ik ken Clown persoonlijk.. en wat me toen opviel was dit

Hij is een persoon die DIEP nadenkt, En vooral WEET wattie post.. En ook.. Meer verstand heeft en zeer zeker veel respekt verdiend van jeugdige lammetjes als jou :W

Zo lang je, iemand NIET persoonlijk kent, zou het heel verstandig wezen EERST iemand te leren kennen, hoe hij echt is, welke achtegrond er achter bepaalde postings zitten enz
Rot toch lekker op naar je grot. Dit is een internetforum met de daarbij behorende etiquette. Als die je niet bevalt moet je niet reageren..
Tot slot zou ik liefst zeggen, ik hoop dat je niet ECHT meen wat je postte over dattie weinig in zn hoofd heeft , komt erg lomp over en betuigd van weinig of geen respekt voor een mede motorrijder ;)
Dat lokt het lijdend voorwerp anders zelf uit met een nog veel stommere opmerking..


Types als jou lach ik hard uit als ze in de trein willen zitten want "ze verdienen respect" Je verdient respect op basis van wat je hebt gedaan, presteert of hebt meegemaakt, niet voor het bereiken van een bepaalde leeftijd. Als je denkt dat dat laatste zo is verdien je geen respect maar een lachsalvo :W

Ontopic:

Heb je die getuige (diversion-rijder) nou al? Lijkt me redelijk essentieel bij een eventuele rechtzaak
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin? Waarom zou een motorrijder respect moeten hebben voor andere motorrijders?

Ik heb respect voor mensen die dat verdienen en daaronder vallen motorrijders en niet-motorrijders. Maar respect hebben voor iemand omdat die persoon motor rijdt? Grotere kolder heb ik nog maar zelden gehoord?

moet ik nou letterlijk zeggen dat ik wat anders bedoel? namelijk dat clown respect zou moeten tonen voor de TS ipv van hem uitlachen? natuurlijk zijn niet alle motorrijders heilig en de niet motorrijders minder heilig... maar gvd, als je op deze leeftijd nog steeds alles letterlijk neemt, dan gaat het niet echt goed. lees goed, interpreteer, maak linkjes tussen de woorden die geschreven worden.

@autoreply, helemaal gelijk. respect komt niet samen met de jaren!
 
moet ik nou letterlijk zeggen dat ik wat anders bedoel? namelijk dat clown respect zou moeten tonen voor de TS ipv van hem uitlachen? natuurlijk zijn niet alle motorrijders heilig en de niet motorrijders minder heilig... maar gvd, als je op deze leeftijd nog steeds alles letterlijk neemt, dan gaat het niet echt goed. lees goed, interpreteer, maak linkjes tussen de woorden die geschreven worden.

@autoreply, helemaal gelijk. respect komt niet samen met de jaren!

@barbie-crosser: die clown maakt er een niks van, dan is het toch niet erg dat ik hem dat wens? ik bedoel, hij lacht er om. als ik ergens om lach, dan is het leuk, dan wil ik het wel! dus waarschijnlijk wil hij juist opgejaagd worden door 2 lulo's... je weet maar nooit :+
 
Rot toch lekker op naar je grot. Dit is een internetforum met de daarbij behorende etiquette. Als die je niet bevalt moet je niet reageren..Dat lokt het lijdend voorwerp anders zelf uit met een nog veel stommere opmerking..


Types als jou lach ik hard uit als ze in de trein willen zitten want "ze verdienen respect" Je verdient respect op basis van wat je hebt gedaan, presteert of hebt meegemaakt, niet voor het bereiken van een bepaalde leeftijd. Als je denkt dat dat laatste zo is verdien je geen respect maar een lachsalvo :W

Als je zo goed weet wat etiquette is, ga je iig niet lopen rondslingeren met "Rot op naar je grot, als het je niet bevalt rot je maar lekker op". Dan doe je m.i. juist precies waar je een ander van beticht...

Evenmin dat je van mij respect krijgt omdat je dus wel ff loopt te roepen hoe je respect verdiend in dit leven. Je bent vast en zeker hooggeleerd en afgestudeerd?

Kortom, doe eens zelf niet waar je een ander van beticht, want dat wekt ook lachsalvo's op :+
 
moet ik nou letterlijk zeggen dat ik wat anders bedoel? namelijk dat clown respect zou moeten tonen voor de TS ipv van hem uitlachen? natuurlijk zijn niet alle motorrijders heilig en de niet motorrijders minder heilig... maar gvd, als je op deze leeftijd nog steeds alles letterlijk neemt, dan gaat het niet echt goed. lees goed, interpreteer, maak linkjes tussen de woorden die geschreven worden.

@autoreply, helemaal gelijk. respect komt niet samen met de jaren!

Respect verdien je door je iig niet als een idioot op een internetforum uit te laten :+
 
@barbie-crosser: die clown maakt er een niks van, dan is het toch niet erg dat ik hem dat wens? ik bedoel, hij lacht er om. als ik ergens om lach, dan is het leuk, dan wil ik het wel! dus waarschijnlijk wil hij juist opgejaagd worden door 2 lulo's... je weet maar nooit :+


Dus als ik vind dat jij niet zo leuk praat, is dat dus maar een motivatie om mensen iets toe te wensen zonder dat ik verder maar iets weet van een persoon achter dat schermpje?
 
dit lijkt wel het lekkerelkaaruitbekkenenlulligdoennaarelkaartoedoentopic...eniedereen doet gezellig mee.

ik lees ff lekker verder.
 
Als je zo goed weet wat etiquette is, ga je iig niet lopen rondslingeren met "Rot op naar je grot, als het je niet bevalt rot je maar lekker op". Dan doe je m.i. juist precies waar je een ander van beticht...
Leer 's lezen: "met de bijgehorende etiquette", ergo een stuk directer enz. Ook begrijpend lezen is een kernvaardigheid, zonder wordt discussieren erg lastig :W

Evenmin dat je van mij respect krijgt omdat je dus wel ff loopt te roepen hoe je respect verdiend in dit leven. Je bent vast en zeker hooggeleerd en afgestudeerd?
Dat roep ik niet, wederom begrijpend lezen. Ik klop mijzelf nergens op m'n borst, ik moet alleen lachen om de mensen die dat wel doen om een drogreden _O-
 
Wat een verhaal man! Op de snelweg tegen je wiel aan worden gereden? Wat een zotte mongool! Goed dat je al deze informatie hebt weten te onthouden, hopen dat de politie nu haar best doet om die zakkenwasser eens flink achter de oren te wassen. Ik vind dit echt niet kunnen, voor hetzelfde geld ga je keihard onderuit en rijdt hij over je heen ofzo. Wat een mafketel. Sterkte met de verwerking, zal wel een traumatische ervaring geweest zijn... Respect dat je zo rustig bent gebleven!
 
Leer 's lezen: "met de bijgehorende etiquette", ergo een stuk directer enz. Ook begrijpend lezen is een kernvaardigheid, zonder wordt discussieren erg lastig :WDat roep ik niet, wederom begrijpend lezen. Ik klop mijzelf nergens op m'n borst, ik moet alleen lachen om de mensen die dat wel doen om een drogreden _O-

Luister vriend, in het echt zal je vast een mooie toffe jongen zijn, leuk lief sociaal en weet ik het, die het vast goed gemaakt heeft enz...
Maar wat dit bovenstaande betreft heb ik volkomen het schijt aan het gedrag van eigenwijze, piepjonge betwetertjes net als jij, of de wijze zoals je je hier tentoonstelt. Dacht je nou echt omdat jij interessant loop te lullen dat ik dan vierkant omdraai en dan ja en amen knik? Dacht het niet. Kzou zeggen, sta eerder op als je dat wil proberen.
 
Laatst bewerkt:
Wat dat betreft heb ik volkomen het schijt aan eigenwijze, piepjonge betwetertjes net als jij vriend. Dacht je nou echt omdat jij interessant loop te lullen dat ik dan vierkant omdraai en dan ja en amen knik? Dacht het niet. Get a fucking life.
Ah, je was door je argumenten heen :9
 
Luister vriend, in het echt zal je vast een mooie toffe jongen zijn, leuk lief sociaal en weet ik het, die het vast goed gemaakt heeft enz...
Maar wat dit bovenstaande betreft heb ik volkomen het schijt aan het gedrag van eigenwijze, piepjonge betwetertjes net als jij, of de wijze zoals je je hier tentoonstelt. Dacht je nou echt omdat jij interessant loop te lullen dat ik dan vierkant omdraai en dan ja en amen knik? Dacht het niet. Kzou zeggen, sta eerder op als je dat wil proberen.



:} :} :} wilde ik nou net niet zeggen ......






echt lache dit :Y
 
Clown zei dit:
Kudsituatie... maar wel handig dat je gelijk op de stoel van de rechter gaat zitten... poging tot doodslag? Doe maar gewoon aangifte... ;)
Is niks mis mee, met deze reply. Alhoewel...als het mij gebeurd was, zou ik dat ook als poging tot doodslag zien (of moord in affect).


Daarop reageert Aoleks met:
@clown: sorry maar je kan beter niet posten hier in dit topic. je praat poep!

Clown pareert:
Zow... mooie bijdrage van je hoor... :)
En waar haal je deze wijsheid vandaan???


Toch wel leuk, als zo een snotneus, die jonger is als mijn rijbewijs, zulke funny dingen zegt... :)

Aoleks pikt dit niet en reageert:
het gaat niet om leeftijd, het gaat om wat je in je hoofd hebt. jij niet zo veel... :+

ik vind het alleen gek dat je meteen begint te lachen als de TS die klojo's wilt aanklagen voor poging tot moord. alsof dat grappig is. wat noem je wat er gebeurd is? een beetje lol hebben, of niet? van koekblikker naar motorrijder... want tjah, als ie valt en hij schuivt op een andere rijstrook onder een vrachtwagen, dat is toch maar een grap, of niet, oude motorrijder? of hij komt tegen de vangrail die nog niet aangepast is voor motorrijders. maar ja, voor jou maakt dat niet uit... want jij hebt je rijbewijs meer dan 19 jaar. jij bent superman! nee sorry, batman! :D

nou ga slapen want je bent vrij moe volgens mij...

Barbie neemt het op voor Clown en zie daar:

Rot toch lekker op naar je grot. Dit is een internetforum met de daarbij behorende etiquette. Als die je niet bevalt moet je niet reageren..Dat lokt het lijdend voorwerp anders zelf uit met een nog veel stommere opmerking..


Types als jou lach ik hard uit als ze in de trein willen zitten want "ze verdienen respect" Je verdient respect op basis van wat je hebt gedaan, presteert of hebt meegemaakt, niet voor het bereiken van een bepaalde leeftijd. Als je denkt dat dat laatste zo is verdien je geen respect maar een lachsalvo :W

Ontopic:

Heb je die getuige (diversion-rijder) nou al? Lijkt me redelijk essentieel bij een eventuele rechtzaak
@Autoreply: WTF heb jij hiermee te maken :? :? :?

Het lijkt wel een stelletje kleine kinderen hier........Clown heeft in zijn eerste antwoord wel heel duidelijk een ;) gebruikt en géén :) of :} of _O- of *O*

Oftwel : Aoleks en Autoreply: die poep zit in jullie ogen!!!!!!

Ga je allemaal schamen!!!!


Ontopic: @TS : wat een klotesituatie om mee te maken......respect voor de zelfbeheersing, ik had het niet gekund! Wat zei de politie vanavond?
 
Laatst bewerkt:
dit lijkt wel het lekkerelkaaruitbekkenenlulligdoennaarelkaartoedoentopic...eniedereen doet gezellig mee.

ik lees ff lekker verder.

:^

Het enige advies wat door andere forummers al gezegd is, ga aangifte doen. Voor het moment schiet je er niks mee op maar als die man echt zo gek is, is die misschien al bekend in het systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan