Aangereden, wat te verwachten?

Hij neemt het rapport over van de eerste, hij wordt dus nogsteeds gemaakt!

anders laten ze me nog effe zweten zeg..

Dus, even voor de duidelijkheid, je bent weer teruggebeld door de verzekering, die hebben overlegd en nu wordt je motor gewoon gemaakt? Zoals het originele plan was dus.
 
Dus, even voor de duidelijkheid, je bent weer teruggebeld door de verzekering, die hebben overlegd en nu wordt je motor gewoon gemaakt? Zoals het originele plan was dus.

Ik heb er zelf maar weer achter aan gebeld, naar de expert van de tegenpartij dus (hij was het vergeten :X ) Hij denkt dat er gister iemand van mijn verzekering is geweest, maar mijn verzekering weet van niks en doet niks. Hij zegt: "er ligt hier in ieder geval een schaderapport en de onderdelen zijn al besteld dus ik ga daar maar in mee". Ik nog checken, maar ik krijg nog steeds over 4 weken mijn motor gemaakt terug.

Ik heb echt geen idee waar dat rapport vandaan is gekomen..
 
Laatst bewerkt:
en nu word ik net gebeld:" Ja hallo met de expert, ik sta hier bij je motor, blablabla, ik denk dat ie TL is"

Ik:"Gister heeft je collega gezegd dat ie gemaakt kon worden"

Hij:"Collega? Ik weet van niks, en de monteur is al op vakantie"

Hij gaat me zo terug bellen als ie weet wie er gister naar heeft gekeken -O-

De wondere wereld van de verzekeringen..

Ik stond nog naast die kerel, ik zei nog, dat is degene die van achter is aangereden :+ , hij kijken "ja klopt" :P .. keek op zijn papiertje dan .. anders had ie het wel meteen gezien, hoewel ze niet altijd even snugger zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan