Aangeven File gevraar

Eigenlijk is het bij het oude gebleven. Het mocht altijd al. Alleen riepen veel mensen dat het gedoogd was en dat klopt niet. Het mocht altijd al gewoon wettelijk
Isniewaar… :+
Mag pas sinds 1991 officieel, daarvoor werd het veelal door de vingers gezien oftewel gedoogt… maar kon je er wel een boete voor krijgen
 
Het beste is toch vaak om met jezelf bezig te zijn en de rest gewoon lekker laten gaan , je hoeft niemand te corrigeren of aanwijzingen te geven .
als er een file komt is het zaak om goed in je spiegels te kijken en alvast positie kiezen rechts van de meest linkse rij auto's daar ga je er dan tussen door .
Valt er ineens wat ruimte voor je of naast je dan kun je er donder op zeggen dat iemand daar in duikt terwijl ie jouw niet ziet .
 
Die regelgeving is er al sinds pak hem beet 1994. Dat een kleine krullebol op een kistje en een gewezen politieagent het altijd hebben gehad over gedogen is voor menig jurist een reden geweest om een briefje dan wel mailtje te sturen. Daar is alleen nooit iets mee gedaan want ze moesten toch die aso motorrijders te kakken zetten.
Gelukkig pakte het originele programma het beter aan:
Fileren zoals met 3 op 2 banen rijden heet is nooit verboden geweest en dus volgens de wet toegestaan. We hebben alleen met elkaar afgesproken dat we dat op een bepaalde manier doen. Linker 2 rijbanen, niet harder dan 50 etc etc. Het mag dus al heel lang. Alleen kan een agent het altijd op het kapstokartikel 5 gooien, je mag namelijk geen gevaar voor jezelf of voor een ander zijn.
Rijbanen? Rijstroken.
 
nee hoor , maar ben me van geen kwaad bewust , ik zeg 1 ding en gelijk worden er een aantal ongesteld , laten ze maar gewoon normaal reageren
Het punt met jou is dat je niet doorhebt wanneer het wel of niet een geintje is en vervolgens ga je er vol tegenin, er is helemaal niet heel raar gereageerd op jouw reactie, probeer effe wat minder te happen of zo, scheelt weer wat hoge bloeddruk.
 
Of denk je echt dat diegene je daadwerkelijk van dit forum wil laten verbannen omdat je antwoord niet 100% correct is?
 
Als een wout z’n klauw opsteekt dan zwaai je terug. Gaan er lampies knipperen met stop pliesie dan moet je in de ho ijzers.
Precies. Sterker nog, meestal ben ik de eerste die begint met zwaaien.
En een praatje bij het verkeerslicht begint als ze naast mij komen staan.
Ik ga precies voor de bestuurder rijden, kunnen ze niet meer langs je heen kijken en nemen ze ook wat meer afstand. Als ze dan van rijpositie wissel ik net zo goed mee, na drie keer heen en weer sturen houden ze wel afstand :+
Da's nog wel een leuke, ga ik proberen. Meestal draai ik me om en maak een "donderstraal eens een eind op"-gebaar, maar dat werkt gek genoeg soms averechts...
 
Da's nog wel een leuke, ga ik proberen. Meestal draai ik me om en maak een "donderstraal eens een eind op"-gebaar, maar dat werkt gek genoeg soms averechts...
Heb je al zo'n opgefokte klever achter je, ga je zitten gebaren. Werkt echt niet.
Werkt tip van Royalclub al beter. Precies voor de bestuurder gaan rijden en doorkijk verhinderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan