Aanhanger Flitser

Outdoor Man

MF veteraan
31 mrt 2005
44.846
3.535
Amstelveen
Ik reed net over de Europalaan bij de RAI in Amsterdam.
Staat daar richting Amstelveen een aanhanger in de middenberm.

****FLITZ****

Wel van voren hihihihi, zo in mijn giegel.
Maar het begint toch wel ziekelijke vormen aan te nemen hoe Moedertje Staat haar bodemloze put, genaamd De Staatskas, alsmaar weer probeert aan te vullen door de weggebruikers maar uit te melken.
Kenne die lui niet op een boerderij gaan werken of zo, als ze toch van melken houden
In een "AANHANGER".............gewoon zielig.

Peter.
 
Laatst bewerkt:
nieuw ?? die gebruiken ze in Rdam al een hele lange tijd als je de maastunnel uitkomt. :W

met zoon mooie toeristische uitstraling volgeplakt met allemaal stickers :9
 
Nieuw? Die aanhanger wordt in Amsterdam al jaren gebruikt. Sinds een jaar of drie flitst ie inderdaad ook van voren.

Daar ben ik overigens een absolute voorstander van, van voren flitsen.... op de motor dan.....
 
goed dat je het nog een keer zegt, ik moet morgen in Amsterdam bij de Rai zijn :P
 
In een "AANHANGER".............gewoon zielig.

Hey da's nog altijd beter dan van voren geflitst worden vanuit een vuilcontainer :X

Da's mij es overkomen. Stel je voor zeg... de blamage... Ik heb er een week niet van kunnen slapen. Duurde n jaar voordat ik er voor uit durfde te komen.... B|
 
Hey da's nog altijd beter dan van voren geflitst worden vanuit een vuilcontainer :X

Da's mij es overkomen. Stel je voor zeg... de blamage... Ik heb er een week niet van kunnen slapen. Duurde n jaar voordat ik er voor uit durfde te komen.... B|
Net waar ze thuishoren: ik kliko's _O-
 
Hey da's nog altijd beter dan van voren geflitst worden vanuit een vuilcontainer :X

Da's mij es overkomen. Stel je voor zeg... de blamage... Ik heb er een week niet van kunnen slapen. Duurde n jaar voordat ik er voor uit durfde te komen.... B|

En iedere dag wordt je weer met zo'n geconfronteerd als je je vuilnisemmer leegt!
 
De aanhanger staat ook regelmatig aan het einde van de lange 70 weg vanuit Amsterdam-Osdorp richting Station Lelylaan. Van voren flitsen :W
 
Ik reed net over de Europalaan bij de RAI in Amsterdam.
Staat daar richting Amstelveen een aanhanger in de middenberm.

****FLITZ****

Wel van voren hihihihi, zo in mijn giegel.
Maar het begint toch wel ziekelijke vormen aan te nemen hoe Moedertje Staat haar bodemloze put, genaamd De Staatskas, alsmaar weer probeert aan te vullen door de weggebruikers maar uit te melken.
Kenne die lui niet op een boerderij gaan werken of zo, als ze toch van melken houden
In een "AANHANGER".............gewoon zielig.

Peter.

Hebben ze dat nu pas in het westen.

En ik altijd maar denken dat we hier in het noorden 5 jaar achterlopen :9
 
In de N.O.P hebben ze al eens een camera onder een camouflage net geplaatst en daar weer takken ik gestoken stond naast een paar struiken :(
 
Ik reed net over de Europalaan bij de RAI in Amsterdam.
Staat daar richting Amstelveen een aanhanger in de middenberm.

****FLITZ****

Wel van voren hihihihi, zo in mijn giegel.
Maar het begint toch wel ziekelijke vormen aan te nemen hoe Moedertje Staat haar bodemloze put, genaamd De Staatskas, alsmaar weer probeert aan te vullen door de weggebruikers maar uit te melken.
Kenne die lui niet op een boerderij gaan werken of zo, als ze toch van melken houden
In een "AANHANGER".............gewoon zielig.

Peter.



datzelfde aanhangertje staat ook vaak in de wibautstraat
en bij de johan huizingalaan, parallel aan het oude IBM pand bij de bushaltes daar.

let maar op want dat karretje wordt erg vaak gebruikt.

;)
 
Tja, alles voor de verkeersveiligheid he :9 :P :+


ik reed in mn oto achter een medeblikker deze reed 69/70 kmh ik accelereer gooi 'em erlangs met 120 en in mn spiegel zag ik flits.

Ik dacht "geen kliko gezien!
"geen aanhanger gezien!
"geen paal gezien!

Draai om want ik wilde weten of ik dan misschien spoken zag ben bij het punt en toen zag ik het geplaatst bij/tussen struiken onder de bomen in de schaduw :( :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan