Aanhanger huren in de regio Zwolle/Harderwijk/Apeldoorn/Kampen/Lelystad

Tarabass

MF'er
6 nov 2020
184
135
Elburg
Ik wil dit jaar wat weekendjes weg om te gaan toeren in de mooie gebieden die Europa te bieden heeft. Daarvoor heb ik een aanhanger nodig. Deze zou ik in eerste instantie willen huren om te kijken of ik het leuk vind. Wie weet waar ik in de regio een aanhanger kan huren of wie weet iemand die hem verhuren wil?

Ik woon in Elburg en zoek iets in de buurt.
 
1652093310018.png

https://www.vanderhorstaanhangwagens.nl/aanhangwagens/motortrailer-
Google is je beste vriend
 
Ik woon in IJsselmuiden en heb vermoedelijk binnenkort een motoraanhanger voor 2 of 3 motoren in mijn bezit.
Voor 2023 zal hij mogelijk wel beschikbaar zijn voor verhuur.
Tussen 2 en 12 juni is hij sowieso niet beschikbaar, want dan zit @BvZwolle met de bike in de Italiaanse bergen!
 
Ik wil dit jaar wat weekendjes weg om te gaan toeren in de mooie gebieden die Europa te bieden heeft. Daarvoor heb ik een aanhanger nodig. Deze zou ik in eerste instantie willen huren om te kijken of ik het leuk vind. Wie weet waar ik in de regio een aanhanger kan huren of wie weet iemand die hem verhuren wil?

Ik woon in Elburg en zoek iets in de buurt.
Je moet helemaal geen motoraanhanger huren maar gewoon een bak, desnoods met huif, daar kan je je motor inrijden en de hele santemekraam inclusief twee koters ook in dumpen. Een inrijklem is handig, ook later, voor thuis. Bij onderstaande verhuurder -waar ik zelf overigens nooit kom B| - kan je er ook een aluminium oprijplank bij huren

1662054662685.png
 
En een motortrailer verhuren ze ook hoor
 
Zo'n aanhanger heb ik ook wel eens gehuurd voor een verhuizing. Dat was paar jaar terug €25 pd.
Dat was een enkel-assig bakkie. Het frame van de huif is stevig genoeg om je motor vast te maken.
Met een oprijdplank moet 't goed mogelijk zijn om met 2 man een (gewone) motor binnen te plaatsen. (oke mss niet een Gold Wing)
Staat ie met regen ook nog lekker droog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan